خانه » استخدام در استان خوزستان » جزئیات مصاحبه معرفی‌شدگان دانشگاه فرهنگیان در خوزستان اعلام شد

جزئیات مصاحبه معرفی‌شدگان دانشگاه فرهنگیان در خوزستان اعلام شد

متن آگهی:

جزئیات مصاحبه معرفی‌شدگان دانشگاه فرهنگیان در خوزستان اعلام شد

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه خوزستان، دکتر حرج چلداوی با بیان این‌که مصاحبه معرفی‌شدگان ۲ برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در خوزستان از روز جمعه ۱۲ شهریور آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۱۷ شهریور ادامه دارد، اظهار کرد: ۸۷۳ نفر برای انجام مراحل مصاحبه و گزینش به استان معرفی شده که از این تعداد ۳۱۳ نفر مرد و ۵۶۰ نفر زن هستند و بیشترین کمبود نیز در داوطلبان مرد است.
وی با اشاره به سهمیه یک‌هزار و ۲۰۰ نفری استخدامی استان از طریق کنکور سراسری برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: برای پذیرش این تعداد دانشجو سازمان سنجش می‌تواند حداکثر ۲ برابر ظرفیت یعنی ۲ هزار و ۴۰۰ نفر را برای انجام مراحل بعدی گزینش به استان معرفی کند.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر از این تعداد تنها ۸۷۳ نفر که توانسته‌اند نمره حد نصاب علمی را برای انجام مراحل گزینش کسب کنند، معرفی شده‌اند که علت آن عدم وجود داوطلب، احراز نشدن شرط نمره علمی ۶۵۰۰ و یا شرط معدل ۱۵ بوده است؛ البته این مشکل در کل کشور به‌وجود آمده و در تهران نیز شدیدتر است.
چلداوی افزود: با توجه به سهمیه استخدامی استان باید هزار و ۶۰۰ داوطلب مرد و ۷۱۹ داوطلب زن معرفی می‌شد اما در حال حاضر در بعضی رشته‌ها یک برابر ظرفیت و گاهی نیز هیچ داوطلبی معرفی نشده است، به همین دلیل ممکن است بسیاری از سهمیه‌های استخدامی استان خالی بماند.
وی با بیان این‌که مراحل مصاحبه و معاینه پزشکی معرفی‌شدگان برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان استان از ساعت ۸ صبح روز جمعه، ۱۲ شهریورماه آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: این افراد لازم است بر اساس اطلاعیه‌ای که روی سایت آموزش‌وپرورش و همچنین سایت دانشگاه فرهنگیان استان قرار گرفته است، به‌ترتیب حروف الفبا برای انجام مصاحبه علمی و معاینات پزشکی به‌ترتیب به پردیس حضرت رسول اکرم(ص) برای داوطلبان مرد و پردیس فاطمه زهرا(س) اهواز برای داوطلبان زن مراجعه کنند.
چلداوی افزود: مراحل معاینه پزشکی و مصاحبه علمی معرفی‌شدگان دانشگاه فرهنگیان در استان تا روز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه به پایان می‌رسد؛ همچنین روز پنج‌شنبه، ۱۸ شهریور برای افرادی که از مراحل گزینش جا مانده‌اند، در نظر گرفته شده است.
معاون اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان همچنین از احتمال تجدیدنظر در معرفی متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: استان‌ها در حال رایزنی با وزارت هستند و ممکن است از سوی سازمان سنجش یک فراخوان برای تکمیل ظرفیت اعلام شود؛ در حال حاضر منتظر نتایج این رایزنی‌ها هستیم.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.