خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام نتایج آزمون استخدامی هلال‌احمر در شهریور ماه

اعلام نتایج آزمون استخدامی هلال‌احمر در شهریور ماه

متن آگهی:

آزمون استخدامی جمعیت هلال‌احمر ساعت ۹ صبح امروز (جمعه ۲۹ مرداد)  با شرکت ۵ هزار داوطلب واجد شرایط در ۹ منطقه در سراسر کشور و با نظارت یک نماینده از سازمان سنجش، ۲ نماینده از حراست و ستاد هلال‌احمر به همراه مدیرعامل و نماینده حراست استان‌ها برگزار شد.
به گزارش ایسنا، دکتر حسن ابوالقاسم گرجی، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر در حاشیه بازدید از یکی از حوزه‌های امتحانی این آزمون در دانشگاه امیرکبیر با اعلام اینکه آزمون استخدامی هلال‌احمر در کمال صحت و سلامت در ۹ منطقه کشوری برگزار شده است، گفت: نتایج نهایی آزمون در شهریور ماه  اعلام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه آزمون استخدامی هلال‌احمر ساعت ۹ صبح امروز آغاز شده و در ساعت ۱۲:۳۰ به پایان رسیده است، افزود: پس از بررسی نتایج، با توجه به نوع رشته، ۲ تا ۳ برابر ظرفیت از میان برگزیدگان پذیرش می‌شوند تا در آزمون عملی و مصاحبه شرکت کنند و در نهایت ۷۵۰ داوطلب از میان واجدین شرایط و کسانی که مصاحبه و آزمون عملی را گذرانده‌اند، انتخاب خواهند شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر،آزمون استخدامی هلال‌احمر در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، کرمان، فارس، کرمانشاه، خوزستان و مازندران به صورت سراسری برگزار شده و بر این اساس داوطلبان استان‌های آذربایجان شرقی و غربی در حوزه‌های آزمون استان آذربایجان شرقی، داوطلبان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد در حوزه‌های آزمون استان اصفهان، داوطلبان تهران، سمنان،البرز، قزوین،مرکزی، زنجان و قم در حوزه‌های آزمون استان تهران، داوطلبان خراسانات رضوی، شمالی و جنوبی در حوزه‌های آزمون خراسان رضوی، داوطلبان  سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان در حوزه‌های آزمون کرمان، داوطلبان  فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های آزمون استان فارس، داوطلبان کرمانشاه، ایلام، کردستان، همدان در حوزه‌های آزمون استان کرمانشاه، داوطلبان خوزستان و لرستان در حوزه‌های آزمون استان خوزستان و داوطلبان مازندران، گلستان و گیلان نیز در حوزه‌های آزمون استان مازندران در این آزمون استخدامی شرکت کرده‌اند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.