خانه » استخدام در استان مازندران » ایجاد اشتغال مهمترین دغدغه دولت در مازندران

ایجاد اشتغال مهمترین دغدغه دولت در مازندران

متن آگهی:

خبر ۱۰ شهریور ۹۴ – ایجاد اشتغال مهمترین دغدغه دولت در مازندران

باشگاه خبرنگاران : استاندار مازندران گفت: باید زمینه اشتغال را در استان فراهم کنیم و واحدهای تولیدی و صنعتی در این بین نقش مهمی ایفا خواهند کرد.
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ استاندار مازندران در مراسم افتتاح واحد تولیدی پارس سلولز در شهرک صنعتی چمستان نور گفت : سرمایه گذاری بسیار خوبی در زیرساختهای صنعتی استان ، در شهرکها و نواحی صنعتی انجام شده است .
ربیع فلاح جلودار افزود: امروز مشکلات اقتصادی کشور زیاد است ولی استعدادها ، قابلیتها و امکاناتی که در کشور وجود دارد ، اصلاً قابل مقایسه با کشورهای اروپایی نیست .
وی تصریح کرد : مازندران یک استان واقعاً بی نظیر است و همه استعدادهای خدادادی چه در زمینه منابع طبیعی همچون دریا ، جنگل ، کوه ، معادن و چه نیروهای فرهیخته و نخبه ، در این استان وجود دارد و باید از این فرصتها استفاده کنیم .
استاندار مازندران با اشاره به مسائل زیست محیطی استان گفت: مسائل زیست محیطی باید در رأس همه فعالیتهای تولیدی و اقتصادی باشد و همه زیرساختهای مربوط به دولت باید پیگیری و انجام شود
ربیع فلاح جلودار از مهمترین دغدغه دولت را ایجاد اشتغال دانست و تأکید کرد : باید زمینه اشتغال را در استان فراهم کنیم و واحدهای تولیدی و صنعتی در این بین نقش مهمی ایفا می کنند .
نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت : جهاد امروز عرصه تیر و تفنگ نیست و باید در دو جبهه فرهنگ و تولید با دشمن مبارزه کرد .
فیاضی افزود : کسی که در این مملکت ، یک نفر را صاحب زندگی کند ، اشتغال زایی کند ، مجاهد است ، تولید کنندگان با تولید ، مملکت را از وابستگی نجات می دهند و همه باید در این زمان ، احساس مسئولیت کنیم .
مدیرعامل شرکت شهرکهـای صنعتی مازندران نیز در این مراسم گفت : واحد تولیـدی پارس سلولز آمل تولیـد کننده ورق کارتن ، با ظرفیت ۱۷۸۲۰ تن و با حجم سرمایه گذاری۲۹۶۰۰ میلیـون ریال راه اندازی شده است .
موسوی تأکید کرد : با راه اندازی این واحد تولیدی برای ۲۵ نفر اشتغال ایجاد شده است .

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.