خانه » استخدام در استان سیستان و بلوچستان » رفع مشکل کمبود نیروی انسانی در استان سیستان و بلوچستان

رفع مشکل کمبود نیروی انسانی در استان سیستان و بلوچستان

متن آگهی:

خبر ۱۶ خرداد ۹۵ : رفع مشکل کمبود نیروی انسانی در استان سیستان و بلوچستان

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: تامین نیروی انسانی از تامین فضای آموزشی مهم تر است که در این راستا از طریق خرید خدمت، سرباز معلم و سهمیه‌های استخدام تلاش کرده‌ایم مشکل کمبود نیروی انسانی را در استان برطرف کنیم.
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛علیرضا نخعی در جلسه شواری آموزش و پرورش استان واقع در سالن اجتماعات  استانداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره ) و شهدای اسلام ،اظهار کرد: برای بهبود فضاهای آموزشی استان علاوه بر اعتبارات جاری که آنها نیز باید افزایش پیدا کند، ۱۷۰ میلیارد تومان اختصاص می‌یابد که این مبلغ تعهدات دیگر بخش ها را نیز باید افزایش دهد.
وی ادامه داد: در میان استان‌های آذربایجان غربی، هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان که در بحث آموزش و پرورش نیاز به توجه بیشتر دارند ، وزارت آموزش و پرورش نگاه ویژه به این استان را در اولویت قرار داده است.
وی تصریح کرد:ساخت هزار کلاس درس جدید برای سال ۹۵ توسط بنیاد مستضعفان در دستور کار قرار گرفته است که بخش اعظم آن به استان سیستان و بلوچستان تعلق خواهد گرفت .
نخعی افزود: تاکنون ۶۰ مدرسه توسط بنیاد مستضعفان در استان ساخته شده که این تعداد در سال جاری به ۱۰۰ کلاس درس خواهد رسید.
وی با بیان اینکه به مهارت آموزی در دانش آموزان باید توجه شود ،اظهار کرد:در راستای کار آفرینی باید به دانش آموزان در مدارس به خصوص مدارس شبانه روزی در رشته های مختلف مهارت لازم آموخته شود.
وی افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای ۶۰۹ نفر باقی مانده از ظرفیت ۱۰۰۰ نفری استان برای مهر ۹۵ در مرداد ماه برگزار خواهد شد.
وی همچنین از استخدام ۶۰۰ نفر دیگر از محل سهمیه جدید و ۷۳۰ نفرسرباز معلم مختص این استان خبر داد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. عبدالواحد شه بخش گفت:

    Thanks

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.