خانه » استخدام در استان قزوین » الویت اشتغال مددجویان کمیته امداد قزوین

الویت اشتغال مددجویان کمیته امداد قزوین

متن آگهی:

الویت اشتغال مددجویان کمیته امداد قزوین 

خبرگزاری تسنیم: به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین هدایت صفری صبح امروز در کارگروه ساماندهی و رفع مشکلات سازمانی کمیته امداد قزوین اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی کشور مددجویان با مشکلات مختلفی در عرصه‌های اشتغال، آموزش، فرهنگ، اقتصاد، درمان، معیشت، بهداشت و غیره روبه‌رو هستند که با برنامه‌ریزی و توجهات مؤثر مسئولان، بخش عظیمی از این مشکلات به راحتی قابل بررسی و برطرف شدنی است.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در رابطه با وام‌های اعطایی به کارآفرینان جهت اشتغال‌زایی مددجویان خاطرنشان کرد: به کارآفرینان کمیته امداد تسهیلات ویژهای همچون اعطای وام در جهت اشتغالزایی و کارآفرینی مددجویان اعطا می‌شود.
وی با بیان اینکه مشکلات مددجویان کمیته امداد به طور عمده مربوط به معیشت آنها می‌شود، عنوان کرد: مشکلات معیشتی مددجویان باید با سرعت بیشتری بررسی و رفع شود و ضمن رفع مشکلات، کرامت انسانی آنها هم حفظ شود.
مدیرکل کمیته ‌امداد استان قزوین در رابطه با رسیدگی به نامه‌های درون و برون سازمانی مددجویان خاطرنشان کرد: پاسخگویی به نامه‌های درون و برون سازمانی باید با شفافیت و سرعت مناسب انجام شود تا ضمن انجام سریع کارها احتیاجی به نامه نگاری‌های مجدد نباشد.
وی در رابطه با کم‌توجهی مسئولان اجرایی سازمان‌های مختلف در انجام امور مددجویان بیان کرد: اگرچه انجام کارها با توجه به وظایف و تکالیف قانونی انجام می‌شود ولی نباید تقسیم کارها سبب کندی و یا کم توجهی مسئولان اجرایی سازمان‌های مختلف در ارائه خدمات به مددجویان شود.
صفری در رابطه با تکریم مددجویان مراجعه کننده به نهادهای مختلف عنوان کرد: مشکلات مددجویان و نیازمندان در ابعاد مختلف باید به دست مسئولان نهادهای مختلف نظام اسلامی رفع شود و رضایت مراجعه‌کنندگان در کنار تکریم و ارزش‌ نهادن به آنان مورد توجه جدی مسئولان قرار بگیرد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.