خانه » استخدام در استان خراسان رضوی » اطلاعیه اصلاح و تکمیل پرونده داوطلبین آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

اطلاعیه اصلاح و تکمیل پرونده داوطلبین آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

متن آگهی:

خبر ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ -اطلاعیه اصلاح و تکمیل پرونده داوطلبین آزمون استخدامی بهمن ماه ۹۹

عنایت به اعلام نتایج مرحله اول  و بررسی مدارک آزمون استخدام پیمانی توسط دانشگاه به اطلاع می رساند، با توجه به نقص پرونده تعدادی از داوطلبین به شرح ذیل اعلام میگردد لذا جهت اصلاح و تکمیل  نواقص اعلام شده تا پایان وقت اداری مورخ  ۱۴۰۰/۲/۸به واحد امور استخدام تحویل نمایند.

کلیه داوطلبین می توانند جهت دریافت فرم استشهاد محلی به دفترچه آزمون استخدامی مراجعه نمایند

جهت دریافت اطلاعیه اینجا کلیک کنید


خبر ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ – اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام بهورزی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

داوطلبین گرامی که در مرحله اول واجدالشرایط شده اند  به شرح لیست پیوست جهت بررسی مدارک با خوداظهاری  اعلام شده ، با بهمراه داشتن مدارک ذیل طبق جدول زمانبندی در تاریخ و ساعت های تعیین شده  به آدرس: ستاد مرکزی واحد امور استخدام مراجعه نمایند.  عدم مراجعه در موعد مقرر به منزله انصراف خواهد بود.

تذکر:

اسامی اعلام شده به منزله قبول نهایی نمی باشد و صرفا جهت بررسی مدارک بوده که پس از بررسی و  تایید نهایی پرونده افراد جهت  انجام مصاحبه معرفی می گردند.و نتیجه نهایی پس از مصاحبه براساس نمره فضلی جمع نمره علمی و مصاحبه  اعلام خواهد شد.

مدارک مورد نیاز :

۱- تصویر تمام صفحات شناسنامه متقاضی و همسر (در صورت متاهل بودن)

۲-  تصویر کارت ملی (پشت و رو) متقاضی و همسر (در صورت متاهل بودن)

۳-  تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم ( ویژه برادران )(پشت و رو)

۴-  تصویر آخرین مدرک تحصیلی

۵- تصویر گواهی تحصیلی از آموزش و پرورش در دومقطع تحصیلی جهت کسانیکه محل صدور  شناسنامه آنها   با محل مورد تقاضا مطابقت ندارد

 ۶- تصویر پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان یا معافیت از آن یا گواهی اشتغال به طرح در واحد های تابعه دانشگاه (برای رشته های که شامل طرح می باشد)

۷- تکمیل فرم شماره یک و اخذ تاییدیه های مورد نیاز (فرم مربوطه (فرم شماره ۱) در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون می باشد)

۸- مدارک دال بر ایثارگری از مراجع ذیربط(ویژه داوطلبین ایثارگر)

دانلود فایل اعلام نتایج


خبر ۱۵ فروردین ۱۴۰۰- اطلاعیه فرم خوداظهاری امتیازات کرونا آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی سبزوار 

به اطلاع کلیه داوطلبین آزمون استخدامی پیمانی بهمن ماه ۹۹ که جهت بررسی مدارک به دانشگاه معرفی شده اند می رساند؛
با توجه به مکاتبات انجام شده در خصوص اعمال امتیاز کرونا برای داوطلبین،در حال حاضر دستور العمل مربوطه در حال بازنگری بوده و تا زمان ابلاغ آن نیازی به تکمیل فرم خوداظهاری مندرج در اطلاعیه های قبلی نیست و در صورت تکمیل پذیرفته نخواهد شد.لذا به محض تدوین و ابلاغ دستور العمل جدید به واحد های تحت پوشش،داوطلبین گرامی می بایست از طریق واحد محل خدمت خود فرم را تکمیل و به مدیریت منابع انسانی دانشگاه تحویل نمایند.
شایان ذکر است کلیه داوطلبین جهت اطلاع از شرایط و دستور المعل مذکور سایت دانشگاه را پیگیری و از مراجعه حضوری خودداری نمایند .


خبر ۲۷ اسفند ۹۹- اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

عنایت به اعلام نتایج مرحله اول آزمون استخدام پیمانی ۹۹/۱۱/۲۴ و صدورکارنامه سبز توسط سازمان سنجش به اطلاع می رساند، جهت بررسی مدارک، با بهمراه داشتن مدارک ذیل با توجه به شماره داوطلبی و جدول زمانبندی در تاریخ و ساعت های تعیین شده به آدرس: ستاد مرکزی واحد امور استخدام مراجعه نمایند.
۱-تصویر تمامی صفحات شناسنامه به همراه اصل
۲-تصویر کارت ملی به همراه اصل
۳-تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت (جهت آقایان) به همراه اصل
۴-عکس ۲ قطعه پشت نویسی (داخل پاکت گذاشته شود)
۵-تصویر گواهی حین طرح یا حکم کارگزینی از واحد محل خدمت
۶-گواهی بنیاد شهید جهت ایثارگران
۷-کارنامه سبز
۸-سوابق بیمه (جهت حداکثر سن)
۹-تصویر مدرک تحصیلی به همراه اصل
نکته: داوطلبین رشته های شغلی که در شرایط احراز تحصیلی شغل آنها مدرک فوق لیسانس مشروط به داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط ذکر شده است لازم است علاوه بر مدرک آخرین مقطع، مدرک مقاطع قبلی خود را حسب مورد برابر مفاد آگهی نیز ارائه نمایند.
۱۰-تکمیل فرم امتیاز کرونا با تایید واحد محل خدمت(حداکثر زمان تحویل فرم به دفتر مدیریت منابع انسانی دانشگاه ۱۵ فروردین ماه)
۱۱- گواهینامه رانندگی (ب ۱) و (ب ۲) ویژه رشته شغلی کاردان و کارشناس فوریت پزشکی
لازم به ذکر است داوطلبین پس از جمع آوری تمام مدارک فوق بدون کسری جهت تحویل مراجعه نمایند ضمنا عدم مراجعه داوطلب در موعد مقرر به منزله انصراف تلقی می گردد و مسئولیت عواقب ناشی از آن بر عهده داوطلب می باشد.

جهت مشاهده زمانبندی مراجعه اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود فرم تایید سوابق کرونا اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۰ اسفند ماه ۹۹- اسامی افراد غیر واجدالشرایط آزمون استخدامی بهورزی

با توجه به بررسی های بعمل آمده از خود اظهار داوطلبین،به اطلاع می رساند افراد زیر به دلایل اعلام شده،واجد الشرایط جهت شرکت در آزمون نبوده و کارت برای این دسته از متقاضیان صادر نخواهد شد.

متقاضیان می توانند حداکثر تا پایان وقت اداری سه شنبه ۹۹/۱۲/۱۲ در صورت داشتن مستندات مبنی بر واجد الشرایط بودن به واحد بهورزی معاونت بهداشتی واقع در پایین تر از میدان فهمیده مراجعه تا نسبت به رفع نقص اقدام گردد.

دانلود اسامی


خبر ۸ دی ماه ۹۹ – اعلام نتیجه اولیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام قراردادی مهرماه ۹۹

به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدام قراردادی مهرماه ۹۹ سازمان سنجش آموزش پزشکی جهت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سبزوار می رساند نتیجه مرحله اول آزمون به شرح ذیل اعلام می گردد، ضروری است جهت تکمیل مدارک لازم ظرف مدت ۲ روز کاری از تاریخ ۹۹/۱۰/۹ و ۹۹/۱۰/۱۰ شخصا با در دست داشتن اصل و کپی مدارک ذیل به کارگزینی دانشگاه به آدرس: سبزوار-خیابان اسدآبادی –جنب باغ ملی – سازمان مرکزی دانشگاه – طبقه دوم مراجعه و مدارک خود را تحویل و رسید دریافت نمایند.

بدیهی است در صورت عدم تحویل مدارک در مهلت مقرر تعیین شده، به منزله انصراف از خدمت تلقی می گردد. شایان ذکر است اعلام نتیجه اول به منزله قبولی در آزمون نبوده و صرفا جهت تطبیق مدارک خوداظهاری داوطلبین و ورود به مرحله بعدی می باشد لذا متعاقبا اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از بررسی مدارک از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. ضمنا در ساعت و تاریخ تعیین شده مراجعه فرمایید.

مدارک مورد نیاز :

*  اصل به همراه تصویر آخرین مدرک تحصیلی

*  اصل به همراه تصویر کارت ملی

*  اصل به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه

*  اصل به همراه تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه برادران)

*  اصل به همراه تصویر گواهی پایان طرح مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان (نیروی طرحی) یا معافیت از آن . برای کسانی که در حین طرح هستند گواهی مربوطه (حکم کارگزینی )

* ارائه گواهی ایثارگری

* کارنامه قبولی پذیرفته شدگان

* همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۳*۴

جهت مشاهده اسامی اینجا کلیک کنید


خبر ۱۸ مهر ماه ۹۹  – قابل توجه کلیه پذیرفته شدگان فوریت های پزشکی ۱۳۹۹(اطلاعیه شماره ۲)

اطلاعیه شماره۲ پذیرفته شدگان آزمون کاردانی فوریت های پزشکی ۱۳۹۹

قابل توجه معرفی شدگان سه برابرظرفیت نیمه متمرکز مقطع کاردانی رشته فوریت های پزشکی سال تحصیلی  ۱۳۹۹

برنامه زمانبندی آزمون عملی معرفی شدگان به شرح ذیل اعلام می گردد:

جنسیتنام ونام خانوادگی بر اساس حروف الفباتاریخ مراجعهساعتمکان
متقاضیان آقاالف- خ۹۹/۷/۲۰۸ الی ۱۲سبزوار-جاده توحیدشهر- بلوار شهدای هسته ای بالاتر از مزار شهدای گمنام – پردیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار- معاونت آموزشی-اداره پذیرش و ثبت نام
د-ی۹۹/۷/۲۱۸ الی ۱۲
متقاضیان خانمالف-ی۹۹/۷/۲۲۸ الی ۱۲

 ارائه مدارک ذیل هنگام ثبت نام الزامی است.

مدارک لازم جهت تحویل:

  1. فرم تکمیل شده مشخصات داوطلب ( فرم در انتهای اطلاعیه ضمیمه شده است)
  2. اصل شناسنامه +۱سری تصویر از تمام صفحات
  3. کارت ملی هوشمند+۱سری تصویر پشت و رو
  4. عکس  ۴×  ۳ پشت نویسی شده۳  قطعه
  5. اصل و تصویر ریزنمرات دیپلم
  6. اصل و تصویر مدرک دیپلم
  7. اصل و تصویر ریزنمرات پیش دانشگاهی
  8. اصل و تصویر مدرک پیش دانشگاهی
  9. اصل و تصویر گواهینامه رانندگی (در صورت دارا بودن)
  10.  همراه داشتن مبلغ ۷۰۰۰۰۰ ریال جهت انجام فرایند مصاحبه (کارت عابر بانک)
  11. همراه داشتن هر گونه مدرک مبنی بر مهارت علمی ، ورزشی و یا کسب مقام در هر رشته علمی و ورزشی و یا هرگونه گواهی همکاری با نهادهای دولتی، هلال احمر، بسیج و …. (در صورت دارا بودن)
  12. همراه داشتن دفترچه بیمه درمانی (در صورت دارا بودن)
  13. دفترچه آماده‌به‌خدمت، کارت معافیت یا پایان خدمت+ تصویر آن یا مدرکی که نشان‌دهنده وضعیت نظام‌وظیفه باشد. (ویژه داوطلبان آقا)

تذکر مهم ۱:   کلیه معرفی شدگان صرفاً در زمان مقرر و بر اساس جدول اعلام شده جهت انجام مصاحبه مراجعه نمایند. به مراجعات خارج از بازه اعلام شده پاسخ داده نخواهد شد و دانشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال ثبت نام مراجعین در خارج از زمان اعلام شده نخواهد داشت.

تذکر مهم ۲:   همراه داشتن لباس، کفش ورزشی و کلیه مدارک اعلام شده فوق در زمان آزمون عملی الزامی می باشد.

آدرس: سبزوار-بلوار توحیدشهر-بالاتر از مزار شهدای گمنام مجتمع پردیس آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار- ساختمان معاونت آموزشی- طبقه دوم – اداره پذیرش و ثبت نام

صندوق پستی ۳۱۹ و کد پستی ۹۶۱۷۹۳۱۱۴-۹۶۱۷۹۱۳۱۱۲

شماره تماس : ۴۴۰۱۸۴۴۶-۴۴۰۱۸۴۴۵-۰۵۱


خبر ۱۵ مهر ماه ۹۹ – اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون کاردانی فوریت های پزشکی ۱۳۹۹

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای پذیرفته ­شدگان آزمون کاردانی رشته فوریت­های پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹ به اطلاع می رساند؛ جهت اطلاع از برنامه زمان­بندی و فرآیند مصاحبه، همین سایت را پیگیری نموده و از هرگونه مراجعه حضوری و تماس تلفنی خودداری فرمایید.


خبر ۱۳ مهر ماه ۹۹ – اعلام نتیجه اولیه آزمون جذب نیروی شرکتی سرایداری

لیست پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون سرایدار خدمات شرکتی مراکز بهداشتی درمانی روستایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اعلام شد.

عنایت به برگزاری آزمون جذب نیروی سرایدار خدمات شرکتی بدینوسیله به پیوست لیست پذیرفته شدگان سه برابر مورد نیاز واحدها جهت انجام مصاحبه در تاریخ و زمان مشخص شده اعلام می گردد.

شایان ذکراست؛با توجه به کسب نمره پایین توسط متقاضی شرکت کننده جهت پایگاه فسنقر این مرکز تجدید آگهی خواهد شد.

با توجه به گزارشات واصله در خصوص تعدادی از نیروهای اعلام شده در مرحله اول مبنی بر اینکه دارای مدرک بالاتر از دیپلم می باشد، طبق بررسی بعمل آمده مجاز به شرکت در آزمون نبوده و از لیست اعلام نتیجه حذف گردیده اند.

لازم به ذکر است در بین افراد اعلام شده در صورتی که دارای مدرک بالاتر از دیپلم، عدم بومی و ساکن بودن نیز مجدد محرز گردد، دانشگاه راسا نسبت به حذف و اعلام نفر جایگزین اقدام می گردد.

جهت مشاهده اسامی اینجا کلیک کنید


خبر ۲۳ دی ماه ۹۸ – برنامه زمان بندی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آبان ماه ۹۸

عنایت به اعلام نتایج مرحله اول آزمون استخدام پیمانی آبان  ماه ۹۸ توسط سازمان سنجش،  بدینوسیله به اطلاع داوطلبینی که از طریق سایت مذکور جز نفرات پذیرفته شده اعلام شده اند میرساند با در دست داشتن مدارک ذیل، طبق جدول زمان بندی به کارگزینی امور استخدام مراجعه نمایند.

در صورت عدم مراجعه در موعد مقرر به منزله انصراف تلقی خواهد شد و دانشگاه نسبت به معرفی نیروی ذخیره اقدام خواهد نمود و هیچ گونه حقی برای داوطلب نخواهد بود.

نتیجه نهایی و قطعی پس از بررسی و تطبیق مدارک داوطلبین با خود اظهاری  اعلام خواهد شد و در صورت عدم احراز شرایط و یا صحت اطلاعات داوطلب از لیست حذف و نسبت به معرفی داوطلب ذخیره بر اساس نمره فضلی اقدام خواهد شد.

مدارک مورد نیاز

۱) اصل کارت ملی به همراه تصویری از پشت و روی آن

۲) اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه افراد

۳) دو قطعه عکس بازمینه سفیدوپشت نویسی شده

۴) اصل و تصویر کارت پایان خدمت ویامعافیت دائم به صورت پشت ورو(مخصوص آقایان)

۵) تصویرگواهی پایان طرح یامعافیت ازطرح مشمولین قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان در رشته های اجباری یاحکم کارگزینی پایا ن طرح و تطبیق با اصل آن

۶) گواهی موافقت با انصراف از طرح (در زمان بررسی مدارک)برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان دارای طرح اختیاری که طرح خود را در سایر دانشگاهها یا سازمان های تابعه وزارت متبوع می گذرانند.

۷) اصل مدرک تحصیلی وتصویر مدرک تحصیلی یا گواهی فراغت ازتحصیل یا گواهینامه موقت تحصیلی

۸) اصل و تصویر کارت ایثارگری)خانواده معظم شهدا،جانبازان،آزادگان)

۹) اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه پدریاهمسردرصورت استفاده ازسهمیه ایثارگران(ویژه داوطلبان ایثارگر مشمول سهمیه جانبازان، آزادگان و رزمندگان)

۱۰) گواهی معتبر از مراجع ذیصلاح (با تایید معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاونت توسعه و منابع وزارت جهاد کشاورزی)جهت استفاده ازسهمیه ایثارگری رزمنده یافرزند رزمنده باقیدحضورداوطلبانه درجبهه جنگ

۱۱) گواهی معتبرازسازمان بهزیستی استان محل اقامت جهت استفاده ازسهمیه معلولین عادی باقید عبارت استفاده ازسهمیه۳%استخدامی

مدارک مورد نیاز برای کارکنان شاغل درواحدهای مجموعه وزارت بهداشت

۱) موارد مندرج در گواهی شامل: نام و نام خانوادگی، کد ملی، سمت مندرج در قرارداد، تاریخ شروع و پایان قرارداد می باشند

۲) کارکنانی که  در یکی از دستگاه های دولتی به صورت تمام وقت اشتغال داشته اند به منظور افزایش سقف سنی حداکثر تا ۵ سال حسب مورد (موضوع بند ۳ شرایط سنی داوطلبان)  موظف به ارائه گواهی از دستگاه مربوطه و ارائه سابقه بیمه هستند.

۳)کارکنان قراردادی شاغل در مجموعه وزارت بهداشت به منظور اضافه شدن سوابق خدمت به سقف سنی، (موضوع بند ۴ شرایط سنی داوطلبان) موظف به ارائه فرم خلاصه سوابق (فرم شماره ۵۰۲)  و تصویر آخرین قرارداد سال ۹۸ می باشند.

۴) کارکنان شرکتی شاغل در موسسه جهت اضافه شدن سوابق خدمت به سقف سنی حسب مورد (موضوع بند ۵ شرایط سنی داوطلبان)، موظف به ارائه سوابق بیمه و گواهی مربوطه ممهور به مهر و امضاء شرکت و محل خدمت می باشند.

۵) کارکنان قراردادی یا شرکتی که  در سالهای گذشته به صورت قرارداد تمام وقت (اعم از قراردادکار معین و پزشک خانواده و قرارداد مشاغل کارگری) در موسسه و یا شرکت­های پیمانکاری طرف قرارداد آنها به خدمت اشتغال داشته­ اند و با موسسه قطع همکاری نموده­اند. (موضوع بند ۶ شرایط سنی داوطلبان)، موظف به ارائه سوابق بیمه و گواهی مربوطه ممهور به مهر و امضاء شرکت و یا موسسه محل خدمت می باشند.

۶) گواهینامه رانندگی ب۲ صرفاً برای کاردان و کارشناس های فوریت های پزشکی

۷) سنجش میزان قد(بالاتر از ۱۶۵) و شاخص توده بدنی (بین ۱۹ تا ۳۰) این گروه از متقاضیان می بایست با هماهنگی اعضای کارگروه در زمان بررسی مدارک صورت گیرد.

تبصره: افرادی که “”BMI آنها در محدوده تعیین شده نبوده و نسبت به موضوع معترض باشند طبق دستورالعمل اجرایی مربوطه برای انجام”تست بیو الکتریک امپدانس” معرفی می شوند و تصمیم گیری نهایی در خصوص آنها  براساس نتایج تست مربوطه صورت میگیرد.

۸)داوطلبان دارای گواهینامه ب۱ چنانچه فاقد گواهینامه مذکور باشند، در صورت قبولی در آزمون، بایستی تعهد محضری مبنی بر ارائه اصل گواهینامه (ب۲) یا پایه دوم را تا پایان یک سال از زمان برگزاری آزمون (۹۹/۸/۳۰) ارائه و در صورت عدم ارائه استخدام آنان کان لم یکن تلقی می گردد.

لازم به ذکر است افراد زیر ۲۴ سال چنانچه فاقد گواهینامه مربوطه باشند، در صورت قبولی در آزمون بایستی تعهد محضری مبنی بر اخذ گواهینامه ب ۲ تا پایان ۲۴ سالگی ارائه نمایند و در صورت عدم ارائه گواهینامه در زمان مقرر قبولی آنها کان لم یکن خواهد شد)

 

ردیفتاریخروزساعترشته شغلی
۱۹۸/۱۰/۲۴سه شنبه۱۵-۱۰پزشک عمومی، مامایی، بهداشت خانواده
۲۹۸/۱۰/۲۵چهارشنبه۱۴-۹رادیولوژی، پرتوشناسی، بهداشت محیط، مددکار اجتماعی
۳۹۸/۱۰/۲۶پنج شنبه۱۲-۹رشته فوریت های پزشکی

نشانی: سبزوار خیابان اسدآبادی، سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی، طبقه دوم، کارگزینی امور استخدام


خبر ۱۱ اسفند ماه ۹۷ – اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام قراردادی سال ۹۷ 

نتایج نهایی آزمون استخدام قراردادی دی ماه ۹۷ دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اعلام شد.

به گزارش وبدا /نتایج نهایی آزمون استخدام قراردادی مورخ ۹۷/۱۰/۲۱ دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اعلام شد

پذیرفته شدگان از تاریخ ۹۷/۱۲/۱۳ لغایت ۹۷/۱۲/۱۵ به واحد کارگزینی امور جذب و استخدام واقع در ستاد مرکزی ( اتاق ۱۰۴) مراجعه نمایند.

۱-      اصل و کپی شناسنامه

۲-      اصل و کپی کارت ملی

۳-      اصل و کپی مدرک تحصیلی

۴-      افرادی که از سهمیه ایثارگری استفاده نموده اند مدارک ایثارگری را  جهت ارائه به همراه داشته باشند.

۵-      عکس ۶ عدد

۶-      کارت پایان خدمت

۷-      آخرین حکم نیروهای طرحی برای افرادی که در حین طرح می باشند.

۸-       اصل و کپی گواهی پایان طرح برای افرادی که طرح خود را گذرانده اند.

ردیفنام و نام خانوادگیرشته تحصیلیمحل شغلی مورد تقاضا
۱رضا رحیمیتربیت بدنیسبزوار
۲نفیسه قدرتیتربیت بدنیسبزوار
۳عبدالواحد مجیدیرادیولوژیجوین
۴مهناز جغتاییرادیولوژیجغتای
۵تارا خلیلی پیمارادیو تراپیسبزوار
۶ذکریا تیموریرادیو تراپیسبزوار
۷زهرا سالاری نیافناوری اطلاعاتجوین
۸آسیه قاسمیاتاق عملجوین
۹منیره نخعیاتاق عملجغتای
۱۰زهرا یوسف آبادیهوشبریجوین
۱۱نسرین بشارتی فرهوشبریجغتای
۱۲میترا خوش احوالعلوم آزمایشگاهیجوین
۱۳سمیه شمس آبادیعلوم آزمایشگاهیجغتای
۱۴ابوالفضل عدالتیامور فرهنگیسبزوار
۱۵حسین آخوندیامور فرهنگیسبزوار
۱۶فائزه رفیعی پورداروسازجغتای
۱۷مهتاب محمدپورداروسازجوین
۱۸امیر محمدیداروسازجوین

خبر ۸ بهمن ماه ۹۷ – اعلام نتیجه آزمون استخدامی قراردادی دی ماه ۹۷

به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدام قراردادی مورخه  ۹۷/۱۰/۲۱دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سبزوارمی رساند نتیجه مرحله اول آزمون سه برابر ظرفیت مورد نیاز به شرح ذیل اعلام می گردد.

ضروری است پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون جهت تکمیل مدارک لازم ظرف مدت ۴ روز کاری از تاریخ ۹۷/۱۱/۱۳ لغایت ۹۷/۱۱/۱۶  شخصا با در دست داشتن اصل و کپی مدارک ذیل به کارگزینی دانشگاه به آدرس: سبزوار-خیابان اسدآبادی –جنب باغ ملی – سازمان مرکزی دانشگاه –طبقه اول مراجعه و مدارک خود را تحویل و رسید دریافت نمایند .

بدیهی است در صورت عدم تحویل مدارک در مهلت مقرر تعیین شده، به منزله انصراف از خدمت تلقی می گردد.

مدارک مورد نیاز :

*  اصل به همراه تصویر آخرین مدرک تحصیلی

*  اصل به همراه تصویر کارت ملی

*  اصل به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه

*  اصل به همراه تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه برادران)

*  اصل به همراه تصویر گواهی پایان طرح مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان (نیروی طرحی) یا معافیت از آن. برای کسانی که در حین طرح هستند گواهی مربوطه (حکم کارگزینی )

*  اصل به همراه تصویر مدارک مبنی بر بومی بودن.

تذکر : با عنایت به اینکه در  مرحله ثبت نام بر اساس  خوداظهاری داوطلب بوده در صورت وجود مغایرت اطلاعات داوطلب با خود اظهاری ایشان منجر به حذف در مرحله اول خواهد

بومی به داوطلبی اطلاق میگردد که دارای یکی از شرایط ذیل باشد :

الف) شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح(اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.

ج) داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان ویا استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

د) داوطلب یا پدر، مادر ویا همسر وی، حداقل چهار(۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است).

تبصره۱: مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات جدید کشوری در زمان ثبت نام میباشد.

ملاک تاریخ فراغت از تحصیل ،سن و تاریخ پایان طرح یا خدمت سربازی و سایر موارد زمانی روز آزمون استخدامی (۹۷/۱۰/۲۱) می باشد

•اصل به همراه تصویر سایر مدارک طبق مفاد آگهی آزمون استخدامی حسب ضرورت

شایان ذکر است اعلام نتیجه اولیه به منزله قبولی در آزمون نبوده و براساس خوداظهاری افراد بوده که پس از بررسی مدارک و تایید آن توسط کارگزینی،پذیرفته شدگان جهت مصاحبه معرفی خواهند شد.

ننتایج نهایی آزمون پس از بررسی مدارک و مصاحبه از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید


خبر ۲۳ مرداد ماه ۹۷ – اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکتی جهت مراکز بهداشتی درمانی روداب و ششتمد

نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکتی جهت مراکز بهداشتی درمانی روداب و ششتمد اعلام شد.

وبدا سبزوار/ معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار طی اطلاعیه ای نتایج اولیه نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکتی (مورخه ۹۷/۵/۱۸) جهت مراکز بهداشتی درمانی روداب و ششتمد را اعلام کرد.

نتایج دو برابر ظرفیت می باشد که پس از مراحل گزینش و مصاحبه نفرات اصلی از طریق سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است؛ زمان و مکان مصاحبه از پذیرفته شده گان از طریق سایت دانشگاه متعاقبا اعلام خواهد


خبر ۱۳ مرداد ماه ۹۷ – قابل توجه داوطلبین متقاضی شرکت در آزمون استخدامی مراکز بهداشتی ششتمد و روداب

پیرو اطلاعیه شرکت آرمان ندای سلامت جهت جذب نیروی بومی در مراکز بهداشتی درمانی روداب و ششتمد، به اطلاع می رساند پرونده های کلیه متقاضیان بررسی واسامی افراد واجد الشرایط جهت ورود به مرحله آزمون به شرح ذیل اعلام می گردد.

آزمون پنج شنبه مورخه ۹۷/۵/۱۸ راس ساعت ۱۰ صبح در سبزوار،باغ ملی ،جنب بیمارستان حشمتیه،ستادمرکزی دانشگاه علوم پزشگی سبزوار برگزار می گردد.

داوطلبین باید یک ساعت قبل از آزمون در محل فوق حضور داشته باشند.

رشته های مامایی،علوم آزمایشگاهی و پرستاری صرفا از دروس تخصصی آنها و مقطع دیپلم جهت خدمات از دروس ادبیات،معارف و اطلاعات عمومی آزمون به عمل خواهد آمد.

 


خبر ۲۰ تیر ۹۷: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی سبزوار 

پیرو اطلاعیه اعلام نتایج اولیه مورخه ۹۶/۱۲/۲۶ بدینوسیله نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی مورخه ۹۶/۱۰/۱ دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به شرح جدول ذیل اعلام می گردد. لذا افراد از تاریخ ۹۷/۴/۲۳ لغایت ۹۷/۲/۲۴ جهت تکمیل پرونده طبق برنامه زمانبندی به هسته گزینش دانشگاه (به انضمام مدارک ذیل) به آدرس: سبزوار، خیابان اسدآبادی، جنب بیمارستان حشمتیه مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه استخدام بوده و حق اعتراض وجود نخواهد داشت.

جهت مشاهده نتایج نهایی آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۶ اسفند ۹۶: اعلام اسامی داوطلبان جهت بررسی مدارک استخدامی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار  

بدینوسیله فهرست اسامی داوطلبان دعوت شده جهت بررسی مدارک آزمون استخدام پیمانی مورخه ۹۶/۱۰/۱ به شرح جدول ذیل اعلام می گردد، لذا ضروری است داوطلبان محترم از تاریخ ۱۸/ ۰۱/۹۷ مدارک ذیل را ظرف مدت ۳ روز کاری به همراه اصل آنها از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ به صورت حضوری به مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی دانشگاه به آدرس : سبزوار – خیابان اسدآبادی – جنب بیمارستان حشمتیه – ساختمان ستاد مرکزی – طبقه اول ، واحد امور استخدام ارائه نمایند.

مدارک مورد نیاز :

– اصل مدرک تحصیلی به همراه تصویر آن

– اصل کارت ملی به همراه تصویر آن

– اصل شناسنامه به همراه تصویر تمام صفحات آن

– اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم به همراه تصویر آن ( ویژه آقایان )

– اصل گواهی پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان یا معافیت از آن یا اشتغال به طرح به همراه تصویر آن

– اصل مدارک معلولین عادی حسب مورد از مراجع ذیربط به همراه تصویر آن

– اصل مدارک دال بر بومی بودن (حسب مورد بر اساس هریک از موارد ذکر شده در بند امتیازات ویژه سهمیه قانونی آگهی آزمون استخدامی )

– گواهی بنیاد شهید جهت سهمیه ایثارگران

– نامه گواهی اشتغال از واحد محل خدمت به همراه خلاصه سوابق بیمه ای و احکام قراردادی ویژه شاغلین قراردادی

– اصل و تصویر گواهی اشتغال(باذکر تاریخ شروع و پایان) و ریز سوابق بیمه تأیید شده جهت نیروهای شرکتی

– کارنامه دریافتی از وب سایت سازمان سنجش آموزش کشور

تذکر مهم : با توجه به دعوت از یک و نیم برابر ظرفیت مورد نیاز ، بدیهی است تشکیل پرونده و بررسی مدارک افراد به منزله اعلام نتایج اولیه می باشد و پذیرش نهایی داوطلبان ، پس از طی فرآیند تشکیل پرونده ، بررسی صحت و اصالت مدارک ارائه شده بر اساس فرم ثبت نام اولیه (خوداظهاری) و مطابق با مفاد آگهی و بر اساس رتبه افراد از طریق همین سایت اعلام خواهد شد . همچنین در صورت نقص در مدرک و مستندات ارائه شده و عدم تأیید اطلاعات ثبت نامی ، هیچ گونه اعتراضی از طرف داوطلب وارد نخواهد بود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.