خانه » اطلاعیه های مهم » نتایج نهایی گزینش استخدام در آموزش و پرورش اعلام شد(تقویم دوره آموزشی)

نتایج نهایی گزینش استخدام در آموزش و پرورش اعلام شد(تقویم دوره آموزشی)

متن آگهی:

تقویم دوره آموزشی

دوره از اول اسفند ۱۳۹۴ تا ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ طی دو مرحله برگزار می‏گردد.

هر مرحله طی ۱۰ هفته تنظیم شده که ۸ هفته آموزش، ۱ هفته کلاسهای جبرانی و آمادگی امتحان و ۱ هفته امتحان خواهد بود. در پایان ۲۰ هفته مذکور، ۲ هفته به فعالیت های فرهنگی اختصاص می‏یابد.

سپس آزمون پایانی به منظور بررسی میزان کسب مهارت‎های معلمی برگزار می‏گردد

جهت مشاهده تصاویر در اندازه واقعی بر روی آنها کلیک نمایید


خبر ۱۳ بهمن ۹۴ : نتایج نهایی گزینش استخدام آموزش و پرورش اعلام شد (منبع : www.medu.ir)

مدیر کل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اعلام نهایی نتایج گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی، گفت: داوطلبانی که در گزینش رد صلاحیت شده‌اند سه روز برای تجدیدنظر فرصت دارند
به گزارش مرکزاطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، شاپور محمدزاده ضمن تبریک فرارسیدن سی وهفتمین بهارانقلاب اسلامی ، با اشاره به اعلام نتایج نهایی گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی، اظهار کرد : کار گزینش این افراد را طی مدت ۲۰ روز به پایان رساندیم و اسامی تأیید صلاحیت‌شدگان امروز به امور اداری وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.
وی افزود: پذیرفته شدگان از نیمه بهمن کلاس‌های آموزش معلمی را در دانشگاه فرهنگیان آغاز می‌کنند و از مهر ۹۵ به کلاس‌های درس وارد خواهند شد.
مدیر کل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند، فرصت دارند تا طی سه روز برای تجدیدنظر به هسته‌های گزینش استان‌ها مراجعه کنند. با وجود آنکه قانون رسیدگی به پرونده‌ها و تجدید نظر اول یک ماه اعلام شده است ولی با عنایت به تاکید وزیر آموزش وپرورش مبنی بر رسیدگی عاجل به وضعیت داوطلبان ، به هسته‌های گزینش استان‌ها اعلام کردیم به جهت شرایط خاص و ویژه از جمله ضرورت تشکیل کلاسهای آموزشی از نیمه بهمن، حداکثر ظرف مدت یک هفته پرونده‌ها را بررسی و نتایج تجدید نظر اول را اعلام کنند.
محمدزاده ادامه داد: افرادی که در تجدید نظر اول صلاحیت آنها تأیید نشده ،  می‌توانند فرم تجدیدنظر دوم  را تکمیل کنند و هسته‌های گزینش استان‌ها موظفند پرونده‌ها را جهت تصمیم‌گیری با پست پیشتاز به هیئت مرکزی گزینش ارسال کنند و این هیئت با استفاده از تمام ظرفیت در کمترین مدت زمان نتایج تجدیدنظر دوم را اعلام خواهد کرد

اسامی پذیرفته شدگان آزمون

اسامی پذیرفته شدگان ایثارگران

لینک اعلام نتایچ

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.