خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام نتایج نهایی مصاحبه آزمون استخدامی وزارت نیرو طی روزهای آتی 

اعلام نتایج نهایی مصاحبه آزمون استخدامی وزارت نیرو طی روزهای آتی 

متن آگهی:

خبر ۷ آذر ۹۶: اعلام نتایج نهایی مصاحبه آزمون استخدامی وزارت نیرو طی روزهای آتی 
معاون مدیرکل منابع انسانی وزارت نیرو از اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت های غیردولتی وابسته به وزارت نیرو (۲۲ اردیبهشت ۹۶) خبر داد. پرونده مصاحبه آزمون استخدامی ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۶ بسته شده و همه شرکت های توزیع نیروی برق مصاحبه های خود را برگزار کرده اند.
به گزارش برق نیوز: معاون مدیرکل منابع انسانی وزارت  نیرو در گفت و گو با  برق نیوز گفت: پرونده مصاحبه آزمون استخدامی ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۶ بسته شده است و همه شرکت های توزیع نیروی برق مصاحبه های خود را برگزار و نتایج نهایی را مصاحبه را ارسال کرده اند.
حمیدرضا کهپود گفت: نتایج نهایی مصاحبه ها تحویل سازمان سنجش اموزش کشور شده است که قرار است طی روزهای آتی و تا هفته آینده نتایج این آزمون اطلاع رسانی شود.
وی در خصوص اعلام نتایج ۳۰ شرکت آب و فاضلاب نیز گفت: هنوز مراحل مصاحبه این شرکت‌ها به صورت کامل انجام نشده است و در صورت اتمام، نتایج این مصاحبه‌ها به همین منوال تحویل سازمان سنجش داده می‌شود تا از طریق اعلام گردد.
مسئول دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو  همچنین  در خصوص برگزاری استخدامی جدید وزارت نیرو نیز گفت: هم اکنون در حال نیازسنجی و تهیه صدور برنامه برای برگزاری استخدامی جدید هستیم که در صورت اعلام نیاز سازمان‌های مربوطه متعاقبا زمان دقیق برگزاری این آزمون نیز اعلام می‌شود.
گفتنی است آزمون استخدامی شرکت های غیردولتی وابسته به وزارت نیرو،  ۲۲ اردیبهشت ۹۶ از طریق سازمان سنجش برگزار شد و قرار است طی این آزمون بیش از ۱۰۶۰ نفر در بخش های مختلف شرکت های غیردولتی وابسته به وزارت نیرو نظیر شرکت های توزیع نیروی برق و شرکت های آب و فاضلاب استخدام شوند.
در این آزمون حدود ۵۸۳ نفر برای شرکت های توزیع نیروی برق و حدود ۴۸۳ نفر برای شرکت های آب و فاضلاب جذب می شوند.

منبع: برق نیوز
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.