خانه » اطلاعیه های مهم » استخدام ۳۰ هزار نفر طی امسال در دستگاه‌ های مختلف کشور 

استخدام ۳۰ هزار نفر طی امسال در دستگاه‌ های مختلف کشور 

متن آگهی:

خبر ۲ شهریور ۹۶: استخدام ۳۰ هزار نفر طی امسال در دستگاه‌ های مختلف کشور
امسال ۳۰ هزار نفر نیروی جدید ازطریق آزمون در دستگاه‌های مختلف کشور استخدام می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی استخدام ۳۰ هزار نیرو در دستگاه‌های مختلف کشور کشور در مراسم بهره برداری از طرح‌های شهرستان بویراحمد در یاسوج با اشاره به اینکه در آزمون فردا ۱۲ هزار نفر در دستگاه‌های مختلف سراسر کشور به کارگیرفته می شوند گفت: بخش عمده این نیرو‌ها در وزارت آموزش و پرورش جذب خواهند شد.
انصاری افزود: آزمون دوم در پاییز امسال برگزار می‌شود که حدود ۱۵ هزار نفر جذب خواهند شد که بیشترین جذب نیرو‌ها مربوط به حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
وی با بیان اینکه هدف دولت ایجاد ۹۵۰ هزار فرصت شغلی در طول هر سال از برنامه ششم توسعه است گفت:هم اکنون جمعیت فعال کشورحدود ۲۶ میلیون نفر است که از این رقم، ۲۳ میلیون نفر شاغل و ۳ نفر بیکار هستند.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور اضافه کرد: هم اکنون ۳ میلیون نفر معادل ۱۵ درصد شاغلان در بخش دولتی و ۸۵ درصد هم در بخش‌های اقتصادی کشور مشغول به کارهستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.