خانه » استخدام در استان قزوین » دوره آموزشی کارکنان تازه استخدام سازمان آتش نشانی قزوین آغاز شد

دوره آموزشی کارکنان تازه استخدام سازمان آتش نشانی قزوین آغاز شد

متن آگهی:

خبر ۱۱ اریبهشت ۹۵ –  دوره آموزشی کارکنان تازه استخدام سازمان آتش نشانی قزوین آغاز شد

خبرگزاری برنا : دوره دوماهه ی کلاس های آموزشی نیروهای تازه استخدام سازمان آتش نشانی قزوین از چهارم اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان خرداد امسال ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سعید مافی مسئول واحد آموزش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از برگزاری کلاس های دوره آموزشی نیروهای تازه استخدام سازمان آتش نشانی خبر داد و گفت: این کلاس ها از چهارم اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان خرداد امسال ادامه خواهد داشت.
مافی بیان کرد: این دوره آموزشی به منظور آشنایی آتش نشانان تازه استخدام با مهارت های تخصصی آتش نشانی و به مدت دو ماه زیر نظر کارشناسان و مربیان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در مرکز آموزش این سازمان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به حساسیت حرفه آتش نشانی عنوان کرد: آموزش رکن اصلی در این حرفه است و آتش نشانان با حضور در کلاس های آموزشی بدو خدمت، مهارت های تخصصی لازم را فرا می گیرند.
مسئول واحد آموزش سازمان آتش نشانی قزوین افزود: در این دوره، سر فصل های مختلف آموزشی نظیر تکنولوژی حریق، کار با پمپ های آتش نشانی، امداد و نجات در حوادث جاده ای، چاه و آسانسور، اصول فرماندهی، پیشگیری از آتش سوزی و حوادث، علت یابی حریق، کمک های اولیه و … تدریس می شود.
وی همچنین گفت: آتش نشانان تازه استخدام با حضور در عملیات های تمرینی و شبیه سازی شده در دو بخش حوادث آتش سوزی و امداد و نجات،  توان جسمانی و تخصصی خود را برای رویارویی با حوادث احتمالی افزایش می دهند.
این دوره آموزشی در پی برگزاری آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی قزوین و پذیرفته شدن ۲۱نفر برای فعالیت در این سازمان پیش بینی شده است و شرکت کنندگان پس از گذراندن دوره آموزشی دو ماهه با حضور در ایستگاه های هشت گانه سازمان مشغول خدمات رسانی به شهروندان خواهند شد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.