خانه » اطلاعیه های مهم » دریافت کارت آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه

دریافت کارت آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه

متن آگهی:

خبر ۷ آذر ۹۶ -کارت آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه

برای دریافت کارت اینجا کلیک کنید

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی قوه قضاییه


خبر ۴ آذر ۹۶: اطلاعیه تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه – سال ۱۳۹۶

 بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه در سال ۱۳۹۶ می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ ۹۶/۰۹/۱۰ در ۳۱ شهرستان کشور برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۹۶/۰۹/۰۷ بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

ب – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند.

۲ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۳- چنانچه عکس روی کارت داوطلب دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می-باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق ، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ بعدازظهر روزهای چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۸ و پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۹ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

د- زمان و محل برگزاری آزمون

آزمون کلیه داوطلبان در صبح روز جمعه مورخ ۹۶/۰۹/۱۰ برگزار می‌گردد و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه‌) همان روز خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج گردیده است.

ه‍‍ ـ تذکرهای‌ مهم‌

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- در ورودی ِحوزه های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع فرآیند برگزاری آزمون بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۳- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۴- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.

۶- با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات شما به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه ها دارد، خواهشمند است نسبت به تکمیل نمودن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در این آزمون از تاریخ ۹۶/۰۹/۱۰ لغایت ۹۶/۰۹/۱۶ بصورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام نمائید.

در خاتمه اضافه می‌نماید که داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنج شنبه ۹۶/۰۹/۰۹ همه روزهع بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارند.

جدول‌ نشانی باجه‌های رفع نقص احتمالی کارت های شرکت درآزمون استخدامی کارکنان قوه قضائیه  سال ۱۳۹۶

نام استان محل اقامتنام شهرستان محل برگزاریمحل رفع نقص کارتنشانی باجه‌های رفع نقص
آذربایجان شرقیتبریزدانشگاه تبریزتبریز: بلوار۲۹بهمن، دانشگاه تبریز، طبقه همکف، ساختمان مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی
آذربایجان غربیارومیهدانشگاه ارومیهارومیه: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه ارومیه، ستاد مرکزی پردیس دانشگاهی دانشگاه‌ ارومیه
اصفهان اصفهاندانشگاه اصفهاناصفهان: میدان آزادی، دروازه شیراز،خیابان دانشگاه،درب شمالی دانشگاه اصفهان،جنب اداره کل آموزش، دفتر ستاد آزمونها
اردبیلاردبیلدانشگاه محقق اردبیلیاردبیل: خیابان دانشگاه، دانشگاه محقق اردبیلی، ساختمان سابق اداره کل امور آموزشی
ایلامایلامدانشگاه ایلامایلام: بلوارپژوهش، دانشگاه ایلام، حوزه معاونت آموزشی
بوشهر بوشهردانشگاه خلیج فارس بوشهربوشهر: خیابان شهید ماهینی، دانشگاه خلیج فارس بوشهر
تهرانتهراندانشکده فرهنگ وارتباطات دانشگاه سورهتهران: خیابان انقلاب، میدان فردوسی، بن بست شاهرود، دانشکده فرهنگ وارتباطات دانشگاه سوره
چهارمحال و بختیاریشهر کرددانشگاه شهرکردشهرکرد: بلواررهبر، دانشگاه شهرکرد، معاونت آموزشی
خراسان جنوبیبیرجنددانشگاه بیرجندبیرجند: میدان شهدا، خیابان دانشگاه، دانشگاه بیرجند، دانشکده هنر
خراسان شمالیبجنورددانشگاه بجنوردبجنورد: کیلومتر۴ جاده اسفراین، دانشگاه بجنورد، ساختمان شماره دو دانشکده علوم انسانی
خراسان رضویمشهددانشگاه فردوسی مشهدمشهد: بلوار وکیل آباد،روبروی پارک‌ ملت، درب شمالی دانشگاه فردوسی مشهد، مدیریت آموزشی دانشگاه
خوزستاناهوازدانشگاه شهید چمران اهوازاهواز: جاده گلستان، جنب پل پنجم، ورودی دانشگاه شهیدچمران اهواز
زنجانزنجاندانشگاه زنجانزنجان: کیلومتر ۶ جاده تبریز، دانشگاه زنجان، ساختمان مرکزی واحدرایانه
سمنانسمناندانشگاه سمنانسمنان: روبروی پارک سوکان، پردیس شماره یک دانشگاه سمنان، ساختمان انتشارات دانشگاه
سیستان وبلوجستانزاهداندانشگاه سیستان و بلوچستانزاهدان: خیابان دانشگاه،ورودی زیبا شهر، سازمان مرکزی دانشگاه سیستان وبلوچستان، دفترمعاونت آموزشی
فارسشیرازدانشگاه شیرازشیراز: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
قزوینقزوینآموزشکده فنی و حرفه ای پسران قزوین  (شهید بابایی)قزوین: خیابان شهیدبابایی، آموزشکده فنی وحرفه ای پسران قزوین
قمقم‌دانشگاه قمقم: انتهای بلوارمحمدامین، بعد از شهرک قدس، دانشگاه قم، سازمان مرکزی دانشگاه
کردستانسنندجدانشگاه کردستان-سنندجسنندج: خیابان پاسداران، خیابان دانشگاه، درب اصلی دانشگاه کردستان، مهمانسرای دانشگاه
کرمانکرماندانشکده فنی و حرفه ای شماره یک کرمان (شهید چمران)کرمان: خیابان شهیدمصطفی خمینی، ابتدای اتوبان هفت باغ علوی، دانشکده فنی و حرفه­ای شماره یک کرمان(شهید چمران)
کرمانشاهکرمانشاهدانشگاه رازی کرمانشاهکرمانشاه: طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، سازمان مرکزی دانشگاه، اداره آموزش
کهگیلویه و بویراحمدیاسوجدانشگاه یاسوجیاسوج: میدان معلم، خیابان دانشجو، دانشگاه یاسوج، ساختمان مدیریت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
گلستانگرگاندانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگانگرگان: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان
گیلانرشتدانشگاه گیلانرشت: بلوار حافظ، خیابان ملت، روبروی شهربازی، پردیس دانشگاه گیلان
لرستانخرم‌آباددانشگاه لرستانخرم‌آباد: کیلومتر ۵ جاده (خرم آباد – تهران)، دانشگاه لرستان
مازندرانساریدانشکده فنی امام محمد باقر (ع)ساری: بلوار خزر، خیابان شهید مطهری (طبرستان)، دانشکده فنی امام محمدباقر (ع)
مرکزیاراکدانشگاه اراکاراک: میدان شریعتی، دانشگاه اراک، درب اصلی دانشگاه، روبروی باجه انتظامات
هرمزگانبندرعباسدانشگاه هرمزگانبندرعباس: آزادشهر، بلوارافروزشهابی پور، مجتمع آموزشی وپژوهشی بصیرت (گفتگوی تمدنها)
همدان‌همداندانشگاه بوعلی سینا همدانهمدان: شهرک مدرس، خیابان ابوطالب، دانشکده علوم انسانی، معاونت آموزشی دانشکده
البرزکرجدانشگاه خوارزمی کرجکرج: حصارک، میدان دانشگاه، دانشگاه خوارزمی پردیس کرج
یزدیزددانشگاه یزدیزد: صفائیه، چهار راه پژوهش، ورودی درب دانش ، ساختمان کنار سالن فجر

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی قوه قضاییه

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.