خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح

اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح

متن آگهی:

خبر ۸ دی ۹۵ – اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح
به اطلاع داوطلبان استخدام سازمان قضایی نیروهای مسلح که در اعلام نتایج اولیه سازمان سنجش به عنوان پذیرفته شده چند برابر ظرفیت معرفی شده‌اند، می‌رساند:…
« اطلاعیه »
به اطلاع داوطلبان استخدام سازمان قضایی نیروهای مسلح که در اعلام نتایج اولیه سازمان سنجش به عنوان پذیرفته شده چند برابر ظرفیت معرفی شده‌اند، می‌رساند:
به منظور شرکت در مصاحبه‌ استخدامی و طی مراحل استخدام، لازم است مدارک زیر را از طریق پست پیشتاز و حداکثر تا تاریخ سه‌شنبه ۱۴/۱۰/۱۳۹۵ به آدرس: تهران، خیابان دکتر شریعتی، نرسیده به چهار‌راه قصر، سازمان قضایی نیروهای مسلح، اداره کل اموراداری، اداره استخدام، صندوق پستی ۱۳۱۵-۱۶۷۶۵ ارسال نمائید .
بدیهی است عدم ارسال مدارک در موعد مقرر، ارسال مدارک ناقص و یا عدم تطابق مدارک و مستندات ارسال شده با اطلاعات مندرج در سامانه ثبت نام آزمون استخدامی، به منزله انصراف از استخدام در سازمان قضایی نیروهای مسلح تلقی شده و فرد پذیرفته شده از ادامه روند استخدامی خارج خواهد شد و این سازمان هیچ مسئولیتی را در قبال قبولی فرد به عهده نخواهد داشت.
مدارک مورد نیاز :
۱- تصویر کارنامه منتشر شده توسط سازمان سنجش و آموزش کشور.
۲- تصویر تمامی صفحات شناسنامه.
۳- تصویر دو طرف کارت ملی.
۴- تصویر دو طرف کارت پایان خدمت یا معافیت دائم.
۵- تصویر آخرین دانشنامه پایان تحصیلات و یا تصویر گواهی موقت پایان تحصیلات، مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
۶- شش قطعه عکس ۴×۳ تمام رخ که در سال جاری گرفته شده باشد.( برای بانوان با حجاب کامل اسلامی )
۷- قرارداد انجام کار معین (مشخص) دارای کد شناسه مربوط به سال جاری – قرارداد کارگری دارای کد شناسه مربوط به سال جاری و تاییدیه سابقه کار از دستگاه اجرایی محل خدمت.(مخصوص کارکنان دستگاه‌های اجرایی)
۸- مدارک مربوط به بومی بودن داوطلب. (شهرستان، استان) (مطابق با شرایط مندرج در قسمت بومی بودن دفترچه راهنمای آزمون)
۹- مدارک تاییدیه برای مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثاگران و یا مشمولین سهیه ۵ درصد ایثارگران. (مطابق با شرایط مندرج در قسمت ایثارگران دفترچه راهنمای آزمون)
۱۰- تصویر مدارک مبنی بر معلولیت عادی، تایید شده از سوی سازمان بهزیستی.
* لازم به ذکر است پس از بررسی و تایید مدارک ارسالی، اطلاع رسانی لازم جهت شرکت در مصاحبه استخدامی از طریق همین پرتال به عمل خواهد آمد. لذا از تماس تلفنی خودداری فرمائید.
* ضمنا افراد دعوت شده به مصاحبه می بایست در تاریخ تعیین شده برای مصاحبه حاضر و اصل مدارک ارسالی را جهت تطبیق، به همراه داشته باشند.
اداره کل اداری سازمان قضایی نیروهای مسلح


خبر ۵ دی ۹۵ – کارنامه آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اطلاعیه مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.