خانه » دسته‌بندی نشده » ثبت‌نام بیش از ۲۳۱ هزار نفر در آزمون‌های استخدام دستگاه های اجرایی کشور

ثبت‌نام بیش از ۲۳۱ هزار نفر در آزمون‌های استخدام دستگاه های اجرایی کشور

متن آگهی:

خبر ۱۷ مهر ۹۵: ثبت‌نام بیش از ۲۳۱ هزار نفر در آزمون‌های استخدام دستگاه های اجرایی کشور

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش با بیان اینکه امروز آخرین مهلت ثبت‌نام داوطلبان در آزمون‌های استخدامی است، گفت: تعداد ۲۳۱ هزار و ۳۶۵ نفر در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی ثبت‌نام کردند.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی متمرکز ۱۲ دستگاه اجرایی کشور و آزمون استخدامی ۶۸ دانشگاه از مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی امروز شنبه ۱۷ مهرماه پایان می‌یابد.

وی افزود: با در نظر گرفتن آمار قبلی ثبت نام کنندگان در هر یک از دو آزمون تا ساعت ۸ صبح امروز در مجموع تعداد ۲۳۱ هزار و ۳۶۵ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۱۲ هزار و ۶۸۷ داوطلب و برای شرکت در سومین آزمون استخدامی و ۱۱۸ هزار و ۶۷۸ داوطلب برای شرکت در آزمون استخدامی ۶۸ دانشگاه از مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی ثبت نام کردند.

توکلی اظهار داشت: با توجه به اینکه مهلت ثبت نام در هر یک از دو آزمون امروز شنبه ۱۷ مهرماه پایان می یابد به داوطبانی که تاکنون ثبت نام نکرده‌اند توصیه می‌شود با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پس از مطالعه دفترچه راهنما برای ثبت نام اقدام کنند، داوطلبانی که ثبت نام کرده‌آند نیز می‌توانند در این مهلت اطلاعات خود را ویرایش کنند

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.