خانه » استخدام در استان بوشهر » اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بوشهر سال ۹۹

اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بوشهر سال ۹۹

متن آگهی:

خبر ۱۹ بهمن ماه ۹۹ -با توجه به اعلام نتیجه آزمون استخدامی چند برابر ظرفیت وزارت آموزش و پرورش پیمانی سال ۱۳۹۹ توسط سازمان سنجش کشور، مدیریت منابع انسانی و امور اداری معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان بوشهر، سومین اطلاعیه خود به شرح ذیل صادر کرد:به اطلاعیه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش می رساند جهت تشکیل پرونده و انجام مصاحبه تخصصی بر اساس جدول زمان بندی زیر از روز دوشنبه ۲۰/ ۱۱/ ۹۹ تا روز شنبه ۲/ ۱۲/ ۹۹ از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۶ به آدرس: بوشهر- خیابان جهاد سازندگی- پشت سینما بهمن- پردیس علامه طباطبایی مراجعه نمایند.

تذکر مهم: پذیرش افراد در غیر از روزهای تعیین شده به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد.

ردیفرشته پذیرشروز و تاریخ مراجعهبر اساس شهرستان/منطقه پذیرفته شده
۱آموزگار ابتداییدوشنبه۲۰/ ۱۱/ ۹۹بوشهر و تنگستان
۲آموزگار ابتداییسه شنبه۲۱/ ۱۱/ ۹۹دشتستان (به جز شبانکاره)
۳آموزگار ابتداییپنج شنبه۲۳/ ۱۱/ ۹۹جم، عسلویه، کنگان
۴آموزگار ابتداییجمعه۲۴/ ۱۱/ ۹۹دشتی، دیر
۵آموزگار ابتداییشنبه۲۵/ ۱۱/ ۹۹گناوه، دیلم ، منطقه شبانکاره
۶دبیری ادبیات فارسی، ریاضی، زبان انگلیسی، شیمییک شنبه۲۶/ ۱۱/ ۹۹تمام شهرستان ها و مناطق
۷دبیری عربی، علوم اجتماعی، علوم تجربی ، زیست شناسی، فلسفه، فیزیک، جغرافیادوشنبه۲۷/ ۱۱/ ۹۹تمام شهرستان ها و مناطق
۸دبیری تاریخ، حرفه و فن (کار و فناوری) ، معارف اسلامی ، هنرسه شنبه۲۸/ ۱۱/ ۹۹تمام شهرستان ها و مناطق
۹مراقب سلامت، مربی امور تربیتی مدارس، مشاوره واحد آموزشیچهارشنبه۲۹/ ۱۱/ ۹۹تمام شهرستان ها و مناطق
۱۰هنرآموز الکتروتکنیک، تأسیسات، حسابداری، صنایع فلزی، طراحی و دوخت، کامپیوترپنج شنبه۳۰/ ۱۱/ ۹۹تمام شهرستان ها و مناطق
۱۱دبیر تربیت بدنی، هنرآموزگرافیک، مکانیک خودرو، نقشه کشی و معماریجمعه۱/ ۱۲/ ۹۹تمام شهرستان ها و مناطق
۱۲غائبینشنبه۲/ ۱۱/ ۹۹تمام شهرستان ها و مناطق

 


خبر ۱۷ بهمن ماه ۹۹ -با توجه به اعلام نتیجه آزمون استخدامی چند برابر ظرفیت وزارت آموزش و پرورش پیمانی سال ۱۳۹۹ توسط سازمان سنجش کشور، مدیریت منابع انسانی و امور اداری معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان بوشهر، دومین اطلاعیه خود به شرح ذیل صادر کرد:

بسمه تعالی

با توجه به اعلام نتیجه معرفی شدگان آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش در هشتمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور(دی ماه ۱۳۹۹) توسط سازمان سنجش، به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می رساند به منظور تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات، معاینات پزشکی و انجام مصاحبه با توجه به جدول زمان بندی که در اطلاعیه شماره ۳ به زودی اعلام خواهد شد، با در دست داشتن مدارک زیر به آدرس بوشهر، خیابان جهاد کشاورزی، پشت سینما بهمن، پردیس علامه طباطبایی مراجعه نمایند‌.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، به داوطلبان توصیه می شود ضمن همراه داشتن مواد ضد عفونی کننده و استفاده از ماسک در تمام مراحل انجام مصاحبه استخدامی، نکات بهداشتی را نیز به طور کامل و دقیق رعایت نموده و از آوردن همراه به محل بررسی مدارک و مصاحبه جداً خودداری شود.

مدارک مورد نیاز:

۱. اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات (۲ سری)

۲. اصل کارت ملی و تصویر پشت و رو (۲ سری)

۳. اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد شغل محل انتخابی) و تصویر آن (یک برگ)

۴. اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (ویژه برادران) (یک برگ)

۵. عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری (۶ قطعه)

۶. تصویر کارنامه قبولی آزمون استخدامی

۷. تکمیل دقیق نمونه برگ اطلاعات فردی (پیوست شماره ۱)

۸. اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای داوطلبانی که از سهمیه ایثارگری ۲۵ درصد (جانبازان، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان ۲۵درصد و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال، خواهر و برادر شهید) و ۵ درصد (فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و فرزند آزادگان کمنر از یک سال اسارت) استفاده نموده اند.

۹. اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده (۵ درصد ایثارگری)

مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از :

الف. معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح

ب. معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی

ج۰ معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت کشاورزی در مورد جهادگران

۱۰. اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از سازمان بهزیستی استان برای معلولین

۱۱. افرادی که سوابق خدمت غیر رسمی در دستگاه های اجرایی از تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به بعد دارند، لازم است سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت خود را با قید پرداخت از اعتبارات دولتی طی نامه رسمی از دستگاه مورد نظر با درج تاریخ ابتدا و انتها برای واحد پذیرش ارائه نمایند‌.

۱۲. فرم معرفی نامه از بنیاد نخبگان جهت متقاضیان استفاده از امتیاز نخبگان

۱۳. اصل مدرک مربوط به حافظان قرآن (درجه ۱ تا ۳) با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور (صرفاً برای رشته های دبیری معارف و مربی امور تربیتی مدارس)

۱۴. گواهی های مربوط به سوابق آموزشی، پژوهشی، نرم افزارها و دانش کامپیوتر بر مبنای گواهی رسمی و معتبر با توجه به نمون برگ شماره ۶_ه (پیوست شماره ۲)

۱۵. آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستان بند مربوط به احراز سابقه ۱۰ سال محل سکونت استفاده نموده اند، لازم است جهت تایید اطلاعات خود اظهاری مبنی بربومی شهرستاتی، فرم استشهاد محلی موضوع بخشنامه ۳۶۹۴۸۸ مورخ۲۷/ ۷/۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور را تکمیل نموده و پس از تایید مراجع مربوط، در هنگام مراجعه به محل بررسی مدارک، همراه داشته باشند. در صورت عدم ارائه مدرک بومی، امتیاز بومی لغو و از نمره مکتسبه کسر خواهد شد. (پیوست شماره ۳)

۱۶. داشتن گواهی تحصیلی در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوط، برای آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستانی به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ۱۰ سال محل سکونت استفاده می نمایند، مشروط به ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهر مورد تقاضا

تذکر مهم :َ

مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از فرایند آزمون مشترک فراگیر، مصاحبه و استخدام محرز شود، داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم صادره لغو و بلااثر می شود.

اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر
مدیریت منابع انسانی و امور اداری

پیوست شماره ۱

پیوست شماره ۲

پیوست شماره ۳

اطلاعیه شماره ۱


خبر ۱۳ بهمن ماه ۹۹ –  با توجه به اعلام نتیجه آزمون استخدامی چند برابر ظرفیت وزارت آموزش و پرورش پیمانی سال ۱۳۹۹ توسط سازمان سنجش کشور، مدارک لازم برای مرحله مصاحبه اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، متن اطلاعیه صادر شده توسط مدیریت منابع انسانی و امور اداری معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان به شرح ذیل است:

 

بسمه تعالی

با توجه به اعلام نتیجه آزمون استخدامی چند برابر ظرفیت وزارت آموزش و پرورش پیمانی سال ۱۳۹۹ توسط سازمان سنجش کشور، به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون می رساند که جدول زمان بندی، مکان و مدارک مورد نیاز جهت انجام بررسی مدارک و مستندات، معاینات پزشکی و مصاحبه علمی، آگاهی به زودی از طریق پورتال اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به آدرس

https://bushehr.medu.ir/  اطلاع رسانی خواهد شد.

مدارک لازم:
۱٫عکس ۴*۳ (شش قطعه)
۲٫اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه (دو برگ)
۳٫ اصل کارت ملی و تصویر پشت و رو (دو برگ)
۴٫ اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (ویژه آقایان) دو برگ
۵٫ اصل دانشنامه یا گواهی موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد شغل – محل انتخابی) و تصویر آن دو برگ
۶٫ اصل معرفی نامه رسمی از سازمان بهزیستی (برای معلولین)
۷٫ اصل معرفی نامه رسمی از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای کسانی که از سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد و ۵ درصد استفاده کرده اند.
۸٫ اصل سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به بعد که حقوق ایشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است. (جهت محاسبه کسر سن داوطلب)
۹٫ پرینت کارنامه قبولی در آزمون (دریافت کارنامه از سایت سازمان سنجش)
۱۰٫ دریافت “فرم اطلاعات فردی” از پرتال دبیرخانه هیأت دبیرخانه گزینش به نشانی :   http:/www.gozinesh.medu.ir  و تکمیل دقیق و تحویل آن در زمان مراجعه جهت مصاحبه
۱۱٫ تکمیل فرم مبنی بر بومی بودن و تأییدیه آن (دریافت از سایت سازمان سنجش)
۱۲٫ گواهی مدرک جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی (برای حافظین در مشاغل دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس)
تذکر : به همراه نداشتن مدارک مورد نیاز به منزله عدم پذیرش خواهد بود.
اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر
مدیریت منابع انسانی و امور اداری


خبر ۱۷ دی ماه ۹۸ – پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی سال ۱۳۹۸ وزارت آموزش و پرورش جهت انجام مراحل مقدماتی استخدام و بررسی شرایط احراز مدارک فرا خوانده شدند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر؛  با توجه به اعلام نتیجه آزمون استخدامی سه برابر ظرفیت وزارت آموزش و پرورش مورخ ۱۳۹۸/۸/۳۰ به اطلاع   پذیرفته شدگان می رساند که جهت تشکیل پرونده، انجام مراحل مقدماتی استخدام و بررسی شرایط احراز مدارک، براساس زمان بندی به آدرس: بوشهر ـ خیابان جهادسازندگی ـ پشت سینما بهمن ـ پردیس علامه طباطبایی مراجعه کنند. برنامه زمان بندی متعاقبا در روزهای آتی از طریق پرتال اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، منتشر می شود.

مدارک لازم :

*چهار قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ ( تهیه شده در سال جاری )

*اصل شناسنامه و دو برگ تصویر از تمامی صفحات آن

*اصل کارت ملی و دو برگ تصویر از پشت و روی آن

* اصل کارت پایان خدمت  یا معافیت دائم و دو برگ تصویر آن ( ویژه آقایان )

* اصل دانشنامه یا گواهی موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز ( برابر کد شغل ـ محل انتخابی ) و دو برگ تصویر آن

* اصل معرفی نامه رسمی از سازمان بهزیستی (برای معلولین)

* اصل معرفی نامه رسمی از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای کسانی که از سهمیه ایثارگران استفاده نموده اند.

* اصل سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ ۲۲ بهمن ۵۷ به بعد که حقوق ایشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است . (جهت محاسبه سن داوطلب)

* دریافت “فرم اطلاعات فردی” از پرتال دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی: http://www.gozinesh.medu.ir و تکمیل دقیق و تحویل آن در زمان مراجعه جهت مصاحبه

فرم مشخصات فردی


خبر ۱۹ آبان ۹۷:  تمدید مهلت ثبت نام  دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان بوشهر

مهلت ثبت نام غیر حضوری تا تاریخ ۹۷/۰۸/۱۹ تمدید گردید.ضمناً ثبت نام حضوری همزمان با تشکیل کلاس های درس می باشد.

کلاس های در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هرهفته خواهد بود.

زمان شروع کلا سها از تاریخ ۹۷/۰۸/۲۳ می باشد.


 

خبر ۲۷ شهریور ۹۷: اطلاعیه آموزش و پرورش بوشهر در مورد پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی پیمانی 

آموزش و پرورش استان بوشهر با توجه به اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی تیر ماه ۱۳۹۷ وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه شماره را صادر کرد.
با توجه به اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی تیر ماه ۱۳۹۷ وزارت آموزش و پرورش، به اطلاع تمامی کسانی که در آزمون پذیرفته شده اند، رسانیده می شود در حال حاضر نیازی به مراجعه حضوری ندارند و در صورت نیاز از طریق سایت اداره کل یا پیامک، اطلاع رسانی خواهد شد.


خبر ۱۴ مرداد ۹۷: آغاز مصاحبه پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش بوشهر از ۱۵ مرداد

بوشهر (پانا) – با توجه به شیوه نامه ۲۵/۸۰۲۱۶/۱۸۰ مورخ ۹۷/۶/۵ جلسه ستاد استانی مصاحبه استخدامی مستخدمان پیمانی آموزش و پرورش در سال ۹۷ با حضور اعضا در دفتر معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تشکیل شد.

ناصر غلامی، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : با توجه به اینکه کل مجوز استان ۵۲۹ نفر بوده است تاکنون ۵۱۳ نفر حائز شرایط مصاحبه چند برابر ظرفیت شده‌اند.

وی گفت: با توجه به سهمیه‌ی تخصیص یافته درصدد هستیم با رایزنی و تعدیل شرایط پذیرفته‌شدگان، امکان مصاحبه‌ی نیروهای بیشتری فراهم شود.

نایب رئیس ستاد مصاحبه‌ی استانی افزود از روز دوشنبه ۹۷/۰۵/۱۵ مصاحبه و معاینه پزشکی داوطلبان انجام می‌شود.

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر مدارک مورد نیاز را دریافت کنند.


خبر ۱۰ مرداد ۹۷:  اعلام مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش بوشهر 

آموزش و پرورش استان بوشهر باتوجه به اعلام نتیجه آزمون استخدامی سه برابر ظرفیت وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه شماره یک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۹۷را صادر کرد.
باتوجه به اعلام نتیجه آزمون استخدامی سه برابر ظرفیت وزارت آموزش و پرورش مورخ ۹۷/۴/۱۵ بنابراین به اطلاع قبول شدگان می رساند که جهت تشکیل پرونده ، انجام مراحل مقدماتی استخدام و بررسی شرایط احراز، مدارک ذیل را آماده نموده و براساس زمان بندی و آدرسی که طی چندروز آینده از طریق همین سایت به آگاهی خواهد رسید، مراجعه نمایند.

مدارک لازم :

*چهار قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ ( تهیه شده در سال جاری )

*اصل شناسنامه و دو برگ تصویر از تمامی صفحات آن

*اصل کارت ملی و دو برگ تصویر از پشت و روی آن

* اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و دو برگ تصویر آن ( ویژه آقایان )

* اصل دانشنامه یا گواهی موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز ( برابر کد شغل ـ محل انتخابی ) و دو برگ تصویر آن

* اصل معرفی نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین

* اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای کسانی که از سهمیه ایثارگران استفاده نموده اند.

* اصل سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ ۲۲ بهمن ۵۷ به بعد که حقوق ایشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است . (جهت محاسبه سن داوطلب)

* اصل مدارک مربوط به بومی بودن مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در زمان ثبت نام آزمون استخدام پیمانی

* همراه داشتن دفترچه بیمه (سلامت، تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح و …) جهت

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.