خانه » اطلاعیه های مهم » زمان اعلام نتایج دومین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

زمان اعلام نتایج دومین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

متن آگهی:

خبرگزاری برنا : مشاور رئیس سازمان سنجش گفت: در رابطه با تاخیر نتایج این آزمون جای هیچ نگرانی وجود ندارد و این نتایج قبل از شروع آزمون فراگیر سوم اعلام خواهد شد.
حسین توکلی، مشاور رییس سازمان سنجش، درباره اعلام نتایج آزمون فراگیر دوم سازمان سنجش که حدود دو ماه به تاخیر افتاده است به خبرنگار آموزش خبرگزاری برنا، گفت: این آزمون که روز ۲۱ اسفند ماه ۹۴ برگزار شده بود، کارهای اجرایی آن به اتمام رسید و نتیجه آن برای دستگاه‎‌های زیربط فرستاده شد تا گزینش و مصاحبه‌ها انجام شود اما تاخیر زیادی در اعلام نتایج آن رخ داده است.
او افزود: لیست نهایی تایید شدگان آزمون طی چند روز گذشته در اختیار سازمان سنجش قرار گرفت و این سازمان اسامی را برای سازمان هایی که تصمیم گیری نهایی در این مورد را انجام می‌دهند ارسال کرده است. سازمان سنجش دو ساعت پس از آنکه این مراجع اسامی را اعلام کنند، نتیجه نهایی و تایید شدگان را منتشر خواهد کرد.
توکلی درباره نگرانی‌ شرکت کنندگان دراین آزمون درباره مبالغی که برای شرکت در این آزمون پرداخت کرده‌اند، گفت: هیچ کدام از مبالغ پرداختی شرکت کنندگان به  سازمان سنجش تعلق نمی گیرد بلکه تمامی این هزینه‌ها به حساب خزانه واریز می‌شود.
مشاور رئیس سازمان سنجش تصریح کرد: در رابطه با تاخیر نتایج این آزمون جای هیچ نگرانی وجود ندارد و این نتایج قبل از شروع آزمون فراگیر سوم اعلام خواهد شد.
توکلی در پایان از برگزاری دو آزمون دیگر خبر داد و گفت: ثبت نام آزمون دستگاه‌های اجرایی که ۶۸ مجموعه از مجموعه‌های دانشگاه علوم پزشکی را شامل می‌شود، از ۲۸ تیر ماه آغاز و تا سوم مرداد ماه ادامه دارد و ثبت‌نام آزمون دوم استخدامی هم  از ۳۱ تیرماه آغاز و تا ۶مردادماه ادامه دارد.
او در پایان افزود: هر دو آزمون در روز ۱۹ شهریور ماه برگزار می شود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.