خانه » اطلاعیه های مهم » اعطای وام اشتغالزایی با کارمزد ۳درصد به روستائیان کشور

اعطای وام اشتغالزایی با کارمزد ۳درصد به روستائیان کشور

متن آگهی:

اعطای وام اشتغالزایی با کارمزد ۳درصد به روستائیان کشور

خبرگزاری مهر : معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از اعطای تسهیلات اشتغالزایی روستایی با کارمزد سه درصد به روستاییان کشور خبر داد و گفت: ۳۸ هزار روستای کشور بالای ۱۰۰ نفر جمعیت دارند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، سید ابوالفضل رضوی در حاشیه سفر روز چهارشنبه خود به شهرستان مهدیشهر و بازدید از طرح ۴۰۰ هکتاری جنگل کاری، اقتصادی، مشارکتی(جام) اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان که با همکاری صندوق توانمندسازی جوامع محلی روستا فولادمحله اجرا شده است، اظهار کرد: در راستای ایجاد توسعه پایدار و اشتغالزایی در روستاهای کشور، دولت تدبیر و امید نسبت به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به روستاییان کشور اقدام می کند.
وی با اشاره به اعطای وام اشتغالزایی به روستائیان با کارمزد سه درصد ادامه داد: برای دریافت این تسهیلات روستاییان می توانند تا چهار برابر میزان نقدینگی خود، وام دریافت کنند.
معاون رئیس جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم کشور تعداد روستاهای کشور از جمعیت یک خانوار به بالا را ۶۳ هزار روستا برشمرد و گفت: از این تعداد، ۳۸ هزار روستا بالای ۱۰۰ نفر جمعیت دارند.
رضوی ضمن تاکید بر اینکه با مشارکت روستاییان و اعطای وام به آنان، باید شرایط اشتغال و توسعه روستاها فراهم شود، گفت: خوشبختانه اعتبارات تخصیص یافته برای توسعه روستاها از ۱۵۰ میلیارد تومان به ۳۵۰ میلیارد تومان افزایش داشته و مقرر است با مشارکت روستاییان، برنامه تولید در روستاها و ایجاد شغل های مناسب برای آنها انجام شود.
وی عنوان کرد: اگر مردم را در فعالیت های اقتصادی کشور وارد نکنیم دربرنامه ششم توسعه به نرخ رشد اقتصادی هشت درصدی نخواهیم رسید.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور افزود: پس از تکریم می بایست به مردم خدمت شود که این خدمت به حرف نیست و تا عمل نباشد محقق نخواهد شد، بنابراین باید با کوچک کردن دولت و بزرگ ساختن بخش خصوصی، آنها را در فعالیت های اقتصادی وارد کنیم.
رضوی به مهاجرت روستاییان به شهرها اشاره کرد و افزود: این افراد برای گذراندن زندگی حداقل امکانات را ندارند و زندگی از توان آنها ساقط شده است در نتیجه به حاشیه شهرها پناه می برند و این مهم موجب افزایش مشکلات می شود.
وی با بیان اینکه مشارکت مردم در کارهای اقتصادی همواره مورد تاکید امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده است، گفت: رهبر انقلاب در سیاست های ابلاغی برنامه ششم توسع، ه روستاها را کانون تولید و ارزش آفرینی معرفی کرده اند، اگر این ارزش آفرینی را در پتانسیل های کشور ایجاد نکنیم توان رقابت با سایر کشورها را نخواهیم داشت.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور مطرح کرد: در بحث توسعه، باور به مردم شرط اول است و پس از آن باور به هدف که همان توان افزایی مردم روستا است، سپس باور به راهی که درحال طی کردن آن هستیم یعنی مشارکت اقتصادی، این سه شرط باید در وجود مدیران و مسئولان عجین شود.
رضوی همچنین در خاتمه با بیان اینکه سرمایه گذاری در طرح های اشتغالزایی و مسکن روستاها موجب رشد و رفع محرومیت از چهره روستاها خواهد شد، گفت: باید از ظرفیت های روستاهای استان در جذب سرمایه گذاری و کاهش مهاجرت به شهر و همچنین توسعه گردشگری استان سمنان استفاده کرد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.