خانه » آگهی های زیر مجموعه » جذب هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

جذب هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

متن آگهی:

با استعانت از خداوند متعال در راستای تحقق اهداف نقشه‌ی جامع علمی کشور، برنامه‌ی راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی و نقشه‌ی توسعه‌ی علوم پزشکی دانشگاه، معاونت علوم پزشکی به منظور تامین هیئت علمی آموزشی و پژوهشی از بین دارندگان مدارک دکتری تخصصی (Ph.D)، بورد تخصصی و فوق تخصصی با اولویت جذب نخبگان و استعدادهای درخشان در رشته‌های گروه علوم پایه پزشکی، دندان‌پزشکی، داروسازی و بالینی، و استثنائاً دارندگان مدرک کارشناسی ارشد در رشته های پرستاری و مامایی با لحاظ شرایط خاص، با رعایت مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و پس از تایید صلاحیت علمی و عمومی متقاضیان به صورت عضو هیئت علمی پیمانی، استاد وابسته و استادان و دانشیاران برجسته‌ی علوم جهت واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور دعوت به همکاری می‌‌نماید.

الف- شرایط عمومی جذب هیات علمی تمام وقت
متقاضیان عضویت در هیات علمی تمام وقت گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی لازم  است شرایط عمومی ذیل را احراز نمایند:
۱. تابعیت کشور جمهوری اسالمی ایران.
۲. تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی.
۳. وفاداری به نظام جمهوری اسلامی.
۴. تعهد به قانون اساسی، اصل ولایت فقیه و التزام عملی به فرامین رهبری.
۵. التزام عملی به احکام اسلام (انجام واجبات و پرهیز از محرمات) و آشنایی با احکام شرعی. ‌
تبصره‌۱:‌در تشخیص التزام عملی متقاضیان به احکام اسلامی، ملاک وضع فعلی آنان در هنگام جذب است. ‌
تبصره‌۲: اقلیتهای دینی، مندرج در قانون اساسی به شرط آن که متظاهر به نقض احکام اسلامی نباشند، از حکم این بند مستثنی هستند.
۶. عدم سابقه فعالیّت موثر علیه نظام جمهوری اسلامی و نداشتن سابقه وابستگی یا گرایش به سازمانها و تشکلهای محارب و معاند با نظام جمهوری اسالمی.
۷. برخورداری از حسن شهرت اخلاقی، عقیدتی و سیاسی، عدم اعتیاد به مواد مخدر، نداشتن سوابق محکومیت کیفری و انتظامی، عدم اشتهار به فسق و فجور و اعمال منافی عفت عمومی و رفتار خلاف حیثیت شغلی.
۸. التزام به قوانین و مقررات صنفی، اخلاق حرفه ای
۹. برخورداری از سلامت جسمی و روحی لازم  و نداشتن نقص عضو مؤثر.
۱۱. عدم منع قانونی از لحاظ خدمت نظام وظیفه
ب- شرایط اختصاصی جذب هیات علمی تمام وقت
متقاضیان عضویت در هیات علمی تمام وقت گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است علاوه بر شرایط عمومی، شرایط اختصاصی ذیل را نیز داشته باشند:
۱. حداکثر سن جهت متقاضیان هیات علمی با مدرک بورد تخصصی، دکتری تخصصی (PhD) و فوق تخصص ۴۵ سال تمام و برای متقاضیان هیات علمی با مدرک کارشناسی ارشد و دانشجوی دکتری ۳۵ سال تمام. ‌
تبصره:‌به ازای هر سال سابقه مفید آموزشی (هیات علمی) در صورت تایید هیات ممیزه مرکزی حداکثر تا ۵ سال متناسب با سابقه مفید به سقف سن جذب داوطلبین افزوده میگردد.
۲. دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد، دکترای تخصصی (PhD)، بورد تخصصی و یا فوق تخصصی از یکی از دانشگاههای معتبر داخلی یا خارجی.
تبصره‌۱:‌متقاضیان باید‌فاقد هرگونه تعهد به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (بابت استفاده از آموزش رایگان و خدمات قانونی و مورد تعهد)و یا تعهدات استخدامی به سایر سازمانها و موسسات باشند.
تبصره‌ ‌۲:‌مدارک تحصیلی متقاضیانی که از دانشگاههای خارج از کشور فارغالتحصیل شدهاند باید توسط وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارزشیابی شده باشد. ۳. جذب دانشجویان دکتری تخصصی (PhD) به عنوان هیات علمی با تشخیص و صلاحدید شورای جذب و بورس حوزه علوم پزشکی بلامانع است. لیکن دانشجویان مذکور باید فاقد هرگونه تعهد به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (بابت استفاده از آموزش رایگان و خدمات قانونی و مورد تعهد) و یا تعهدات استخدامی به سایر سازمانها و موسسات باشند.
تبصره: اولویت جذب اعضای هیات علمی پژوهشی علاوه بر موارد ذکر شده در بند ببراساس مقالات و محصولات پژوهشی متقاضی خواهد بود.
ج- شرایط عمومی و اختصاصی جذب استاد وابسته استادان و صاحبنظران برجسته علوم پزشکی به منظور جذب در قالب استاد وابسته دانشگاه آزاد اسالمی لازم است شرایط زیر را احراز نمایند:
۱. شرایط عمومی جذب هیات علمی براساس قوانین و اسناد بالادستی موجود.
۲. صاحبنظر بودن و یا دارا بودن تخصصی ویژه در یکی از حیطه های مرتبط با علوم پزشکی
۳. حسن شهرت و سابقه در دانشگاه های محل خدمت
۴. دارا بودن درجه استادی در زمان درخواست همکاری و یا معرفی از سوی فردی دیگر
د- شرایط جذب کارشناسی ارشد مامایی و پرستاری
۱. در صورت جذب کارشناسی ارشد به عنوان عضو هیئت علمی، متقاضی متعهد میگردد به مدت ۵ تا ۷ سال(بسته به شرایط واحد) در دانشگاه آزاد اسلامی خدمت نماید.
۲. چنانچه این فرد در مدت ۵ تا ۷ سال تعیین شده، جهت ادامه تحصیل در مقطع دکتری پذیرش نگردد دانشگاه آزاد اسلامی مختار است در حکم عضویت هیئت علمی نامبرده تجدید نظر نماید.
۳. در صورتی که عضو هیات علمی، بعد از ۵ تا ۷ سال تعیین شده، به عنوان دانشجوی PhD در رشته های مورد نیاز و مرتبط واحد مربوطه پذیرفته شود، واحد حمایتهای مالی لازم را به صورت بورس تحصیل، در قبال اخذ تعهد خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی به مدت ۲ برابر زمان تحصیل، به عمل خواهد آورد.

مدارک مورد نیاز
تصویر عکس ۳*۴ (پس زمینه روشن)
تصویر صفحه اول شناسنامه
تصویر کارت ملی
تصویر کارت پایان خدمت
تصویر آخرین مدرک تحصیلی
 نکات مهم:
قالب مجاز برای تصویر مدارک  عبارتند از  jpg و حداکثر حجم مجاز برای تصویر مدارک  ۲۵۰ کیلوبایت است. حداکثر حجم مجاز برای تصویر عکس ۳*۴ (پس زمینه روشن)  ۵۰ کیلوبایت است .
داشتن  آدرس پست الکترونیکی  الزامی است. کلیه اطلاعیه ها و اخبار از طریق پست الکترونیک و وبگاه به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
پس از پایان موفقیت آمیز ثبت نام اولیه یک کد رهگیری جهت پیگیریهای بعدی به  متقاضی اختصاص می یابد. عدم دریافت کد رهگیری بمنزله ناموفق بودن ثبت نام اولیه تلقی می شود.
امکان درخواست متقاضیان تنها در یک رشته محل وجود دارد.
در صورت بروز مشکل در ثبت نام با شماره ۴۷۳۵۱۶۱۷ تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از شرایط جذب کلیک نمایید .
جهت اطلاع از مراحل جذب کلیک نمایید .
جهت اطلاع از نیاز نیروی هیئت علمی واحدها کلیک نمایید .

لینک آگهی

 

اطلاعات تماس

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.