خانه » استخدام در استان خراسان شمالی » اعلام اسامی پذیرفته شدگان مصاحبه استخدامی علوم پزشکی اسفراین

اعلام اسامی پذیرفته شدگان مصاحبه استخدامی علوم پزشکی اسفراین

متن آگهی:

هبر ۲۴ اسفند ماه ۹۹ – علام لیست اسامی پذیرفته شدگان جهت معرفی به گزینش

خبر ۱۷ اسفند ماه ۹۹ -اعلام لیست اسامی پذیرفته شدگان جهت مصاحبه تخصصی

افراد پذیرفته شده می بایست جهت انجام آزمون مصاحبه تخصصی در روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ از ساعت ۹ صبح با در دست داشتن اصل کارت شناسایی( کارت ملی یا شناسنامه) به نشانی: اسفراین – خیابان آیت الله طالقانی، چهار راه بهشت، ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی، سالن آموزش معاونت بهداشتی دانشکده مراجعه نمایند.


خبر ۵ اسفند ماه ۹۹ – اعلام نتایج آزمون استخدامی علوم پزشکی اسفراین

خبر ۲۳ دی ماه ۹۸ -اعلام زمان تحویل مدارک معرفی شدگان آزمون استخدام پیمانی دانشکده علوم پزشکی اسفراین

بدین وسیله به اطلاع داوطلبان محترم می رساند با عنایت به اعلام نتایج  اولیه آزمون ۳۰ آبان ماه ۹۸ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان واجدین شرایط با در دست داشتن مدارک خود طبق زمانبندی اعلام شده در جدول ذیل به سازمان مرکزی در شهرستان اسفراین واقع در خیایان طالقانی ، دانشکده علوم پزشکی اسفراین، اداره منابع انسانی((امور استخدام))  مراجعه نمایند:

مدارک مورد نیاز :

۱-اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه

۲-اصل و تصویر کارت ملی

۳-اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی

نکته : داوطلبان رشته های شغلی که در شرایط احراز تحصیلی شغل آنها مدرک تحصیلی فوق لیسانس یا دکتری مشروط به داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد مرتبط ذکر شده است لازم است علاوه بر مدرک آخرین مقطع ، مدرک مقاطع قبلی خود را بر حسب مورد برابر مفاد آگهی نیز ارائه نمایند.

۴- اصل و تصویر وضعیت طرح نیروی انسانی جهت رشته های مشمول طرح((پایان طرح، معافیت ، گواهی اشتغال به طرح و یا گواهی انصراف از طرح حسب مورد برابر مفاد آگهی ))

۵- اصل و تصویر کلیه مدارک و تاییده های مربوط به سهمیه های انتخابی (ایثارگری ، معلولیت و ….. )

۶-دو قطعه عکس پشت نویسی شده

۷-پرینت کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش

۸-اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه آقایان )

۹- اصل و تصویر گواهینامه ب(۲) یا پایه دوم (جهت رشته ی شغلی فوریت های پزشکی )

۱۰-اصل و تصویر اولین و آخرین قرارداد مربوط به کارکنان قراردادی و فرم خلاصه ۵۰۲

۱۱-اصل و تصویر گواهی اشتغال و ریز سوابق بیمه و تاییده برای نیروهای شرکتی

۱۲-یک عدد پوشه

تذکرات بسیار مهم :

۱-لیست اعلام شده برای رشته فوریت های پزشکی سه برابر ظرفیت و برای سایر رشته ها به میزان یک برابر (صرفا براساس اظهارات داوطلب در ثبت نام ) جهت بررسی اولیه مدارک افراد و به صورت مشروط بوده لذا پس از بررسی و تاییدمستندات ارائه شده توسط داوطلب و ثبت اطلاعات ، نتیجه نهایی توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است طبق مفاد آگهی منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور ، اعلام نتیجه نهایی منوط به بررسی مدارک اعلامی می باشد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی بر عهده شخص داوطلب بوده و چناچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد ، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان به ترتیب اولویت های مقرر قانونی مندرج در آگهی جهت بررسی مدارک توسط دانشگاه مربوطه دعوت به عمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است لیست نهایی جهت دعوت به جلسه مصاحبه در رشته های شغلی مربوطه متعاقبا از طریق همین سایت اعلام می گردد.

۲-بدیهی است عدم مراجعه داوطلب در زمان تعیین شده به منزله انصراف از انجام ادامه مراحل استخدامی تلقی و طبق مقررات از سایر افراد به جایگزینی ایشان دعوت به عمل خواهد آمد.

 

براساس رشته شغلی

زمان مراجعه

ردیف

 

پرستار

روز

تاریخ

۱

      سه شنبه

۱۰/۲۴ /۹۸

فوریت پزشکی

چهارشنبه

۱۰/۲۵ /۹۸

۲

پزشک عمومی ، سلامت روان ((روانشناسی ))، بهداشت حرفه ای ، بهداشت خانواده ، بهداشت محیط ، مبارزه با بیماری ها ، تغذیه و ماما

شنبه

۱۰/۲۸ /۹۸

۳


خبر ۱۴ بهمن ماه ۹۷ – اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون  جهت بررسی اصالت و راستی آزمایی مدارک به شرح زیر اعلام میگردد.

    اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول جهت بررسی اصالت و راستی آزمایی مدارک 

افراد یاد شده می بایست مدارک مورد نیاز را جهت بررسی اصالت و راستی آزمایی، از طریق پست الکترونیکی farakhan.avasalamat@gmail.com    حداکثر تا روز جمعه ۲۶ بهمن ماه ارسال نمایند.

تصاویر مدارک مورد نیاز:

*  آخرین مدرک تحصیلی

مدرک تحصیلی کارشناسی «مختص دارندگان مدارک کارشناسی ارشد»

کارت ملی

شناسنامه به همراه تصویر تمام صفحات آن

کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت «ویژه برادران»

گواهی پایان/ تمدید/ معافیت طرح اجباری مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان «مختص رشته شغلی کارشناس آزمایشگاه»

مدارک ایثارگری «مطابق با بند ۴ متن آگهی فراخوان»

مدارک دال بر بومی بودن «مطابق با بند ۵ متن آگهی فراخوان»

 (عدم ارسال مدارک در زمان تعیین شده  به منزله ی انصراف تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد)


خبر ۹ آبان ۹۷: اطلاعیه اعلام نتایج آزمون بهورزی دانشکده علوم پزشکی اسفراین

مدیر مرکز آموزش بهورزی دانشکده علوم پزشکی اسفراین با اعلام این خبر گفت: این نتایج بعد از انجام مصاحبه با داوطلبان پذیرش شده آزمون کتبی به صورت اصلی و ذخیره اعلام شده است.

خانم پور محمد با بیان اینکه این داوطلبان بعد از گذراندن مراحل گزینش و معاینات پزشکی آغاز به کار می کنند از داوطلبان خواست حتما پاسخگوی شماره تماس های خود باشند.

وی افزود : داوطلبان برای مشاهده ی اسامی نهایی به سایت دانشکده علوم پزشکی اسفراین مراجعه نمایند.

گفتنی است دانشکده علوم پزشکی اسفراین با هدف تامین بهورزان مورد نیاز در واحد های تحت پوشش، طبق مفاد دستورالعمل پذیرش فراگیر بهورزی و پس از اعلام آگهی پذیرش، از داوطلبان بومی دیپلم و فوق دیپلم واجد شرایط ثبت نام به عمل آورد.

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


خبر ۱ آبان ماه ۹۷ – اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون بهورزی دانشکده علوم پزشکی اسفراین

به گزارش وب دا ، اسامی پذیرفته شدگان آزمون بهورزی دانشکده علوم پزشکی اسفراین اعلام شد.

مدیر آموزشگاه بهورزی دانشکده علوم پزشکی اسفراین با اعلام این خبر گفت: ۱۳۹ نفر داوطلب برای این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۳۲ نفر در آزمون کتبی پذیرش بهورز در دانشکده علوم پزشکی اسفراین شرکت کردند.

خانم پورمحمد با بیان اینکه ۳ برابر ظرفیت به تعداد ۴۰ نفر برای مصاحبه تخصصی طبق لیست اعلام شدند افزود : پذیرفته شدگان در روز چهارشنبه ۲ آبان ۹۷ از ساعت ۸ صبح برای مصاحبه به اداره منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی اسفراین مراجعه کنند.

اسامی پذیرفته شدگان آزمون بهورزی


خبر ۲ مرداد ۹۷: اعلام نتایج آزمون استخدام دانشکده علوم پزشکی اسفراین 

به گزارش روابط عمومی، رئیس اداره توسعه سازمان و منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت : نتایج آزمون استخدامی داوطلبان رشته فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسفراین اعلام شد.

محمود شیخ امیرلو افزود : داوطلبان از زمان اعلام نتایج حداکثر تا ۱۰روز مهلت دارند اعتراض های احتمالی خود در خصوص نحوه بررسی مدارک و اعمال سهمیه ها و امتیازات به صورت کتبی به دانشکده اعلام کنند.

جهت مشاهده نتایج نهایی آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۰ تیر ۹۷: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام دانشکده علوم پزشکی اسفراین

به گزارش روابط عمومی رئیس اداره منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی اسفراین از اعلام نتایج نهایی داوطلبان پذیرفته شده دانشکده علوم پزشکی اسفراین در آزمون دی ماه ۹۶ سازمان سنجش خبر داد.

محمود شیخ امیرلو با بیان اینکه این آزمون ویژه ۲۰ رشته شغلی این دانشکده بود افزود : داوطلبان از زمان اعلام نتایج به مدت ۲۰ روز مهلت دارند اعتراض خود را به این دانشکده ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان پذیرفته شده از تاریخ ۱۰ تیرماه به مدت دو روز تا ۱۲ تیر مهلت دارند با در دست داشتن مدارک خود به هسته گزینش در مرکز استان مراجعه کنند افزود : تمامی این داوطلبان به صورت استخدام پیمانی جذب سیستم می شوند.

جهت مشاهده نتایج نهایی آزمون اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.