خانه » استخدام در استان اردبیل » جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان اردبیل

جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان اردبیل

متن آگهی:

خبر ۴ اردیبهشت ماه ۹۷ – ابلاغ بخشنامه جذب و ساماندهی سرباز معلم برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷
معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش بخشنامه جذب و ساماندهی سرباز معلم برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ را ابلاغ کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش بخشنامه جذب و ساماندهی سرباز معلم برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: داوطلبین واجد شرایط دارای برگه آماده‌به‌خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آن‌ها تیر و شهریور ۹۷ باشد، ثبت‌نام و امتیازبندی می‌شوند.

فهرست و مدارک افراد حائز شرایط و امتیاز لازم بلافاصله و به‌صورت روزانه حداکثر تا تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۹۷ در اختیار هسته گزینش استان قرارگرفته و هماهنگی لازم برای دریافت نظر نهایی حداکثر تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۹۷ انجام شود.

جهت حفظ سهمیه جذب استان حتی‌الامکان اعلام نظر گزینش قبل از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان به حوزه ستادی انجام شود. بدیهی است پس از ارسال اسامی به ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا هیچ‌گونه جذب جدید و جایگزین امکان‌پذیر نخواهد بود.

جذب سرباز معلم صرفاً از بین دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس انجام می‌شود و اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مطابق سهمیه تخصیصی در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۹۷ به حوزه ستادی ارسال خواهد شد.

داوطلبان باید هنگام ثبت‌نام فرم تعهدنامه رعایت شئونات شغل معلمی و رعایت ضوابط عمومی گزینش در طول مدت خدمت، همچنین فرم پرسش‌نامه اطلاعات فردی گزینش را تکمیل کنند و پس از الصاق یک قطعه عکس به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه و تصویر کارت ملی به مسئول ثبت‌نام تحویل دهند.

داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی، روحی و روانی متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند (با تأیید اداره کل آموزش‌وپرورش استان).

مدت خدمت در برنامه معلمان وظیفه ۲ سال تمام است بنابراین مشمولین انتخاب می‌شوند که کسر خدمت ندارند و باید در این رابطه از متقاضیان تعهد اخذ شود.

ادامه کار معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف ممنوع است و انجام خدمت ضرورت در آموزش‌وپرورش هیچ‌گونه حق استخدامی یا اشتغال برای افراد ایجاد نمی‌کند.

اعزام افراد به مراکز آموزشی نظامی در تاریخ اول تیر ۹۷ انجام خواهد شد.

درخواست معافیت پزشکی یا تحصیلی سبب لغو اعزام‌شده و افرادی که از سازمان وظیفه چنین درخواستی داشته‌اند از فهرست معلمان وظیفه کنار گذاشته می‌شوند، بنابراین متقاضیان باید در مهلت ثبت‌نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام کنند.

جذب و به‌کارگیری افراد بر مبنای ارتباط رشته تحصیلی با رشته تدریس (برابر طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان کشور) انجام گیرد. اداره کل آموزش‌وپرورش استان مکلف است بر اساس اعلام نیاز مناطق و اولویت‌های تخصیص نیرو مراحل جذب و به‌کارگیری سربازمعلمان را انجام دهد.

ضمن تأمین بخشی از نیروی موردنیاز مدارس استثنایی از پذیرش رشته‌های پیراپزشکی (ارتوپدی، فوریت‌های پزشکی و…) خودداری شود.

جذب و به‌کارگیری معلمان وظیفه صرفاً در کلاس‌های درس واحدهای آموزشی مناطق کم‌تر توسعه‌یافته امکان‌پذیر است، لذا به‌کارگیری افراد مذکور در قسمت‌های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان هیچ‌گونه مجوز قانونی ندارد.

جهت دانلود بحشنامه استانی جذب و سازماندهی سرباز معلم اینجاکلیک کنید.

فرم درخواست ثبت نام

فرم تخصیص ثبت نام سرباز معلم

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.