خانه » استخدام در استان قزوین » ایجاد بیش از ۳ هزار شغل توسط جهاد کشاورزی قزوین

ایجاد بیش از ۳ هزار شغل توسط جهاد کشاورزی قزوین

متن آگهی:

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، نیاز علی ابراهیمی پاک در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بیان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید سه مقوله تولید، صادرات و اشتغال را عملی کرد تا اقتصاد مقاومتی محقق شود.
وی ادامه داد: سند اشتغال استان تنظیم و نوشته شده و پیش بینی می شود در سال جاری ۳ هزار و ۸۶۲ نفر توسط جهاد کشاورزی در استان ایجاد اشتغال شود .
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: سند توسعه صادرات استان نیز تدوین شده که از ۸۰۰ میلیون دلار صادرات غیر نفتی استان قزوین سهم بخش کشاورزی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار است و باید توانمندی های کشاورزی هر شهرستان برای صادرات را در نظر گرفت تا تعهد ایجاد شده برای صادرات بخش کشاورزی استان محقق شود.
وی به رعایت استانداردهای لازم برای تولید محصول با رویکرد صادرات تاکید کرد و افزود: توجه به صادرات علاوه بر پایداری در این بخش، زمینه را برای ایجاد اشتغال جدید فراهم خواهد کرد.
ابراهیمی پاک تصریح کرد: استان قزوین زمینه صادرات محصولات و تولیدات کشاورزی را دارد  بنابراین باید از این بستر مناسب کشاورزی به خوبی استفاده کرد.
وی خاطر نشان کرد: این استان در زمینه انگور و کشمش، خشکبار، پسته، زیتون، سبزی و صیفی و  تولیدات دام و طیور همچون گوشت سفید، تخم مرغ و محصولات لبنی قابلیت صادرات دارد .

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.