خانه » اطلاعیه های مهم » دامپزشکان ماهر از سراسر کشور به کار گرفته می‌شوند

دامپزشکان ماهر از سراسر کشور به کار گرفته می‌شوند

متن آگهی:

خبر ۱۹ آبان ۹۴: دامپزشکان ماهر از سراسر کشور به کار گرفته می‌شوند
با اجرای طرح دامپزشکان معین، دامپزشکان ماهر و خبره در تشخیص و درمان بیماری‌های دامی از سراسر کشور به کمک سازمان دامپزشکی می‌آیند.
دکتر مسعود هاشم زاده معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه به طرح دامپزشکان معین عنوان کرد: ما باید ساختار خود را تغییر دهیم و باید رابطه دامپزشکی غیر دولتی تنگاتنگ باشد ما دستور العمل‌هایی را تعیین کرده‌آیم و طبق آن تصمیم به انتخاب دامپزشکان خبره و با تجربه در تمام زمینه‌های دامپزشکی کرده‌ایم که این انتخاب‌ها بر اساس انتخاب خود دامپزشکان هر استان و صاحبان صنعت در آن استان‌ها است.
وی در ادامه افزود: با انتخاب این تیم‌ها در هر استان ما می‌توانیم بهره فراوانی از آنها ببریم به طور مثال آزمایش انواع دارو و استفاده از تجربه این افراد در تمام مسائل تشخیص و درمان بیماریهای دامی استفاده می‌کنیم‌.
مسعود هاشم زاده در ادامه گفت: از اواسط تابستان بخشنامه‌ را ابلاغ کرده‌ایم در برخی از استان‌ها تعدادی انتخاب‌ شدند ولی در بعضی دیگر هنوز این بخشنامه اجرا نشده و هفته دیگر هم جلسه روسای استان‌ها را داریم که مدیران کل استان‌ها در این جلسه شرکت‌ می‌کنند که ما در آن جلسه مسئله را دنبال می‌کنیم و برای آموزش دامپزشکان جوان نیز دورهای عملی را تدارک دیده‌ایم و به این صورت نیست که دامپزشکان جوان را فراموش کرده‌ باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.