خانه » اطلاعیه های مهم » خبر برگزاری آزمون استخدامی درمانگاه تامین اجتماعی تفرش

خبر برگزاری آزمون استخدامی درمانگاه تامین اجتماعی تفرش

متن آگهی:

خبر ۶ آبان ۹۶: خبر برگزاری آزمون استخدامی درمانگاه تامین اجتماعی تفرش

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی و نظر موافق رئیس این سازمان، قرار است آزمون جذب نیرو برای این درمانگاه به صورت محلی برگزار شود و افرادی که در آزمون موفق شوند جذب درمانگاه تامین اجتماعی شوند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسینی، نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ندای تفرش، با اشاره به آخرین وضعیت درمانگاه تامین اجتماعی تفرش گفت: عملیات ساختمانی درمانگاه بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
حسینی اظهار کرد: حدود ۶ میلیارد تومان تجهیزات موردنیاز برای این درمانگاه خریداری شده که به محض اتمام عملیات عمرانی، تجهیزات مستقر می شوند.
وی با اشاره به جذب نیروی انسانی برای این درمانگاه افزود: اشتغال نیروهای تحصیلکرده یکی از دغدغه های مردم تفرش است که با توجه به پیگیری‌های انجام شده قرار است نیروی بومی برای این درمانگاه جذب شود.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی و نظر موافق رئیس این سازمان، قرار است آزمون جذب نیرو برای این درمانگاه به صورت محلی برگزار شود و افرادی که در آزمون موفق شوند جذب درمانگاه تامین اجتماعی شوند.
حسینی بیان کرد: این آزمون استخدامی براساس شرایط سازمان تامین اجتماعی و نیازمندی‌های درمانگاه برگزار می شود و نهایتا ۱۵ نفر نیروی بومی جذب خواهند شد.
وی خاطر نشان کرد: این درمانگاه به صورت کلینیک تخصصی است که خدمات تخصصی را به مردم ارائه خواهد داد.
براساس آمار، ۴۰ درصد جمعیت شهر تفرش تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند که با افتتاح این درمانگاه از خدمات رایگان بیمه تامین اجتماعی در این درمانگاه بهره مند می شوند.  احداث درمانگاه تامین اجتماعی تفرش از اردیبشهت ۹۴ آغاز شده است و در زمان کلنگ زنی، قرار بود در مدت ۱۴ ماه ساخته شود.
این درمانگاه قرار است در سه طبقه در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع با دو هزار و ۴٠٠ مترمربع زیر بنا ساخته شود که شامل بخش‌های پزشکی، آزمایشگاه، تزریقات، داروخانه، دندانپزشکی و بخش های اداری مالی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری راه دانا
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.