خانه » دسته‌بندی نشده » اطلاعیه جذب سرباز معلم در استان لرستان

اطلاعیه جذب سرباز معلم در استان لرستان

متن آگهی:

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان گودرز کریمی فر گفت: بر اساس بخشنامه یادشده افراد واجد شرایط باید فارغ التحصیل مقطع فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس بوده و تاریخ اعزام آنها اول تیرماه و اول شهریور ماه ۹۵ باشد.
وی خاطر نشان کرد: افراد یادشده در رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش و در مدت خدمت خود به عنوان سرباز معلم جذب می شوند.
وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به امور اداری آموزش و پرورش شهرستان‌های مربوطه مراجعه کنند.
کریمی فر تاکید کرد: از مشمولان دارای شرایط برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام ‌آنها تیر و شهریور ۹۵ است ثبت‌نام صورت گرفته و اسامی پذیرفته شدگان نهایی ۲۵ اردیبهشت امسال به حوزه ستادی آموزش و پرورش ارسال می شود.
وی گفت: فهرست مدارک داوطلبان حائز شرایط و امتیاز لازم بلافاصله در اختیار هسته گزینش استان قرار گرفته و هماهنگی لازم در خصوص دریافت نظر نهایی در زمان مناسب انجام خواهد شد.
وی تاکید کرد: براساس بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، داوطلبان باید هنگام ثبت‌نام، فرم تعهدنامه رعایت شئونات شغل معلمی و رعایت ضوابط عمومی گزینش در طول مدت خدمت و همچنین فرم پرسشنامه اطلاعات فردی گزینش را نیز تکمیل و پس از الصاق یک قطعه عکس به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه تحویل مسئول ثبت‌نام کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان افزود: در دوره ابتدایی ۵۶ نفر، دوره های متوسطه و فنی و حرفه ای و کاردانش ۲۲نفر در رشته های ریاضی ، علوم تجربی ،زبان خارجه ، فیزیک ، شیمی ، رایانه ، برق ، مکانیک ، عمران ، معماری و تاسیسات جذب و بکارگیری خواهد شد.
در حال حاضر حدود ۱۷ هزار معلم مشغول امر تعلیم و تربیت ۳۲۰ هزار دانش آموز در ۴۲۰ آموزشگاه این استان هستند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.