خانه » اطلاعیه های مهم » تجمع دوباره مربیان پیش دبستانی مقابل مجلس

تجمع دوباره مربیان پیش دبستانی مقابل مجلس

متن آگهی:

خبر ۲۴ آبان ۹۴: تجمع دوباره مربیان پیش دبستانی مقابل مجلس: تبدیل وضعیت استخدام ها چه شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در تابستان ۹۴ روزهای متمادی، معلمان پیش دبستانی برای اینکه استخدام شوند، مقابل مجلس تجمع کردند و حتی شبها در مقابل مجلس می خوابیدند. در نهایت آن تجمعات با قول مساعد مسئولان وزارت آموزش و پرورش برای تبدیل وضعیت استخدامی آنها از حق التدریسی به پیمانی و رسمی رنگ باخت.

ولی ظاهرا تعداد دیگری از همکاران آنها باز هم تصمیم به تجمع مقابل مجلس به همان دلیل گرفته اند: تغییر در وضعیت استخدامی و پرداخت مرتب حقوق و مزایای ماهانه.

امروز باز هم این مربیان پیش دبستان دست به تجمع زدند تا به بهارستان نشینان گوشزد کنند آن‌ها سابقه چند سال خدمت در حوزه پیش دبستانی دارند. آنها می گویند از شهرستان‌های سراسر کشور آمده اند و مشکل یکسانی دارند: به صورت مرتب حقوق دریافت نمی‌کنند و با وجود مصوبه مجلس، همچنان وزارت آموزش و پرورش به مشکل آنها رسیدگی نکرده است.
یکی از اصلی ترین خواسته های آنان، در نظر گرفته نشدن شرط سنی برای آنهاست. این مربیان می گویند روزگار جوانی و شادابی خود را در خدمت حق التدریسی در پیش دبستانی ها سپری کرده اند و حالا که قرار است وضعیت استخدام این قشر بهتر شود، آیین نامه می گوید باید شرط سنی را لحاظ کرد و تا سقف معینی، قادر به استخدام هستند. این اشخاص خواستار استخدام در آموزش و پرورش بدون در نظر گرفتن شرایط سنی هستند.
در تجمع دیگری که مقابل مجلس برگزار شد، کارگزاران بیمه کشاورزی هم نسبت به وضعیت استخدامی خود اعتراض کردند.

(منبع: خبرآنلاین)


 

خبر ۲۳ آبان ۹۴: جذب ۵۰۰ مربی پیش‌دبستانی در مدارس شهر تهران به صورت حق‌التدریس

اسفندریار چهاربند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس و در پاسخ به این پرسش که «چه تعدادی از مربیان پیش دبستانی را در قالب حق التدریس به کار گرفته‌اید؟»، اظهار داشت: بخشنامه‌ای به مناطق ارسال کردیم و در حال جمع‌آوری تقاضاهای مناطق هستیم.

وی افزود: برآورد ما این است که بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر از مربیان پیش دبستانی در تهران واجد شرایط مصوبه مجلس شورای اسلامی می‌شوند که تمامی آنها خانم هستند.

چهاربند با بیان اینکه حدود ۴ هزار مدرسه با ۳۳ هزار کلاس درس در تهران داریم، تصریح کرد: برای سال جاری کمبود نیرو در ابتدایی نداشتیم ولی این مربیان برای ابتدایی جذب می‌شوند.

وی افزود: برنامه ما برای سال آینده است یعنی این تعداد مربی پیش دبستانی را امسال جذب کرده و مراحل آموزش ضمن خدمت آنها انجام می‌شود تا از تیر ماه سال آینده به مدارس اعزام شوند.

چهاربند در خصوص اینکه آیا این مربیان پیش دبستانی در آینده استخدام می‌شوند یا خیر، گفت: این موضوع بستگی به قانون مجلس دارد و فعلاً به عنوان نیروی حق التدریس در مدارس فعالیت خواهند داشت.

(منبع: فارس نیوز)

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.