خانه » استخدام در استان لرستان » اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش لرستان سال ۹۹

اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش لرستان سال ۹۹

متن آگهی:

خبر ۱۵ بهمن ماه ۹۹ -قابل توجه معرفی شدگان مرحله اول (سه برابر ظرفیت ) آزمون استخدامی دی ماه سال ۱۳۹۹ وزارت آموزش و پرورش در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاهای اجرایی مجوز شماره ۹۳۱۶۷ مورخ ۳۱/۲/۹۹ سازمان اداری واستخدامی کشور (سهمیه استان لرستان )

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اولیه استخدامی و تطبیق شرایط احراز :

۱-پرینت کارنامه قبولی در آزمون (دریافت کارنامه)

۲-یک عدد پوشه روغنی (آقایان رنگ زرد)-(خانم ها رنگ سبز)

۳-چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده  (نام و نام خانوادگی-کد ملی در پشت عکس درج شود)

۴-اصل شناسنامه و فتوکپی خوانا از تمام صفحات (دو سری)

۵-اصل کارت ملی و فتوکپی خوانا از پشت و رو (دو سری)

۶-اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و فتوکپی خوانا  (برای آقایان)

۷-اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد” شغل- محل انتخابی “) و یک برگ فتوکپی برابر اصل آن

۸-اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی استان (برای معلولین)

۹-اصل گواهی سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ازتاریخ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است(برای افرادی که سوابق مذکور از سن آنان کسر می گردد)

۱۰-معرفی نامه بنیاد شهید و امورایثارگراناستان برای پذیرفته شدگان سهمیه۲۵% و ۵% ایثارگران

:تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از

الف:معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۱۱-گواهی مدرک جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامییا سازمان تبلیغات اسلامی (برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.)

۱۲- گواهی و مدارک مربوط به سوابق آموزشی ، پژوهشی و دانش کامپیوتر (بر اساس فرم پیوست)

۱۳-آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستان بند مربوط به احراز سابقه ده سال محل سکونت استفاده نموده اند ضرورت دارد جهت تایید اطلاعات خوداظهاری مبنی بر بومی شهرستانی ، فرم استشهاد محلی موضوع بخشنامه شماره ۳۶۹۴۸۸  مورخ ۲۷/۷/۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور (فرم پیوست) را تکمیل نموده و پس از تایید از مرجع مربوطه در هنگام مراجعه به محل بررسی مدارک، به همراه داشته باشند. درصورت عدم ارائه مدارک بومی شهرستانی، امتیاز بومی، لغو گردیده و از نمره مکتسبه کسر خواهد شد و وضعیت متقاضی بر اساس نمره مکتسبه جدید در رقابت با سایر متقاضیان ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

۱۴-داشتن گواهی تحصیلی در مقاطع تحصیلی ابتدایی ، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه برای آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستان  به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال محل سکونت استفاده می نمایند مشروط بر ارائه استشهاد محلی (فرم پیوست)  مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا

بر اساس ابلاغیه طرح جامعه مدیریت هوشمند و محدودیت ها متناسب با وضعیت روند بیماری کووید ۱۹ در استان و در راستای صیانت از حقوق داوطلبین ، توصیه می شود داوطلبان در فرصت باقیمانده نسبت به جمع آوری اصل مدارک مربوطاقدام نمایند.

تذکر: عدم مراجعه در زمان و مکان مقرر به منزله انصراف از ادامه فرایند آزمون استخدامی می باشد

مدارک مورد نیاز هسته گزینش:

۱-کپی تمام صفحات شناسنامه ۲- کپی کارت ملی ۳- تکمیل فرم اطلاعات فردی ۴- گواهی بسیج ۵- ۲ قطعه عکس

 مدارک مورد نیاز گزینش در محل مصاحبه تحویل نماینده گزینش گردد. 

جدول زمان بندی حضور جهت  مصاحبه :

تاریخ و روزهای مصاحبه برادران در مرکز تربیت معلم علامه طباطبایی (دانشگاه پردیس ) به آدرس : خرم آباد انتهای خیابان جلال آل احمد پردیس علامه طباطبایی

 

فرم استشهاد محل سکونت جهت شرکت در امتحانات مشترک فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور را از لینک زیر دانلود نمایید :

فرم استشهاد محل سکونت


خبر ۱۷ دی ماه ۹۸ – وزارت آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای مواردی را به آگاهی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ در مرحله چند برابر ظرفیت می رساند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، اداره کل امور اداری و تشکیلات با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش برای اعلام نتایج اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور( آبان ۱۳۹۸) جهت آگاهی پذیرفته‌شدگان آزمون، اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

قابل‌توجه پذیرفته‌شدگان اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی ۱۳۹۸

با سلام و احترام

   بـا آرزوی موفقیت برای پذیرفته‌شدگان اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور آبان ۱۳۹۸ (موضوع مجوزهای شماره۱۵۱۶۱۰  مورخ ۲۷ خرداد۱۳۹۸  و۱۶۰۴۹۱ مورخ  ۱تیر۱۳۹۸ سازمان اداری و استخدامی کشور)، موارد ذیل اعلام می­گردد؛

  • معرفی داوطلب برای انجام مصاحبه استخدامی به‌منزله قبولی فرد تلقی نمی­گردد بلکه در پذیرش نهایی با توجه به شغل – محل انتخابی و بر اساس مجموع نمرات فصلی داوطلبان معرفی‌شده با وزن هفتاد درصد (۷۰ %) آزمون کتبی و سی درصد(۳۰ %) مصاحبه استخدامی به تعداد یک برابر ظرفیت (به ترتیب نمره فضلی) و سایر شرایط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدام مذکور صورت خواهد گرفت.
  • معرفی‌شدگان در این مرحله (چند برابر ظرفیت) موظفند با مراجعه به سامانه‌های استانی اداره کل آموزش‌وپرورش محل موردتقاضا (لیست پیوست)، از زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات، مصاحبه استخدامی و … خود مطلع گردند.
  • عدم مراجعه معرفی‌شدگان به هر دلیل جهت انجام مراحل مزبور در زمان مقرر به‌منزله انصراف بوده و داوطلب در این خصوص حق اعتراض نخواهد داشت.
  • گذراندن دوره یک‌ساله مهارت­آموزی و موفقیت در آزمون جامع دوره مزبور، مطابق ضوابط و مقررات اعلام‌شده از سوی دانشگاه مجری دوره برای پذیرفته­شدگان نهایی دارای سهمیه (ایثارگران، معلولین) و سایر داوطلبان الزامی است، محل برگزاری دوره یک‌ساله مهارت­آموزی بعد از قبولی نهایی، توسط دانشگاه­های مجری دوره مهارت­آموزی اعلام خواهد شد.
  • مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه آزمون استخدامی مربوط بخشی از هزینه­های برگزاری دوره یک‌ساله مهارت­آموزی (خدمات آموزشی و رفاهی) برعهده داوطلب خواهد بود.
  • داوطلبان معرفی‌شده برای مصاحبه استخدامی موظفند “فرم اطلاعات فردی” را از پرتال دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی: http://www.gozinesh.medu.ir دریافت و نسبت به تکمیل دقیق آن و الصاق یک قطعه عکس اقدام و به همراه یک قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی، همزمان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند.
  • چنانچه پذیرفته­شدگان در طول برگزاری دوره یک‌ساله مهارت­آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند؛ وزارت آموزش‌وپرورش به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه آزمون، مصاحبه استخدامی و برگزاری دوره اقدام خواهد نمود.
  • دانشگاه مجری دوره یک‌ساله مهارت­آموزی مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه مهارت آموزان ندارد. در صورت وجود امکانات و تقاضای مهارت آموز، ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط امکان‌پذیر خواهد بود.
  • رعایت کلیه شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه­های اجرایی مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و اطلاعیه­های بعدی آن از سوی داوطلبان الزامی می باشد.

شایان ذکر است؛ آدرس سامانه های اطلاع رسانی ستادی و استانی ادارات کل آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش را از اینجا می‌توانید دریافت کنید.


حبر ۱۵ آبان ماه ۹۷ – قابل توجه مهارت آموزان ورودی۹۷

نکته: ارائه مدرک تحصیلی در هنگام ثبت نام حضوری الزامی است.


خبر ۱۳ آبان ماه ۹۷ – قابل توجه مهارت آموزان ماده ۲۸(ورودی۹۷)

دانلود فایل اطلاعیه مهارت آموزان ورودی ۹۷


خبر ۳۰ مهر ۹۷: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام  آموزش و پرورش استان لرستان 

قابل توجه قبول شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش
به اطلاع قبول شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۷ می‌رساند جهت اطلاع از نحوه ثبت نام در دوره یکساله مهارت آموزی به سایت مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش مراجعه نمایند و در صورت عدم تکمیل پرونده استخدامی در اسرع وقت به اداره امور اداری و تشکیلات واحد استخدام  اداره کل آموزش و پرورش لرستان مراجعه نمایند.


خبر ۲۷ شهریور ماه ۹۷ – همکاران محترم ؛ بر اساس جدول زمانبندی زیر با در دست داشتن مدارک لازم به امور اداری اداره کل آموزش و پرورش لرستان مراجعه نمایید .


خبر ۱۱ مرداد ۹۷: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش لرستان

مصاحبه پذیرفته شدگان (زن و مرد ) دو برابر ظرفیت استخدام پیمانی از روز یکشنبه مورخ ۹۷/۵/۱۴ به ترتیب رشته و حروف الفبا در پردیس دانشگاه فرهنگیان آیت اله کمالوند (خواهران ) واقع در بلوار جانباز نرسیده به میدان تیر خرم آباد برگزار می گردد.

اطلاعیه های بعدی و مدارک مورد نیاز جهت مصاحبه ،از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش لرستان و سامانه پیامکی به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید.

 

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.