خانه » استخدام در استان چهار محال بختیاری » اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان رشته فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان رشته فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

متن آگهی:

خبر ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۰ -اعلام نحوه تحویل مدارک داوطلبان پذیرفته شده نهایی آزمون استخدامی مورخ ۹۹/۱۱/۲۴ به هسته گزینش دانشگاه

((اعلام نحوه تحویل مدارک داوطلبان پذیرفته شده نهایی آزمون استخدامی مورخ ۹۹/۱۱/۲۴ به هسته گزینش دانشگاه ))
پیرو اعلام اسامی معرفی شدگان آزمون استخدامی ۹۹/۱۱/۲۴ (ویژه دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور ،بدینوسیله به اطلاع می رساند افرادی که اسامی آنان بر اساس کارنامه صادر شده آن سازمان بعنوان قبول نهایی معرفی گردیده اند بایستی طبق جدول زمانبندی تعیین شده مدارک ذیل را شخصا تحویل مدیریت هسته گزینش دانشگاه واقع در شهرکرد- خیابان کاشانی-ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان نمایند.

مدارک مورد نیاز :
۱-اصل و تصویر خوانا از پشت وروی کارت ملی
۲- اصل و تصویر خوانا از تمام صفحات شناسنامه فرد داوطلب ( صفحه انتخابات ضمیمه گردد)
۳-دو قطعه عکس جدید تمام رخ با زمینه سفید و پشت نویسی شده
۴- اصل و تصویر خوانا از کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم از آن ویژه داوطلبان مرد
۵- اصل و تصویر خوانا از گواهی پایان خدمت طرح پزشکان وپیرا پزشکان ویا گواهی معافیت ازطرح
تبصره: در رشته های دارای طرح ( داوطلبانی که در حین انجام خدمت موظف در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد می باشند بایستی گواهی اشتغال به طرح معتبر با ذکر تاریخ شروع، محل وتاریخ پایان طرح و به روز ازمحل انجام خدمت اخذ وبه همراه تصویر حکم خدمت طرح ارائه نمایند . (داوطلبان دارای طرح اجباری بایستی تا آخرین روز ثبت نام یعنی ۹۹/۱۰/۲۶ طبق مفاد دفترچه آزمون طرح خود را در واحدهای تابعه دانشگاه شروع کرده باشند.)
۶- اصل و تصویر خوانا از مدرک تحصیلی مورد نیاز مندرج در آگهی و یا گواهی فراغت از تحصیل معتبر(فراغت از تحصیل مجاز حداکثر تا تاریخ ۹۹/۱۰/۲۶ می باشد)
۷- دانلود و تکمیل فرم اطلاعات فردی از زیرسایت گزینش به آدرس https://selection.skums.ac.ir
۸-همراه داشتن سایر مدارک مورد نیاز مطابق دفترچه راهنمای آزمون

تذکرات بسیارمهم :
-رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی(همراه داشتن ماسک- فاصله اجتماعی ، داشتن خودکار شخصی) الزامی می باشد.
– مدارک بایستی کامل و بدون هیچگونه نقص وایرادی توسط شخص داوطلب ارائه گردد . بدیهی است در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه دانشگاه نخواهد بود.
– چنانچه داوطلبان در هنگام ارائه مدارک ، اطلاعات خلاف واقع و نا صحیح ارائه نموده یا واقعیتی را کتمان نموده باشند ، لذا طبق مفاد آگهی از انجام مراحل بعدی از جمله گزینش و…آنها ممانعت بعمل خواهد آمد و ضمن برخورد قانونی با فرد خاطی از لیست پذیرفته شدگان حذف خواهدشد ) حتی در صورت بکارگیری وصدور حکم استخدامی حکم مزبور لغو وبلا اثر می گردد( وداوطلب واجد شرایط بعدی ) به ترتیب نمره فضلی)به جایگزینی آن پذیرفته و هیچگونه عذری در این خصوص قابل قبول نبوده و حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
-در صورتیکه هرگونه تغییری در نتایج اعلام شده بدلیل اصلاحات احتمالی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور بوجود آید ، متعاقبا از طریق همین سایت اطلاع ر سانی خواهد شد.
-مجددا یادآوری می گردد فرم اطلاعات فردی موضوع بند ۷ مدارک مورد نیاز قبل از مراجعه بصورت خوانا و دقیق تکمیل گردد.

***با توجه به اینکه حضور شخص داوطلب جهت تکمیل فرم های مربوطه در زمان تحویل مدارک الزامی میباشد مجدداً تأکید می گردد عدم مراجعه شخص داوطلب در زمان مقرر ) مهلت تعیین شده در جدول فوق ( به منزله انصراف ویا نداشتن شرایط ویا نقص مدارک تلقی وداوطلب مزبور از انجام سایر مراحل محروم شده وحق هیچگونه اعتراض نخواهد داشت . بدیهی است در اینصورت با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور از سایر شرکت کنندگان به ترتیب نمره فضلی دعوت بعمل خواهد آمد.

خبر ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۰ – عناوین مصاحبه تخصصی آزمون نسخه پیچ (دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۴/۲۸ )
از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون نسخه پیچ ، عناوین مورد پرسش مصاحبه تخصصی موارد ذیل میباشد:

۱- نسخه خوانی
۲- روش مصرف دارو
۳- شرایط نگهداری دارو وتوصیه ها

۴- ثبت نسخه الکترونیک

خبر ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۰ – نتایج اولیه آزمون نسخه پیچ واعلام تاریخ وزمان ومکان مصاحبه تخصصی
افرادی که اسامی آنان در لیست مذکور درج گردیده می بایستی جهت مصاحبه تخصصی در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۴/۲۸ ساعت ۷:۳۰ صبح به حوزه معاونت غذا ودارو به آدرس :شهرکرد –خیابان آیت الله کاشانی – خیابان هواشناسی و با به همراه داشتن اصل شناسنامه وکارت ملی بهمراه یک قطعه عکس ۴*۳ مراجعه تا مصاحبه تخصصی بعمل آید بدیهی است در صورت عدم مراجعه در زمان ومکان وساعت تعین شده ،عدم حضور ، غیبت محسوب واز ادامه مراحل بعدی محروم میگردند لازم بذکر است که پس از انجام مصاحبه یک برابر تعداد مورد نیاز (۱۱نفر) بعنوان پذیرفته شدگان اصلی و۶ نفر بعنوان ذخیره تعیین میگردند ونتایج نهایی از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

خبر ۱۶ بهمن ۹۶: اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان رشته فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

ضمن عرض سلام وتبریک وخیرمقدم ، به اطلاع پذیرفته شدگان رشته فوریتهای پزشکی (نیمه متمرکز) این دانشگاه میرساند زمان ومکان ثبت نام به شرح ذیل می باشد.
زمان ثبت نام : از تاریخ ۲۳ الی ۲۴بهمن ماه سال جاری از ساعت ۸صبح لغایت ۱۴بعد از ظهر
مکان ثبت نام : شهرکرد بلوار آیت الله کاشانی دانشگاه علوم پزشکی ، ساختمان معاونت آموزشی ، اداره پذیرش وثبت نام
مدارک لازم : کلیه مدارک مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور
تلفن تماس : ۳۳۳۵۰۳۴۱
توجه : ارایه پرینت قبولی اخذ شده از سایت سازمان سنجش هنگام ثبت نام الزامی است.


خبر ۱۴ مرداد ۹۶: اعلام زمان ارائه کارنامه نهایی پذیرفته شدگان استخدامی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

قابل توجه داوطلبان پذیرفته شده نهایی آزمون استخدامی متمرکز مورخ ۲۱-۰۸-۱۳۹۵

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان پذیرفته شده نهایی آزمون استخدامی متمرکز مورخ ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ (رشته های کاردان و کارشناس فوریتهای پزشکی) که نام آنان از طریق کارنامه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور (منتشره در تاریخ ۱۳۹۶/۰۵/۰۳)به عنوان پذیرفته شده نهایی(برابرظرفیت ) تایید و اعلام گردیده ، می رساند که حداکثر لغایت روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ نسبت به ارائه کارنامه قبولی نهایی خود به مدیریت منابع انسانی دانشگاه( واحد امور استخدام) اقدام نمایند . بدیهی است در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه دانشگاه نخواهد بود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.