خانه » اطلاعیه های مهم » زمان برگزاری آزمون استخدامی مجتمع فولاد روهینا جنوب

زمان برگزاری آزمون استخدامی مجتمع فولاد روهینا جنوب

متن آگهی:

آزمون استخدامی مجتمع فولاد روهینا جنوب دزفول روز جمعه ۱۲ شهریور ماه برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،کوروش نوروزی رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان دزفول با بیان اینکه آزمون استخدامی این شرکت راس ساعت هشت صبح روز جمعه ۱۲ شهریورماه برگزار خواهد شد افزود: افرادی که برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند با در دست داشتن کارت ورود به جلسه می توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی محل برگزاری آزمون را دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول عنوان کرد و افزود:در گام نخست ۲۱۴ نفر از داوطلبان استخدام در فولاد روهینا جنوب به کار گرفته خواهند شد که از این تعداد ۱۲۰ نفر دیپلم و مابقی فوق دیپلم و بالاتر هستند.

رشته های مورد نیاز مجتمع فولاد روهینا جنوب مکانیک، تاسیسات ، مدیریت بازرگانی ، متالوژی ، صنایع ، برق و تراشکاری می باشند .

تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون استخدامی این شرکت اعلام نشده است.

مجتمع فولاد روهینا جنوب در دزفول با ظرفیت تولید ۱/۵ میلیون تن محصول و اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیون یورو توسط بخش خصوصی در دزفول در حال ساخت می باشد که فاز نخست آن با ۹۰ درصد ،فاز دوم با ۷۰ درصد و فاز سوم با ۴۰ درصد پیشرفت درحال اجرا می باشد.

این مجتمع در زمینی به مساحت ۶۷ هکتار ساخته می شود که با تکمیل آن زمینه اشتغال برای یکهزار و ۵۰۰ نفر بصورت مستقیم و سه هزار و ۵۰۰ نفر بصورت غیرمستقیم فراهم می شود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.