خانه » استخدام در استان اصفهان » استخدام پلیس فتا استان اصفهان

استخدام پلیس فتا استان اصفهان

متن آگهی:

خبر ۲۷ تیر ماه ۹۷ – سید مصطفی مرتضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مجموعه پلیس فتای اصفهان از طریق برگزاری آزمون ورودی اولیه و دیگر مراحل استخدام و با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی در مقطع افسری استخدام می‌کند.

وی افزود: داوطلبان باید شرایط عمومی استخدام مانند اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت‌ فقیه، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، عدم سابقه عضویت یا وابستگی خود و خانواده به احزاب و گروه‌های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران، عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی در زمان تقاضای استخدام، عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی، نداشتن سوءپیشینه کیفری، عدم اعتیاد به مواد مخدر و داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر را داشته باشند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان گفت: شرایط اختصاصی استخدام داشتن مدرک تحصیلی لیسانس، فوق‌ لیسانس و دکتری در رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش‌های طراحی و تولید نرم‌افزار، تجارت، مهندسی برق با گرایش مخابرات امن و رمزنگاری، مهندسی کامپیوتر با گرایش‌های نرم‌افزار، هوش مصنوعی و رباتیک، شبکه‌های کامپیوتری، معماری سیستم‌های کامپیوتری، رایانش امن و از دانشگاه‌های دولتی و آزاد است.

وی حداکثر سن برای مقطع کارشناسی را ۲۲ سال، کارشناسی ارشد ۲۴ سال و دکتری ۲۸ سال دانست و ادامه داد: در صورت داشتن کارت پایان خدمت ۲ سال به سن استخدامی افزوده می‌شود ، به سن بسیجیان با عضویت فعال و اعضاء پلیس افتخاری ۲سال افزوده می‌شود ، به خانواده شهدا، جانبازان، نخبگان و استعداد برتر، دارا بودن مقامات برتر کشوری و بین‌المللی مرتبط، خانواده کارکنان نیروهای مسلح و حافظان کل قرآن کریم ۲ سال به سن استخدامی افزوده و داوطلبانی که بستگان درجه‌ یک و دو شهدا( پدر، مادر، برادر، خواهر، همسر و فرزند) هستند از ۵ سال تسهیلات سنی برخوردار هستند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: داوطلبان باید آمادگی خدمت در سراسر کشور را داشته باشند، ثبت‌نام از داوطلبان به‌صورت بومی خواهد بود، داشتن گواهینامه رانندگی پایه دوم و یا سوم برای داوطلبان الزامی است و دوره آموزش پذیرفته‌شدگان شبانه‌روزی و مدت آن تابعه مقررات خاص خواهد بود.

وی اذعان داشت: مهلت ثبت‌نام تا ۵ مردادماه است و داوطلبان می‌توانند روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۱ به پلیس فتای اصفهان به آدرس اصفهان، خیابان قائمیه، کوچه فضیلت مراجعه کنند

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.