خانه » اطلاعیه های مهم » دلیل تأخیر در اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

دلیل تأخیر در اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

متن آگهی:

محمدحسن سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص پرسشی پیرامون دلیل تاخیر اعلام نتایج مصاحبه با پذیرفته شدگان استخدامی آموزش و پرورش که قرار بود تا ۱۲ آذر ماه به سازمان سنجش ارسال شود، اظهار داشت: ظرفیت‌هایی خالی مانده بود که در حال بررسی آن هستیم و دلیل تاخیر در ارسال نتایج مصاحبه‌ها این موضوع است.
وی همچنین در خصوص هزینه‌‌های برگزاری دوره یک ساله آموزشی که مقرر شده است برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شود، گفت: برآورد کل هزینه‌ها را دانشگاه فرهنگیان اعلام کرده است اما هنوز تصمیمی برای میزان پرداختی پذیرفته شدگان گرفته نشده است.
سلیمی جهرمی در بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص آخرین وضعیت پیگیری استخدام ۸۰۰ نفر در مدارس استثنایی، اظهار داشت: مسئولان سازمان آموزش و پرورش استثنایی درخواستی به سازمان مدیریت و برنامه ارسال کرده‌اند و هنوز جوابی از این سازمان دریافت نشده است.
به گزارش فارس، مجید قدمی معاون وزیر آموزش و پرورش در نشست خبری که در سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد، با بیان اینکه حدود ۸۰۰ فرهنگی آموزش و پرورش استثنایی در آستانه بازنشستگی هستند، اظهار داشت: در آموزش و پرورش استثنایی با کمبود نیرو مواجه خواهیم شد به همین دلیل با هماهنگی وزیر آموزش و پرورش، نامه‌ای ارسال کردیم تا بتوانیم مجوز ویژه برای ۸۰۰ ردیف استخدامی دریافت کنیم.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.