خانه » استخدام در استان مازندران » مشکلی برای استخدام پذیرفته‌ شدگان آزمون سال ۹۱ در مازندران وجود ندارد

مشکلی برای استخدام پذیرفته‌ شدگان آزمون سال ۹۱ در مازندران وجود ندارد

متن آگهی:

خبر ۱۴ اسفند ۹۳ – مشکلی برای استخدام پذیرفته‌ شدگان آزمون سال ۹۱ در مازندران وجود ندارد
حسن خیریان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری درباره آخرین وضعیت پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی در دستگاه‌‌های دولتی استان، اظهار کرد: افرادی که آزمون استخدامی سال ۹۱ پذیرفته شدند ولی هنوز شروع به کار نکردند طی چندین مرحله پیگیری به عمل آمد، آخرین مرحله پیگیری هفته قبل بود که جلسه‌ای در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار شد و این موضوع به نتیجه رسید.
وی با بیان اینکه سهمیه مازندران در آزمون استخدامی در دستگاه‌های دولتی برای ۶۰۰ نفر بوده‌ است، بیان‌ داشت: کسانی که در آزمون پذیرفته شدند صورت جلسه شد و تمامی کارها در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام شد که این تعداد باید در ۲۲ دستگاه اجرایی استان به‌کارگیری شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران تصریح کرد: دغدغه افرادی که در آزمون سال ۹۱ پذیرفته شدند ولی هنوز شروع به کار انجام نشدند، با نگاه مثبت دولت و پیگیری‌های انجام شده از طریق استانداری جلسه‌ای برگزار شد و الان مراحل کاری و سهمیه دستگاه‌ها مشخص شد و مشکل خاصی در این راستا نیست.
خیریان‌پور با اشاره به اینکه از میان ۲۲ دستگاه، ۱۹ دستگاه اجرایی استان نسبت به گزینش و مراحل اداری اقدام کردند، گفت: تنها دستگاه‌های ثبت احوال، بازرسی و جمع‌آوری اموال تملیکی این کار را انجام ندادند.
وی اظهار کرد: در نشست با مدیرکل ثبت‌احوال مازندران و تماس تلفنی با مدیرکل منابع انسانی ثبت‌احوال کشور قرار شد طی روزهای آینده این اداره‌کل نسبت به گزینش اقدام کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران افزود: بازرسی استان که مربوط به قوه‌قضاییه است و مسائل خاص خود را دارد و جمع‌آوری اموال تملیکی دو یا سه نفر هستند که بحث‌هایی است که به دنبال این هستیم که انجام شود.
خیریان‌پور در پایان گفت: شروع به‌کار پذیرفته‌شدگان آزمون سال ۹۱ قبل از عید ۹۴ در دستگاه‌ها انجام می‌شود که هماهنگی‌های لازم در این راستا در حال انجام است.

پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان از ابتدای سال آینده مشغول به کار خواهند شد.
جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور استاندار، معاونین استانداری، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون تدوین بودجه سال آینده استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در این جلسه با اشاره به اینکه اطلاعات کلیه طرح ها و پروژه های مهم شهرستان ها در اختیار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است، گفت: باید از ظرفیت نمایندگان برای اختصاص بودجه لازم به طرح ها استفاده شود.
وی ارتباط با نمایندگان را بسیار مفید دانست و افزود: به زودی جلسه دیگری با نمایندگان استان در تهران خواهیم داشت و رایزنی های لازم برای تدوین بودجه ای کاربردی و عملیاتی صورت خواهد گرفت.
فلاح ادامه داد: تا زمانی که لایحه بودجه توسط دولت بسته نشده می توان با چانه زنی، در بعضی سقف ها تغییر ایجاد کرد و بودجه بیشتری دریافت نمود.
نماینده عالی دولت در استان از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا همه توان خود را در این مدت برای رایزنی با وزارتخانه ها در راستای جذب اعتبارات لازم انجام دهند.
ربیع فلاح با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه استان اذعان نمود: جایگاه بخش خصوصی، نخبگان و دانشگاهیان باید در این برنامه لحاظ شود.
وی با بیان اینکه با بودجه دولتی نمیتوان کشور را اداره کرد، تصریح نمود: باید از ظرفیت مردمی بدون اتکا به نفت برای توسعه و آبادانی کشور استفاده کرد.
استاندار مازندران ضمن تقدیر از معاونت برنامه ریزی استانداری به جهت اجرای مطلوب سرشماری کشاورزی، خاطرنشان کرد: مازندران از جمله چند استان برتر کشور بود که کار سرشماری را در موعد مقرر به پایان رساند.
وی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: ۱۵۰۶ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان از ابتدای سال آینده مشغول به کار خواهند شد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۲ دیدگاه تاکنون.

  1. سامان آقاجانی گفت:

    متاهل هستم بیکاردیپلمه

    [پاسخ]

  2. پوریا علیان گفت:

    متاهل هستم بیکار دیپلمه

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.