خانه » استخدام در استان کرمانشاه » دانشگاه‌های آزاد استان کرمانشاه ۷۰ نفر هیئت علمی جذب می‌کنند

دانشگاه‌های آزاد استان کرمانشاه ۷۰ نفر هیئت علمی جذب می‌کنند

متن آگهی:

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکرمانشاه، نوذر قنبری ظهر امروز در نشست خبری که در دانشگاه آزاد کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال گذشته ۶۰ نفر هیئت علمی از طرف دانشگاه آزاد استان کرمانشاه جذب شد اظهار داشت: دانشگاه آزاد کرمانشاه در سال گذشته رتبه نخست جذب هیئت علمی را در کشور کسب کرد که ۶۰ درصد از دانشگاه‌های دولتی، ۳۰ درصد از آزاد و ۱۰ درصد نیز از خارج کشور جذب شدند.
رئیس دانشگاه آزاد استان کرمانشاه با بیان اینکه دانشگاه آزاد وارد بیست و هشتمین سال فعالیت خود شده است، عنوان کرد: نزدیک به یک سوم بار آموزشی استان بر دوش دانشگاه آزاد است که اکنون دارای ۹ مرکز شامل چهار واحد دانشگاهی در کرمانشاه، کنگاور، صحنه و اسلام‌آباد غرب و پنج مرکز در گیلان‌غرب، قصرشیرین، سنقر و کلیایی و هرسین است.
قنبری با اشاره به اینکه ۳۰ هزار دانشجو شامل ۶۰۰۰ نفر در مقطع کاردانی، ۱۶ هزار نفر در مقطع کارشناسی، ۶۷۰۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۴۰۰ نفر در مقطع دکتری در دانشگاه آزاد استان کرمانشاه مشغول تحصیل هستند، گفت: در دانشگاه آزاد استان ۸۰ رشته کارشناسی ارشد و ۳۴ رشته دکتری تخصصی وجود دارد.
وی با بیان اینکه سه رشته جدید پرستاری، علوم آزمایشگاهی و بهداشت محیط در دانشگاه آزاد استان فعال شده است، افزود: تدسیس دانشکده این رشته‌ها در دستور کار قرار دارد و در آینده بعد از راه‌اندازی رشته‌های اتاق عمل و بیهوشی رشته‌های دندانپزشکی و داروسازی در دستور کار قرار دارد.
قنبری با اشاره به اینکه به صورت تجمعی تاکنون ۶۶ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد استان فارغ‌التحصیل شده‌اند، اظهار کرد: امسال ۳۲۰۰ نفر از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شدند و دارای ۲۵۰۰ مقاله بین‌المللی نیز است.
وی با بیان اینکه چهار میلیون و ۸۲۲ هزار مترمربع فضای آموزشی در این دانشگاه وجود دارد که ۵۴ هزار متر مربع آن آموزشی است، گفت: در دانشگاه آزاد استان ۴۸۰ نفر عضو هیئت علمی هستند که ۱۸ نفر به صورت نیمه وقت کار می‌کنند.
قنبری با اشاره به اینکه نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه آزاد استان کرمانشاه یک به ۴۰ و با احتساب حق‌التدریسی‌ها یک به ۳۰ است، بیان کرد: سرانه آموزشی در دانشگاه آزاد کرمانشاه چهار متر مربع است و امسال با صدور بخش‌نامه رکود علمی کیفیت آموزشی افزایش می‌یابد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.