خانه » اطلاعیه های مهم » اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

متن آگهی:

خبر ۲۱ فروردین ۹۶ -اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش درخصوص اعلام اسامی نهایی داوطلبان پذیرفته شده در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور مورخ ۲۱/۸/۱۳۹۵ برای طی سایرمراحل استخدام پیمانی در وزارت آموزش و پرورش

باعنایت به برگزاری آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵ وزارت آموزش و پرورش (موضوع مجوز شماره ۶۸۴۳۷۰ مورخ ۳۰/۵/۱۳۹۵ سازمان اداری و استخدامی کشور) بدین وسیله نتایج آزمون مزبور اعلام می­گردد، پذیرفته­ شدگان مکلفند به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت­های عمومی، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و دوره مهارت آموزی) به شرح ذیل اقدام نمایند:

۱-پذیرفته ­شدگان جهت پیگیری امور مربوط به استخدام خود به ادارات کل ­آموزش و پرورش استان (ادارات امور اداری) مراجعه و راهنمایی لازم را دریافت نمایند.
۲-پذیرفته­شدگان قبل از مراجعه به هسته­ های گزینش استان ها اقدامات ذیل را بعمل آورند:
درصورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله مصاحبه تخصصی، ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش  به نشانی:www.gozinesh.medu.ir نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی(حداکثر به مدت ۴۸ ساعت از تاریخ انتشار اسامی) به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته­های­گزینش استان محل خدمت خود ارسال و یا به صورت حضوری تحویل نمایند. لازم می­باشد در تکمیل فرم اطلاعات فردی دقت کافی معمول گردد. بدیهی است مسئولیت هرگونه نقص و نارسایی در تکمیل فرم به عهده فرد خواهد بود.
عدم تکمیل فرم مربوطه و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش استان محل خدمت به منزله انصراف از استخدام تلقی می­گردد.

۳-معاینات پزشکی و تشکیل پرونده استخدامی افراد واجد شرایط معرفی شده به اداره کل آموزش استان محل خدمت همزمان با بررسی صلاحیت­های عمومی صورت می­پذیرد، براین اساس داوطلب واجد شرایط پس از انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ضمن حضور در ادارات امور اداری ادارات کل استان ها نسبت به اخذ معرفی نامه جهت گواهی عدم سوءپیشینه و… به منظور تشکیل پرونده استخدامی با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط در زمان مقرر اقدام نمایند.
توضیح: چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته شده مورد تائید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی و سوءپیشینه هیچگونه حقی برای فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد.
۴-درصورت تائید صلاحیت­های عمومی، انجام آزمایشات، معاینات پزشکی و…. پذیرفته­شدگان مکلفند به منظور شرکت در دوره مهارت­آموزی به ادارات کل استان ها مراجعه نمایند.
ضمنا داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند می توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام نموده و از مراجعه حضوری خودداری فرمایند.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید


خبر ۱۹ فروردین ۹۶: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش امروز یا فردا اعلام می‌شود 

مدیرکل امور اداری و استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی این وزارتخانه ظرف امروز یا فردا از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس،‌ سیدحسن حسینی مدیرکل امور اداری و استخدامی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سال گذشته، اظهار داشت: از ۱۰۶۰۰ مجوز استخدامی، حدود ۷۵۰۰ نفر امتیاز و حد نصاب لازم را کسب کردند و مصاحبه آنها انجام شد و این تعداد قبولی نهایی آموزش و پرورش هستند.

وی ادامه داد: مابقی افراد که حد مجاز شرایط لازم را نداشتند، ظرفیت خالی ما هستند و در آزمون‌های بعدی تعیین تکلیف می‌شوند.

حسینی با اشاره به اعلام نتایج آزمون استخدامی این وزارتخانه افزود: ظرف امروز یا فردا نتایج و اسامی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

مدیرکل امور اداری و استخدامی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: تلاش ما این است که مجدداً بتوانیم مجوز لازم برای استخدام را از سازمان امور اداری و استخدامی کشور دریافت کنیم تا بتوانیم در اولین آزمون استخدامی دستگاه‌های کشور، سهمیه‌ای داشته باشیم و اگر مجوزی در این خصوص دریافت کنیم، این سهمیه در آن لحاظ می‌شود.

وی با اشاره به روند جذب نیروهای قبول شده در آزمون استخدامی، خاطر نشان کرد: بعد از اعلام قطعی نام افراد از سوی سازمان سنجش، اسامی این افراد به گزینش این وزارتخانه اعلام می‌شود و پس از آن، افراد به دانشگاه فرهنگیان برای گذراندن دوره یکساله معرفی می‌شوند.

حسینی متذکر شد: اگر تا فردا اعلام نتایج صورت گیرد، بخش گزینش ظرف ۲۰ روز آینده اسامی افراد را اعلام می‌کند و دوره یکساله آموزش آنان شروع می‌شود و به شرط گذراندن و موفقیت در این دوره، این افراد به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند.


خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در آزمون استخدامی ۱۰ هزار نفری آموزش و پرورش ۲۲۰۰ ظرفیت خالی مانده بود گفت: احتمالا هفته آینده سازمان سنجش لیست یک برابر ظرفیت را برای گزینش اعلام کند بعد از انجام مراحل گزینش، نتایج قطعی اعلام می شود.
اسفندیار چهاربند در گفت و گو با ایسنا، درباره زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی ۱۰ هزار نفری آموزش و پرورش اظهار کرد: آزمون استخدامی برای جذب ۱۰ هزار نیروی انسانی در آبان ماه سال گذشته در ۵۳ شهرستان برگزار شد و ۲۳۳ هزار و ۴۲۱ داوطلب نیز برای شرکت در این آزمون استخدامی با یکدیگر رقابت کردند.
وی افزود: پس از آن نتایج اولیه آزمون استخدامی در دی ماه اعلام و روند مصاحبه پذیرفته‌شدگان آغاز شد.
رییس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۲۲۰۰ ظرفیت خالی مانده بود گفت: احتمالا هفته آینده سازمان سنجش لیست یک برابر ظرفیت را برای گزینش اعلام کند. بعد از انجام مراحل گزینش، نتایج قطعی اعلام می شود و باید برای شروع دوره های آموزشی منتظر اعلام نتیجه قطعی باشیم.
چهاربند افزود: بعد از اعلام نتایج نهایی، دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان شروع می شود که زمان آن به احتمال زیاد اردیبهشت ماه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.