خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام نتایج آزمون استخدامی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

اعلام نتایج آزمون استخدامی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

متن آگهی:

خبر ۲۱ تیر ۹۷: اعلام نتایج آزمون استخدام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

اسامی قبولین آزمون علمی درجه داری پیمانی نداجا ۱۳۹۷ اعلام شد.
مدارک لازم جهت تشکیل پرونده اولیه داوطلبین استخدامی درجه داری پیمانی نداجا در سال ۱۳۹۷
داوطلبان می‌بایستی رأس ساعت ۰۶:۳۰ صبح تاریخ اعلام شده، با بهمراه داشتن مدارک ذیل به مدیریت گزینش و استخدام نداجا واقع در : تهران-میدان رسالت-انتهای خیابان نیروی دریایی-ساختمان مدیریت گزینش و استخدام نیروی دریایی ا.ج.ا مراجعه نمایند.
مدارک لازم:
۱- همراه داشتن کارت ورود به جلسه الزامی است.
۲- عکس ۴*۳ رنگی به تعداد ۱۲ قطعه پشت نویسی شده به همراه پاکت نامه.(هر۶ قطعه درون یک پاکت پستی قرارگیرد)
۳- اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه رو گرفت خوانا از تمام صفحات شناسنامه داوطلب ۴سری به صورت شناسنامه ای منگنه شود.
۴- اصل شناسنامه و کارت ملی والدین داوطلب و روگرفت تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی (پشت و رو) و والدین داوطلب یک سری (در صورت فوت والدین گواهی فوت ارائه گردد).
۵- اصل مدرک تحصیلی (روغنی) یا اصل گواهی موقت آن(مهر شده باشد) و ریز نمرات و روگرفت مدارک قید شده ۲ سری.
۶- اصل کارت پایان خدمت(در صورت انجام خدمت نظام وظیفه) یا کارت معافیت غیر پزشکی بهمراه ۳ سری روگرفت از آن (داوطلبانی که خدمت مقدس سربازی انجام نداده‌اند نامه وضعیت نظام وظیفه خود را از پلیس +۱۰ اخذ و بهمراه داشته باشند) یادآور می‌گردد داوطلبانی که در حال انجام خدمت مقدس سربازی هستند از یگان خدمتی بایستی گواهی اشتغال به خدمت ارائه نمایند و همچنین داوطلبینی که به دلیل تحصیل در یک مقطع بالاتر از معافیت تحصیلی استفاده می کنند میبایست از حوزه نظام وظیفه یا دفاتر پلیس +۱۰ معافیت تحصیلی دریافت و همراه داشته باشند .(داوطلبانی که غیبت سنواتی دارند و در حال طی دوره خدمت سربازی می‌باشند مجاز به ادامه مراحل استخدام نمی‌باشند).
۷- جهت داوطلبین متولد نیمه دوم سال ۱۳۷۹ نیاز به ارائه مدرک وضعیت نظام وظیفه نمی باشد.
۸- اصل مدارک لازم مبنی بر پدر نظامی، جانباز، شهید، ایثارگر، بسیج فعال و … و روگرفت آن ۳ سری.
۹- در صورت داشتن مدارک و تقدیر نامه‌های رشته‌های قرانی و مداحی و یا حکم قهرمانی و ورزشی، ۲ سری روگرفت ارائه گردد.
۱۰- همراه داشتن مشخصات کامل والدین، ، برادران، خواهران، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها شامل تنی و ناتنی (نام و نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، تاریخ و محل صدور، محل تولد و کد ملی، آدرس دقیق محل سکونت آنان)
۱۱- تاریخ و آدرس محل سکونت از ۱۰ سال پیش تا کنون.
۱۲- همراه داشتن لباس و کفش ورزشی مناسب، خودکار آبی و دو عدد پوشه قرمز و آبی الزامی است.
۱۳- مشخصات ضامن ،معرف ،سه نفر از دوستان خود که بیش از ۵ سال شما را می‌شناسند ،سه نفر از همکلاسی های دوران دبیرستان و سه نفر همسایه یا معتمدین محل یا افرادی که در ارگان های انقلابی شاغل باشند (مشخصات شامل نام و نام خانوادگی ،نام پدر ،شغل ، نشانی محل سکونت و کار و شماره تلفن منزل می‌باشد)را در یک برگه یادداشت برداری نموده و به همراه آورده شود.
تذکرات مهم:
۱٫ داوطلبین محترم می‌بایست کلیه مدارک بالا را بهمراه داشته و تاکید می‌گردد از پذیرش داوطلبینی که هریک از مدارک بالا بهمراه نداشته باشند، خودداری خواهد شد.
۲٫ از آوردن همراه و بستگان در ایام گزینش خودداری گردد.
۳٫ پیش بینی سه روز اقامت در تهران را داشته باشند.
۴٫ همراه داشتن کارت بانکی به‌منظور پرداخت مبلغ ۵۰۰۰۰۰ ریال جهت انجام معاینات پزشکی الزامی است.
۵٫ کسانی که تاکنون عمل جراحی انجام داده‌اند، شرح عمل مربوطه ممهور به مهربیمارستان محل انجام عمل جراحی را دریافت و پس از تایید بیمارستان ارتش شهر یا استان محل سکونت، با خود به‌همراه داشته باشند.
راهنمای مسیرهای منتهی به دفتر مرکزی گزینش و استخدام نداجا
ترمینال جنوب: ابتدا از ایستگاه مترو پایانه جنوب به سمت تجریش سوار شده و در ایستگاه امام خمینی تغییر مسیر داده و خط۲ مترو را به سمت ایستگاه فرهنگسرا سوار می شوید سپس در ایستگاه جانبازان (گلبرگ) پیاده شده و پیاده به سمت شمال خیابان شهید مدنی حرکت کرده تا به میدان رسالت برسید و تاکسی های کوهک را سوار شوید و در انتهای خیابان نیروی دریایی پیاده شده و ۲۰۰متر بالاتر سمت غرب خیابان«سمت چپ» به ساختمان گزینش و استخدام مراجعه نمایید.
ترمینال غرب: ابتدا در ایستگاه مترو آزادی«میدان آزادی» به سمت کلاهدوز سوار شده و در ایستگاه شادمان تغییر مسیر داده به خط۲ به سمت ایستگاه فرهنگسرا سوار می شوید سپس در ایستگاه جانبازان (گلبرگ) پیاده شده و پیاده به سمت شمال خیابان شهید مدنی حرکت کرده تا به میدان رسالت برسید و تاکسی های کوهک را سوار شوید و در انتهای خیابان نیروی دریایی پیاده شده و ۲۰۰متر بالاتر سمت غرب خیابان«سمت چپ» به ساختمان گزینش و استخدام مراجعه نمایید.
ترمینال بیهقی: ابتدا خط۵ اتوبوس تندرو (BRT) را به سمت پایانه علم و صنعت سوار سپس ایستگاه میدان رسالت پیاده و در سمت شمال شرقی میدان تاکسی های کوهک را سوار شوید و در انتهای خیابان نیروی دریایی پیاده شده و ۲۰۰متر بالاتر سمت غرب خیابان«سمت چپ» به ساختمان گزینش و استخدام مراجعه نمایید.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.