خانه » اطلاعیه های مهم » خبر برگزاری آزمون استخدامی جذب آتش نشان در اصفهان

خبر برگزاری آزمون استخدامی جذب آتش نشان در اصفهان

متن آگهی:

خبر ۸ مرداد ۹۷: خبر برگزاری آزمون سراسری برای جذب آتش نشان در اصفهان 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حل مشکل مجوز استخدامی‌های جدید و جذب نیروهای جدید خبر داد.

محسن گلابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مشکلاتی که از قبل در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان وجود داشت، اظهار کرد: طی چند روز اخیر با یک سری هماهنگی‌های انجام شده مشکل مجوز استخدامی‌های جدید حل شده است.

وی با بیان این که جذب نیازمند آزمون سراسری کشوری است، افزود: سازمان آتش‌نشانی اصفهان به صورت مستقل نمی‌تواند جذب نیرو داشته باشد اما با برگزاری آزمون سراسری در شهریورماه سال جاری، حداقل ۱۷۹ نفر در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان جذب خواهند شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص تعیین تکلیف آتش‌نشانانی که قرارداد آن‌ها تمام شده است، تصریح کرد: از آن جایی که به نیروی‌های واجدالشرایط احتیاج داریم، آتش‌نشانانی که شرایط را داشته باشند در خصوص تمدید قرارداد آن‌ها اقدام خواهیم کرد.

وی در خصوص اولویت و اهم برنامه‌های خود، گفت: اولویت‌های سازمان ۲ بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است، اولویت سخت‌افزاری شامل ایجاد چند ایستگاه جدید و به روزرسانی ایستگاه‌های موجود و جذب نیروهای جدید است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: از آن جایی که آتش‌نشانی جزو مشاغل سخت محسوب می‌شود، باید برای آن‌ها و خانواده‌هایشان یک فضای پرنشاط به همراه رفاه و امکانات را فراهم کنیم که این شامل بخش نرم‌افزاری می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.