خانه » دسته‌بندی نشده » استخدام نگهبان با مدرک دکتری در ادارات دولتی!

استخدام نگهبان با مدرک دکتری در ادارات دولتی!

متن آگهی:

با سلام خدمت همه کارجویان و فارغ التحصیلانی که جویای کار هستند، کسانی که بعد از فراغت از تحصیل و پرداختن هزینه های زیاد بعد از سال ها در پی پیدا کردن شغلی هستند که بتوانند استقلال داشته باشند و خرج و مخارج خود را در بیاورند . هر چند همه ما به دنبال کار دولتی هستیم و شاید به اندازه همان سال هایی که در دانشگاه ها سپری شد به دنبال کار  باشیم اما آیا این آرزو و داشتن یه شغل خوب و دولتی تا چه حد می تواند تحقق پیدا کند؟ آیا مسئولین کشور تا چه حد در این امر سهیم هستند و موفق بوده اند؟

کسانی که یک روز آگهی جذب نیرو می زنند و یک روز بعد بدون هیچ دلیل آن را حذف می کنند و با لحن تند میگویند، که بروید پی کارتان! خب چه کسی میخواهد جواب بدهد! و حتی اگر هزینه ثبت نام در این آزمون ها را فاکتور بگیریم که از هر نفر چه قد میگیرند برای یک استخدام و آخر سر هم چه کسی با چه درجه اعتبار و مدرکی پشت میزها جای میگیرد بماند! و اگر به کسانی که در اطرافمان شاعل هستند بنگریم میبینیم که یا به شغل های غیر مرتبط با رشته تحصیلی خود روی آورده اند و یا با اندک حقوق و مزایا سپری می کنند.

در حالی که در پست های دولتی و دستگاه های اجرایی برای داشتن شغل حراست لیسانس به بالا (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری) ها را پذیرش می کنند  ( استخدام دولتی خوزستان ۹۱ ) یعنی سیستم ادارات و سازمان های ما این قدر تخصصی شده که برای داشتن پست حراست باید مدرک بالاتر از لیسانس داشت آیا تمام کسانی که رئیس و معاون همان سازمان ها هستند مدارک فوق و دکتری دارند که برای حراست این چنین تقاضایی دارند؟ شاید هم دارند و ما خبر نداریم…


 استخدام دکتری برای پست نگهبانی

دکتری را تصور کنید که بعد از حداقل ۲۰ سال درس خواندن، باید جلوی دیگران دولا و راست شود آنهم در زمانی که هنوز بسیاری از متصدیان پستهای ادارات دولتی با مدرک دیپلم مشغول به کارند. آیا مدارک دانشگاهی بی ارزش شده اند یا دلیل این رفتارها و توهین هایی که به قشر تحصیلکرده ی جامعه میشود، تعداد بالای متقاضیان کار است ؟

منبع : www.estekhdami.org

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱۱۷ دیدگاه تاکنون.

  1. رضا گفت:

    با سلام
    این متن نهایت کم سوادی و بی اطلاعی نویسنده رو از مفهوم رسته مامور حراست می رسونه که تصورش اینه که حراست یعنی نگهبانی. در اصل مطلب محل اشکال نیست چون رسته مامور حرات یک رسته تخصصیه. احتمالا نویسنده از همون کم سوادایی بوده که جای یه متخصص رو اشغال کرده

    [پاسخ]

  2. صلاح گفت:

    خوب خودشون میدونن که درسی که میدن هیچ کس یادش نمیگیره وهمه فقط بانمره کم وهزارجور سوراخ سومبه قبول میشن وچیزی بلدنیستن.برای همین هم کاری دست تحصیل کرده ها نمیدن.

    [پاسخ]

  3. محمد گفت:

    ارزیابی ارزشها خیلی وقت پیش شروع شده است
    ادم فروشی ودستمالچی یعنی مروت وشهامت
    خیانت درامانت یعنی امانت درخیانت
    دزدی وغارت یعنی هدیه وبخشش
    مطالبه حقوق یعنی سب پبامبروبرانداز
    لیاقت واستعدادیعنی چاپلوسی وپارتی
    نگهبانی وابدارچی یعنی دکتر مهندس

    [پاسخ]

  4. taha گفت:

    خب وقتی مملکت ما انقدر عقب مونده هست که نزدیک ترین فرد به رییس اداراتش ابدارچی هست و میگن اگه میخوای بله از رییس بگیری باید دم ابدارچی رو ببینی بایدم ابدارچی نه تنها لیسانس بلکه دکترا هم داشته باشه کاش امام خمینی و شهدا زنده بودن و میدیدن مبارزاتشون چه نتیجه ای داده وچطوری یه عده وطن فروش تونستن با استفاده از اسم اونا به مال و منال برسن ولی با اینحال من به همه مردم مظلوم کشور به خصوص جوونای عزیزتر از جان ایرانیم میگمتوکلتون بخدا باشه عمر ظلم کوتاه هستش و از همه مهمتر خدای شما خیلی بزرگتر و پر مهرتر ازین افراد بی لیاقت و ناشایسته هست سعی کنید خودتون قوی و سالم نگهدارید و مطمین باشید به همت خود شما همه این مسایل درست میشه مهم اینه که ما باور کنیم که صاحبان اصلی این وطن عزیزتر از جانیم و با تکیه بر اندیشه واصالت ایرانی واعتقادیمون بهترین راه رو برای ساختن وطن ورهایی از چنگال نا عدالتی و مفاسد اقتصادی انتخاب کنیم مطمینم روزی خواهد رسید که ایران ما بازهم راستگو ترین وراسخترین و بالیاقت ترین و پاکترین انسانها رو در روی زمین پروش خواهد داد ودر اخر به شما جوانان وطنم اریاییان با ذکاوت ومتعهد به مام میهن میگویم از چه غمگینید دود اگر بالا نشیند کسر شان شعله نیست اری دوباره باز خواهیم گشت و در گلخانه ها را باز خواهیم کرد یا زهرای مرضیهرمزیست میان دلدادگان یاعلی

    [پاسخ]

  5. حسن گفت:

    وقتی توی یک مملکت شغل نیست و دانشجو بودن میشه شغل، که از قبل او یه عده به نوایی برسن عاقبتش همیشه. من هر چی سعی کردم بعد از خوندن این خبر خودمو به بی خیالی بزنم و جدی نگیرم نشد. واقعا متاسفم برای جایی که توش متولد شدم و دارم عمرمو تلف می کنم!

    [پاسخ]

  6. رامین گفت:

    بخداخودمن فوق لیسانس دارم ونگهبانم

    [پاسخ]

  7. سعید گفت:

    با سلام ، کسایی که به سراغ درس رفتند اشتباه کردند تنها چیزی را که می توان گفت همین هست ، به راحتی بهترین سال های زندگیمان را صرف استرس های امتحانی و از این جور دغدغه های الکی کردیم ما باید با همان دیپلم می رفتیم پی بدبختی هایمان ( فوق لیسانس رتبه یک و لیسانس رتبه یک)

    [پاسخ]

  8. ahmad گفت:

    حتی شوخیشم حاکی از شعور پایین و نفهمی و جهالت است

    [پاسخ]

  9. نام شما گفت:

    کاملا موافقم و تشکز ار متن خوبتان

    [پاسخ]

  10. اصغر ترقه گفت:

    آقا واقع بین باشیم یه زمانی این مملکت سر جمع ۱۰ تا دانشگاه خوب دولتی داشته هر کسی لیسانس هم می گرفت جاش همه جا بود الان که دیگه به لطف دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی و پیام نور و … تو ده کوره های مملکت هم مدرک می دن دست ملت و سطح توقع رو هم بالا بردن معلومه ارزش مدرک کم میشه ، حالا هی به جای اینکه بشینی ببینی با ۱۵% ریاضی زدن تو کنکور مهندسی عمران و یا برق دانشگاه آزاد فلان شهرستان قبول شدی و اینجای کاره که می لنگه برو به زمین و زمان فحش بده که چرا ارزش تحصیلات کم شده !!! ۹۰% همین فارغ التحصیلان متوقع بیس کار رشته خودشون رو بلد نیستن

    [پاسخ]

  11. مسعود گفت:

    خدا ریشه ظلم را بکنه

    [پاسخ]

  12. me گفت:

    پروردگارا ما جوانان را با امتحانات سخت محک نزن
    دوست گرامی منم فوق لیسانس از دانشگاه شریف دارم یک ساله که بیکارم تصمیم گرفتم کارگری کنم ناامید نباشید بر خدا توکل کنید خدا روزی رسان است.ان شاالله خدا کمکمان میکنه
    در ضمن دوستان برای اینکه به اینده امیدوار باشید و افکار خودکشی و … به ذهنتان نرسه و ایمانتان قوی تر بشه و از این بن بست خلاص یابیم کافی است چند تا از کتاب های عارف واصل پروفسور حضرت علی اکبر خانجانی (ع) را از اینترنت دانلود نموده و مطالعه فرمایید تا نجات یابید
    ان شا الله

    [پاسخ]

  13. دکتری گفت:

    دوستان عزیز
    تا یک واقعیت رو لمس نکردید هیچ وقت راحت قضاوت نکنید
    من دکتری دارم از دانشگاه امیرکبیر، یک سال بعد از دکتری به هر جایی که تصور کنید مراجعه کردم سماجت کردم پیگیری کردم اما نشد که نشد. حالا بعد از ۲۰ سال درس خوندن و شاگرد اول بودن دارم می رم یه کارخونه کار می کنم جایی که بعد از مدرک کارشناسی کار می کردم با همون حقوق.
    لطفا راحت قضاوت نکنید. این شرایط من نیست تمامی دوستانم که از دو سال پیش فارغ التحصیل شده اند بیکار هستند همه حق التدریس … نسل سوخته شدیم به خدا

    [پاسخ]

  14. علی گفت:

    من دانشجوی دکتری روابط بین الملل دانشگاه علامه و فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق در رشته علوم سیاسی هستم، با ۱۵ مقاله داخلی و بین المللی و ۳ کتاب چاپ شده در حوزه علوم سیاسی. با این حال، هیچ نهاد، ارگان و شرکتی حاضر نشد مرا حتی به صورت پاره وقت به استخدام درآورد. این در حالی است که به قول یکی از اساتید دانشگاه امام صادق، سوابق علمی من را برخی از اعضای هیئت علمی دانشگاه های موجود در تهران نیز ندارند. تا کنون من به بیش از ۱۵ نهاد از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی و بسیاری از مراکز پژوهشی برای کار مراجعه نموده ام، اما همگی یا جواب سربالا می دهندن و یا سربازی را بهانه میکنند، این در حالی است که من صرفاً از آنها تقاضای کاری پاره وقت را برای گذران امور روزانه خود و همسرم دارم. عدم وجود عدالت در سیستم استخدامی سبب شده که من برای امرار معاش خود به دستفروشی در تهران اقدام ورزم.

    [پاسخ]

  15. مهدی گفت:

    فردا که همتون ریسه شدین رفتین پای صندوق رای که به وظیفه ملی و دینیتون عمل کنین معلوم میشه چقدر از این وضع ناراضی هستین.

    [پاسخ]

  16. hamid گفت:

    خلایق هر چه لایق

    [پاسخ]

  17. حسن گفت:

    من دوستم فوق لیسانس علوم سیاسی هست وخودم لیسانس حقوق دارم نگهبان هستیم

    [پاسخ]

  18. الهام گفت:

    باسلام
    واقعا برای چنین جامعه ای متاسفم که هیچ کس در جای حق ننشسته است .من خودم فوق میخونم وتصمیم ندارم ادامه تحصیل بدم چون عاقبت منم مثل دکتراهای بیکار میشه و حرص خوردن.ولی خدا جای حق نشسته .

    [پاسخ]

  19. بی نام گفت:

    از ماست که بر ماست

    [پاسخ]

  20. امین گفت:

    اقا من از خدامه نگهبان بشم فوق لیسانس نیستم ولی لیسانس کامپیوتر دارم . وضع استخدامی خرابه چه کنیم؟ بی پولی داغون کرده مارو که.

    [پاسخ]

    بی نام پاسخ در تاريخ خرداد ۱۰ام, ۱۳۹۱ ۱۲:۴۲ ب.ظ:

    ببخشید یه لیسانس کامپیوتری که به نگهبانی حاضر شه واقعا باید به لیسانسش شک کرد

    [پاسخ]

  21. shoka گفت:

    باز هم جای شکرش باقی است که نگهبان با مدرک دکتری میخوان واسه ادارات دولتی نه جای دیگه……………………..

    [پاسخ]

  22. سلام
    ببینید این جامعه و مملکت باید اساسی و پایه ای درست بشه
    اگه ما بیایم در مورد مشکلات حرف بزنیم هیچ تاثیری بر عملکرد دولت نمیزاره. چون دولت ما گوش شنوا نداره و راه انتقاد رو بسته.
    انسانی موفقه که در جامعه ی موفقی باشه.
    من به همه ی دانشجویان نخبه و فعال توصیه می کنم برای زندگی راحت و برخورداری از معلوماتی که دارند برن به سراغ جامعه ای که بشه از معلوماتشون استفاده کرد.
    موفق و پیروز باشید

    [پاسخ]

  23. كارگر گاوداري با مدرك كارشناسي ارشد از دانشگاه دولتي گفت:

    کجای کار هستید من در سازمان تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی با داشتن مدرک فوق لیسانس از دانشگاه دولتی (روزانه) به صورت شرکتی در گاوداری کار میکنم (بی رودربایسی بگم فضولات دام جمع میکنم). رییس ایستگاه خودش تازه بعد از ۲۵ سال در دانشگاه آزاد مدرک گرفته. حالا میخوام از همین جا به جناب آقای پرهمت رییس سازمان تحقیقات کشاورزی و همکارانشان که برای اجرا نشدن مصوبه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در این سازمان از هیچ حقه ای کوتاهی نکردن بگم واقعا خسته نباشید…..

    [پاسخ]

  24. asd گفت:

    معلومه اکثرتون دانشگاهی هستید کمی با خودتون فکر کنید و به خودتون جواب بدهید چند تا کتاب در دوران تحصیلتون خوندید اکثر دانشجویانی که من دیدم شب امتحانی هستند و بعدم جزوه می خونند به قول یکی از اساتید دانشجویان امروز نقش یه کمپرسی رو بازی می کنند شب بار می زنند و صبح روی برگه خالی می کنند
    تازه تقلبم فرض کردم اهلش نیستید پس خواهشا کمی با انصاف باشیم ما بیشتر به مدارک تحصیلی داریم توهین می کنیم یا این جور آگهی ها؟

    [پاسخ]

  25. ناشناس گفت:

    سلام
    زود قضاوت نکنید دوستان آن که این کسی آگهی را زده یک چیری سرش میشه آخه بعضی از ادارات وموسسات جهت گیر انداختن دزدی های میلیاردی نیاز به حراست فوق دکتری هم دارد چه رسد به دکتری

    [پاسخ]

  26. س گفت:

    خدا خودش فقط به فریادمون برسه!!!جونامون چیکار کنن آخه!

    [پاسخ]

  27. بهنام گفت:

    من تا دوسال پیش فکر میکردم که من بهترین هویت و تمدن رو دارم وبه خودم افتخار میکردم و عاشق ایران بودم اما الان حالم از این فرهنگ بی خود و مردمی که فقط به فکر خودشون هستند و به جامعشون کار ندارند بهم میخوره
    خدایاتا کی از این بی مدیریتی و فکر عقب افتاده این مردم غیر متمدن خلاص میشم….من باداشتن چندین سال سابقه در رشته خودم هر روز باید دنبال کار بدم……………خدایا این اون کشوری بود که پدران ما میخواستن؟……من که ازشون راضی نیستم و نمیبخشمشون

    [پاسخ]

  28. nasim گفت:

    ما خودم خواستیم که این بلاها سرمان بیاد. مگه ما خودمان مهندسین ومتخصصین (امریکاییها و اروپاییها) رو از کشور اخراج نکردیم و به جای انها این ملاها رو نیاوردیم.
    از ماست که بر ماست

    [پاسخ]

  29. لیدا گفت:

    مامور حراست با نگهبان خیلی فرق میکنه،سمتش هم بالاتر از هر کارمندیه و همینطور درامدش

    [پاسخ]

  30. رویا گفت:

    واقعا جای تاسف داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    از این بیشتر از این جامعه انتظار نمیره وای خدای من !!! تحصبلات دیگه ارزشی نداره متاسفم !

    [پاسخ]

  31. صادق گفت:

    حالا قاط نزنین، در بعضی از پست های حراستی داشتن مدرک دکتری که لازمه هیچ طرف باید به زبان خارجی هم مسلط باشد و حتی تواناییهای دیگر هم داشته باشد. مگر هرجا گفتن مامور حراست منظور نگهبان دم در اداره است. مثلا اگر مامور حراست وظیفه اش نظارت بر ورود و خروج مهمانان خارجی به تاسیاست حساس استانی مثل خوزستان باشد ایا مدرک دکتری تعجب آور است؟

    [پاسخ]

  32. الهام گفت:

    باورم نمیشه

    [پاسخ]

  33. علي گفت:

    البته مامور حراست با نگهبانی کاملا متفاوت است
    مامور حراست میتواند کار کاملا تکنیکی و تخصصی باشد

    [پاسخ]

  34. پویا گفت:

    اهانت به مقام با ارزش سطح علمی مقطع دکترا بسیار جای تاسف دارد
    همگان می دانند که برای رسیدن به همچین سطح از علم چه زحمت ها و چه مشقت هایی باید به جان و دل کشید؟؟؟؟؟؟؟

    [پاسخ]

  35. aaghel گفت:

    خاک بر سرتان. مطمئنما که طولی نمی کشد و استخدام دکتران در کارهای سطح پایین و پست صورت می گیرد. افتخار کنید…

    [پاسخ]

  36. محمد گفت:

    به این میگن عدل اسلامی دکتر برود حراست شش قدیم برود مجلس

    [پاسخ]

  37. سنگ صبور گفت:

    بازم خوبه میگن دکتری یه روزی میاد البته خیلی آن روز دور نیست میگن یک دانشمند فیزیک هسته ای برای نگهبانی نیازمندیم… حالا میبینیم. دیگه اینجا جای ماندن نیست، کجاست آن سرزمین با آن افتخارات. کجاست؟ دلمون خوش کردیم که مدرک از بهترین دانشگاه کشور داریم ولی به درد قاب کردن هم دیگه نمیخوره، آه

    [پاسخ]

  38. فرهاد آریایی گفت:

    اگر شما دکترا دارید نباید رو این چیزا حساس باشید

    [پاسخ]

  39. امید گفت:

    با سلام به تمام بازدید کنندگان و مدیر محترم سایت باتوجه به مطلب بالا بعرض برسانم منظور از مامور حراست (نگهبانی ) نیست مامور حراست فیزیکی یعنی نکهبان اما مطلب بالا یعنی کارشناسی که بعنوان مامور حراست در امور اسناد و دیگر موارد در ادارات مشغول بکار هستند رسالت شما اطلاع رسانی درست می باشد سعی نمایید خدایی نکرده با اطلاع رسانی غلط سبب این نشوید که افرادی هم به این مطلب دامن بزنند قابل توجه بنده ۲۰ سال است کارشناس منابع نیروی انسانی میباشم .التماس دعا در ضمن کاستی هایی که در کشور هست قبول دارم اما این روش تخریب را نه
    ———
    مدیر سایت : خب مشکل در همین جاست اگر این شغل مهم هست و با نگهبانی متفاوت و میخواهند افرادی با تحصیلات دکتری و ارشد را برای این سِمت استخدام کنند باید نوشته میشد کارشناس حراست نه مامور حراست!

    [پاسخ]

  40. امیر گفت:

    دوستان تا زمانی که پارت بازی و دروغ و ریاکاری که همش از فقر فرهنگی و بیسوادی مردم یک کشور نشات می گیرد، وجود داشته باشه همین وضیعیتی که تحصیل کرده های واقعی ( نه حفظ کرده های شب امتحانی ) دارند همین وضعیت خواهد بود و وخیم تر هم خواهد شد. پس بیاییم هر کس تو هر حرفه یا شغلی که برای خودش انتخاب کرده و مشغول هست نهایت سعی خودمونو بکنیم که بتونیم کیفیت کارمون رو روز به روز افزایش بدیم و این در سایه مطالعه بیشتر و کسب تجربه عملی بیشتر می باشد. اگر این نیت رو همه داشته باشن دیگه استاد دانشگاهش نمیاد دانشجویی رو به ناحق از مصاحبه علمی ردش کنه چون در چنین وضعیتی به واقع بر اساس بار علمی دانشچو انتخاب میکنه. یا اون مدیر عامل یک سازمان نمیاد بگه که واسه نگهبانی مدرک دکترا میخوام چون در چنین شرایطی خودش مدرک دکترا داشته که شده مدیر عامل لذا مشکلات و سختیهای دکترا گرفتن میدونه و بخودش اجازه نمیده چنین حرفی رو بزنه. جامعه اصلاح نخواهد شد تا زمانی که ما خودمونو اصلاح نکنیم. آدم های دورو ریاکار دروغگو رو از دور کنید تا اونا هم اصلاح شوند. ممنون

    [پاسخ]

  41. من گفت:

    چی بگم؟
    موندم!هم می دونم اوضاع خیلی خیلی خیته هم می دونم منظور اینا از مامور حراست احتمالا کل زیرشاخه حراست بوده چون ۶۰ تا رشته را نوشته و تازه نوشته دکتری،لیسانس، فوق لیسانس ولی نباید می نوشت مامور لااقل می نوشت کارمند.این نشان دهنده یه آدم خرفت مطمئنا بیشتر از یک نفر در اون اداره است.
    من که خودم هزارتا کار جورباجور بلدم فنی غیر فنی تدریس نجوم کامپیوتر رباتیک الکترونیک تعمیر لوازم خانگی ،مکانیکی و… هر چی دلت بخواد یه لیسانس شکسته نرم افزارم هم دارم تازه چندتا ابداع و رکورد رویت هلال و اینا هم دارم منتظر جواب برای نگهبانی یه ادارم خدا خدا می کنم بشه.
    اونایی که عمق بدبختی را نمی دونن اینجا می تونن کامل بهش پی ببرن
    در هر صورت اگه یه کار نگهبانی چیزی سراغ دارید خبرم کنید خسته شدم از بس به بهانه یارانه، به زور ۱۰۰۰تومان از بابام گرفتم روزی هزاربار جلوی تمام فامیل آب میشم.
    abcdef_1390@yahoo.com

    [پاسخ]

  42. علی گفت:

    سلام بر دوستان تحصیلکرده
    می بینید که چه افتضاحی ببار اومده
    حالا جوونا با چه رغبتی درس بخونن؟
    کسانی که دست چپ و راستشونو نمی شناسن ببینید چه درآمدی تو این جامعه کسب می کنن
    این عدالته؟
    چقدر ارزش تحصیلات و تحصیلکرده اومده پایین
    بخدا مسئولین نمی دونن که اگر به تحصیلکرده ها بها ندن چند سال دیگه ایران از عقب مانده ترین کشورهای دنیا خواهد شد
    فقط می توان تاسف خورد .

    [پاسخ]

  43. میثم گفت:

    وقتی اینهمه دکتر نظر بدن که … :)

    [پاسخ]

  44. amir nobari گفت:

    سلام
    زیاد مهم نیست
    من بهتون میگم چرا
    یکی تو خوزستان مدرک دکتری داره
    میخوان اول تو سازمان دولتی قبول بشه یعنی صلاحیت بگیره!
    بعد رئیس حراست
    بعد رئیس اداره
    بعد نماینده ِ مردم در مجلس
    چه راحت رسید به مجلس
    البته پله هارو یکی یکی باید رفت!

    متاسفم

    [پاسخ]

  45. hasti گفت:

    واقعا واسه بعضیا خیلی خیلی خیلی متاسفم که این برخوردو دارن و اجازه همچین برخوردی رو میدن
    با دکتر مملکت اینجوری؟؟؟؟؟؟؟؟

    [پاسخ]

  46. خبر ندارین چه خبره؟ من میرفتم کار آموزی تو بانک هیچکدومشون لیسانس کامپیوتر نداشتن!
    بخوره تو سرشون سواد کامپیوتر هم نداشتن!
    یارو وقتی میخولاست توضیح بده میگفت اون کلید بزرگه رو صفحه کلید که پایینه نمیتونست بگه spaceتازه همونم طرف یه ساعت بعد میگفت دیدم….
    متاسفم واقعا

    [پاسخ]

  47. مریم گفت:

    ایرادی نداره ، صد سال اول سخته صد سال دوم درست میشه .

    [پاسخ]

  48. sara گفت:

    آخه کدوم دکتر دیونه میادبا مدرک دکتری نگهبان بشه واقعا”که خیلی باور نکردنیه

    [پاسخ]

  49. Akijoon گفت:

    besiar taasof barangiz va narahkonandast
    madraka alaki shode
    vaghean beran bemiran ba in estekhdamiashonn
    vaghty be jaii miresan khoda ro bande nistan che berese doktor mohandes

    [پاسخ]

  50. ستره گفت:

    واقعا ناراحت کنندست اما اینکه این آگهی درست باشه یا نه اشتباه شده باشه یا نه امااین یه واقعیته که تو دوره زمونه ما اینقدر افرادبیکار زیاد هستن که فقط برای اینکه خونه نمونن و مشغول باشن حاضرن واسه هر کاری حتی با حقوق ناچیز گذران زندگی کنن

    [پاسخ]

  51. هانیه گفت:

    چشمام پر اشک شده کی قراره جوابه زحمتهام رو بده؟؟؟؟

    [پاسخ]

  52. سمیه گفت:

    همینه دیگه ؛ پس چی انتظار دارین از مملکتی که حتی جهان سوم هم نیست و فقط ادعاش رو داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    هر چی دیپلم اطرافم هست حقوق های میلیونی می گیرندو من مهندس باید بیکار باشم ؛ خواهرم باید بعد از ۲۴سال کارمندی حقوقش پانصدهزار تومن باشه ؛ اون دوره گذشت که افراد براساس شایستگی هاشون حقوق می گرفتند. کشور بی قانون همینه دیگه چه انتظاری دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    البته اگر این دیدگاه نمایش داده شود

    [پاسخ]

  53. مسعود گفت:

    دستشون درد نکنه، اینهمه زحمت می کشن و اشتغال زایی میکن!!!!!!!!!!

    [پاسخ]

  54. طاها گفت:

    اینجا این همه بیکار هست که دکتر هستند اما ما دنبال یک کارمند خوب باید بدوییم.
    اگر واقعا با سواد هستید و توانا در کارهستید، من یک شرکت IT دارم که محصولات منحصر بفرد و خاص hi-tech می سازیم و محل ما هم در قم هستش.
    اگر با سوادید با من تماس بگیرید که در خدمت باشیم برای همکاری
    زمینه های تخصص مورد نیاز :
    ۱-مدیریت – مدیریت استراتژیک – مدیریت IT
    ۲-نرم افزار – طراحی – توسعه – پشتیبانی
    ۳-شبکه – ادمین شبکه و سرور – مهندس شبکه
    ۴-وب نویس – ASP – JQuery – java script
    ۵-گرافیست – فتو شاپ برای عکس و لوگو
    ۶- تیزر ساز تبلیغاتی

    شماره من هم اینه : ۰۹۱۲۴۰۸۲۸۲۲
    شرکت طاها- مستقر در قم

    [پاسخ]

    سنگ صبور پاسخ در تاريخ خرداد ۵ام, ۱۳۹۱ ۲:۲۰ ب.ظ:

    حقوقش ماهی چنده؟؟؟؟؟؟؟؟

    [پاسخ]

    طاها پاسخ در تاريخ خرداد ۵ام, ۱۳۹۱ ۶:۱۶ ب.ظ:

    قانون کار دیگه !!

    [پاسخ]

  55. سحر امیدوار گفت:

    هر کسی بنا به توانایی که داره می تونه جایگاهی برای خودش پیدا کنه ،ای کاش برای خودمان و دیگران ارزش قائل شویم،هرکسی پی به ارزش خودش برد حتما برای دیگران هم ارزش میزاره.

    [پاسخ]

  56. محمد گفت:

    سلام

    خب ما به همون کارگزینی حقوق یه نگهبان رو میدیم بیاد جلوی دستشویی بابام وایسه!!

    خجالت نمیکشن پدرمون واسه این مدرک گرفتن دراومده شدیم مسخره کیا!!

    [پاسخ]

  57. سحر ایرانی گفت:

    همه عالم و آدم می دونن که مامورهای حراست اداره جات دستمال کش های درو بر رئیس ها و مدیرا هستن این اداره ام خواسته بهانه واسه پر کردن جیب خودشون و سر کار گذاشتن مردم داشته باشه مردم خودشون عرضه استفاده نداشتن.
    واقعا این بلای هست که باید بر سر ملت فهمیده و شریف ایران و بازماندگان کوروش و داریوش بیاد؟

    [پاسخ]

  58. حسام گفت:

    سلام
    فقط میتونم بگم متاسفم همین

    [پاسخ]

  59. سالار گفت:

    سلام
    فقط میتونم بگم متاسفم به حال اونایی که این آگهی رو چاپ کردن
    همین.

    [پاسخ]

  60. shahab گفت:

    نسل ما از نسل کوروش کبیر بوده.امیدوارم همه کتابهایی که در مورد کوروش هست رو بخونین تا خودتون رو دریابید و این حس رو کم کم منتقل کنیم تا جایی که دوباره به جایگاه واقعی خودمون برسیم حتی اگه اون روز ما روی زمین نباشیم

    [پاسخ]

  61. الهه گفت:

    چه ناراحت کننده!!!!!!!!!!!

    [پاسخ]

  62. لاله گفت:

    جای تعجب نیست که همه کاره ها بیکاره شدند و بیکاره ها همه کاره شدند!

    [پاسخ]

  63. 99% گفت:

    مطمئناً منظورشان دکتری نگهبانی بوده که رشته اشتباه شده است

    [پاسخ]

    آوا پاسخ در تاريخ خرداد ۵ام, ۱۳۹۱ ۱:۵۱ ب.ظ:

    سلام،
    بهتون پیشنهاد میکنم کتاب ” مزرعه حیوانات ” رو حتما بخونید.
    همیشه با دیدن این چیزها و این اعتراض ها، یاد این کتاب میافتم.
    با افسوس خوردن کاری پیش نمیره…
    – این جامعه به جوونایی با قدرت ریسک بالا و کارآفرین نیاز داره…
    – ما جوونا، نسل آینده ی این جامعه رو میسازیم، از خودمون گرفته تا بچه هایی که تربیت میکنیم…
    >>> پس حواسمون باشه که چی کار میکنیم…
    امیدوارم همگی موفق باشیم

    [پاسخ]

  64. ساسانیا گفت:

    با عرض سلام من واقعا متأسفم، اینو با تمام احساساتم ، می گویم خیلی احمقانه است به خودم می گم شاید این یک شوخیه که اگر هم باشه خیلی بی نمکه! در صورت جدی بودن این مطلب می خوام بگم آن دکتر یا کارشناس ارشد و یا کارشناس و حتی کاردان به این بپذیره برای چندرقاز حقوق ارزش زحمتی که برای بدست آوردن دانش آن کشیده ؛ آن کار غیرمربوط ر اقبول یا خواهان آن باشه به قول معروف نه تنها نصف عمر بلکه تمام عمرش تلف بوده که اهمت علم مربوط به تخصص اش را نفهمیده .

    [پاسخ]

  65. jason گفت:

    مگه با این تیکه انداختنا بشه ۱ کاری کرد ولی این جماعت پارتی پسند ککشون نمیگزه.

    [پاسخ]

  66. علی گفت:

    راستی راستی این آخرین تیر ترکش اونایی که فکر میکنن علم بهتر از پوله!سطح سواد در جامعه بالا و بالا تر میره حتما استاندارخوزستان که مامور نگهبان دکترای مدیریت میخاد خودش استاد انیشتینه!

    [پاسخ]

    سنگ صبور پاسخ در تاريخ خرداد ۵ام, ۱۳۹۱ ۲:۱۹ ب.ظ:

    موافقم

    [پاسخ]

  67. رعنا گفت:

    سلام. ممنون که این متنو گذاشتین تا همه ببینند. ولی واقعا جای تاسف داره، بعد میگیم چرا عقب موندیم؟!
    این همه وقت بذار، هزینه کن ، به امید این که یه روز یه کار درست حسابی پیدا میکنی آخر سر…..

    [پاسخ]

  68. محبوب گفت:

    حـــ ــــالا یهـ ؟
    کارشناسی ارشد و کارشناسی ها اونوقت سمت شون چیه وقتی دکتــــــرا بخواد مامور حراست باشه.
    تا اونجایی که من میدونم مامورای حراست به زور دیپلم دارن.
    متاسفـــــ ــــــم که توی همچین کشــ ــوری زندگی میکنم.

    [پاسخ]

  69. صادق گفت:

    ۲۰سال درس بخونیم بعد هم با این شرایط سخت
    با این همه هزینه
    بعدش هم جزء اولویت های آخر باشیم
    ۱)پارتی وآشنا
    ۲)خانواده شهید جانباز و …..
    ۳)مدارک غیر تخصصی
    .
    .
    .نوبت ما شد

    [پاسخ]

  70. رضا گفت:

    به راستـــــــــــــــــــــــــــــی بــــــــــــــــا دیدن این مطالب به
    عمــــــــــــــــــــــق فاجعـــــــــــــــــــه
    پی بردم
    ممنون

    رضا

    [پاسخ]

  71. رادمدل گفت:

    خلایق هر چه لایق
    خود کرده را تدبیر نیست

    [پاسخ]

  72. پارسا گفت:

    من برای آقایان متاسفم چون این تفکرات به آنها اجازه نمی دهد واقعیت را ببینندو نتیجه آن را خواهند دید.

    [پاسخ]

  73. محمد گفت:

    یعنی این اشتباه نشده و واقعاً دکتری میخواد؟؟
    عجب بابا

    [پاسخ]

  74. محسن گفت:

    واقعا متاسفم،باید اون کارگزینی رو،رو سرشون خراب کرد،من خودم کارشناسی دارم و بابت گرفتنش چه سختی هایی که نکشیدم حالا دکتری بماند،

    [پاسخ]

  75. مهدی گفت:

    من هم این آگهی رو دیدم و درست بود اتفاقا از دیدنش هم تعجب کردم
    از مسئولین سایت ممنونم که این موضوع رو زیر ذربین قرار دادن اما نکته مهم اینه که این موضوع به اطلاع خبرگزاری ها برسه تا بشه جلوی این توهین ها رو در ادامه کار گرفت
    در کل من هم با این موافقم که حراست با دربانی فرق داره
    درباره پارتی بازی هم که بعضی ها گفتن باید بدونید که کشورما از از ضعف مدیریت و قدرت حاکمه بشدت رنج میبره اما دوستان نباید این موضوع رو به گردن اسلام یا رهبر انداخت چون اونهایی که داره اینکارا رو می کنن تقیدی به اسلام ندارن
    حکومت باید مقتدر باشه تا جلوی تخلف رو بگیرن
    متاسفانه مسئولین قوه قضائیه از اسلام فقط رأفت اسلامی رو یاد گرفتن و به احکام مقتدرانه و همچنین پیشگیرانهبخاطر تبلیغات ضد انقلاب کاری ندارن برا همین هست که مجرمین روز به روز جری تر میشن
    رهبر هم اگه بخواد راه بیافته و هی مسئول و مدیر عوض کنه نه اختیارش رو داره و نه دشمنان اسلام و انقلاب میزارن چون بعد از مدت کئوتاهی توی بوق و کرنا می کنن که اینجا دیکتاتوریه
    پس تنها راه اینه که هر کسی به هر پستی برسه انصاف و اسلام و انسانیت رو بکار بگیره و از پستش سوء استفاده نکنه تا جامعه درست بشه اون پست هایی هم که به انتخابات مربوط میشه مردم باید آدم های صالح و درستکار واقعی رو رای بدن نه هر کسی که معروف تر بود
    خدا عاقبتمونو به خیر کنه

    [پاسخ]

  76. وقتی که گرداگرد ترا مردگانی زیبا فرا گرفته اند
    یا محتضرانی آشنا
    -که ترا بدیشان بسته اند
    با زنجیرهای رسمی شناسنامه ها
    و اوراق هویت
    و کاغذهائی
    که از بسیاری تمبرها و مهرها
    و مرکبی که به خوردشان رفته است
    سنگین شده اند،-

    وقتی که به پیرامون تو
    چانه ها
    دمی از جنبش باز نمی ماند
    بی آن که از تمامی صدا ها
    یک صدا
    آشنای تو باشد،-

    وقتی که دردها
    از حسادت های حقیر
    بر نمی گذرد
    و پرسش ها همه
    در محور روده ها هست…

    آری ،مرگ
    انتظاری خوف انگیز است؛
    احمد شاملو

    [پاسخ]

  77. سعيد گفت:

    سلام کاملاً با نظرتون موافقم اون طرح که مطرح کردید عیناً در شرکت دولتی فولاد اذربایجان اجرا میشه یعنی لیسانس کارمند حراست هست و دیپلم رئیس

    [پاسخ]

  78. youth گفت:

    خاک بر سرشون با این ضایع بازی ها….اگر محمد(ص)می دونست اینا از اسلام اینو می سازند به خدا قسم اسلام نمی آورد.فاتحه همه چیو خوندن بعد میگن اسلام….

    [پاسخ]

  79. فریبرز گفت:

    ای جانم تو جامعه ای که بیسوادبا پارتی رییس میشه خوب بایدم دکتر مامور حراست بشه تازه اونم با پارتی

    [پاسخ]

  80. mehrab گفت:

    تا ما همینیم هرچی سرمون بیاد حقمونه وقتی ارزشها شده ظاهری یکی میاد با ته ریش و یقه بسته جای مهر رو ÷یشونی ۳۰۰۰ میلیارد میزنه تو جیب خدایا تا کی ؟ واسه یه شغل دربانی که از هزارو یک کانال و تحقیقات باید عبور کنی ÷س این آقایان چطور این ریاست کل رو صاحب میشن و تو زرد از آب در میان پس کی راجع به اینها تحقیق کرده ؟!! آره دیگه وقتی معیارها ظاهری باشه اینه ! حالا بیایید تا یکی حرف زد بگیرید سرشو زیر آب کنید … مگه خداوند نگفته که آخرالزمان کفر و فساد همه جا رو میگیره ؟ خوب این طفلکی ها هم دارن تلاششونو میکنن دیگه . موفق هم شدن تا حد زیادی .. خدا عوضشون بده . اشتباه نشه ها هیچ وقت نگید خیرشون بده بگید عوضشون بده

    [پاسخ]

  81. nyiaiesh گفت:

    برای خودم و جامعه ای که داخلش زندگی می کنم متأسفم

    خداوندا ظهور آقا امام زمان (عج)را نزدیک کن:)

    [پاسخ]

  82. دکتر بیکار گفت:

    خدا می دونه که کسانی که واقعا و از راه درست دکترا گرفتند چقدر مصیبت کشیدند….چه کسی باید جوابگو باشه؟!
    حالا می دونید جالب چیه اینه که اگه چند تا دکترا هم برای این پست در خواست بدند آخرش هم یک دیپلم پارتی دار کار رو می گیره!
    حالا با این اوضاع که دکتراها سر کار نیستند آقایون باز بشارت می دهند که ظرفییت دکترا چند برابر شد یکی نیست بگه آخه اونهاای که نور چشم شما هستند مگه مدرک نیاز داند؟

    [پاسخ]

  83. حمیدرضا گفت:

    دوستان عزیز در اینکه ظلم زیادی به قشر تحصیلکرده می شود حرفی نیست ولی بنده با نظر دوستانی که مامور حراست را از نگبان جدا می دانند موافقم.اکثر این افراد از بسیجی ها اطلاعتی ها و افرادی هستند که با حراست مرکزی هر استان در تماس هستند و بعضاً از مدیر یک اداره مهم تر هستند. در شرکتی که بنده کار می کنم سرپرست حراست بسیجی ای است که با مدرک ارشد مدیریت صنعتی مشغول به کار است.

    [پاسخ]

  84. رضا گفت:

    واقعا وضع مملکت افتضاحه. حرفاتون کاملا درسته چرا باید یه دکتری بره نگهخبان بشه در حالیکه رئیس اداره فوقش لیسانسه. یا من چرا باید با فوق لیسانس برم ویزیتور بشم. ایا مدرک ارزش نداه یا اونایی که مدرک میدن؟

    [پاسخ]

    جواد پاسخ در تاريخ خرداد ۵ام, ۱۳۹۱ ۸:۲۹ ب.ظ:

    خواهش می کنم واقع بین باشید اون آگهی که زده بودن، فقط نگفته بود مدرک دکتری بلکه همه مقاطع دانشگاهی رو گفته بوددر ثانی یه نفر که مدرک دکتری داشته باشه اگرم کار نداشته باشه عرضه نداره مقصر مملکتو، مسولواین جور چیزا نیست راحت قضاوت نکنید.یعنی چی که میگید ببینید تو ادارات چه خبره من خودم فوق لیسانسم تو بانک تحویلدارم اما رئیسم که دیپلمه به اندازه سن من سابقه داره آیا منی که چند سال درس خوندم باید برم بشینم جای اون

    [پاسخ]

  85. محمدرضا گفت:

    واقعا!!!
    هر چی مدرک تحصیلیه بالاتری داشته باشی وخامت اوضاع روبیشتر درک میکنی!( نه به خاطر سواد بالا، به خاطر زحمتی که اینهمه سال کشیدی)
    ممنون از سایتتون که همجین دیدی نسبت به شرایط ناجور” کار ” داره!
    واقعا زور داره آدم ۲۰ سال درس بخونه بعدش بیاد مثلا نگهبان باشه!

    [پاسخ]

  86. حامد گفت:

    یعنی خاک بر سر اونایی که این همه درس می خونن بعد انقدر عرضه ندارند یه کار درست برا خودشون پیدا کنن و حاضرن با مدرک دکترا برن نگهبانی کنن.نگهبانی زمانی خوبه که ما درس دکترای نگهبانی داشته باشیم نه اینکه این همه زحمت بکشیم تو یه رشته دیگه مدرک بگیریم بعد بیایم نگهبان بشیم. سر کار رفتن درسه پارتی می خواد اما واقعا همه اونایی که سر کار رفتن با پارتی بوده؟ ما هم می تونیم مثه اونا باشیم

    [پاسخ]

  87. تتیس گفت:

    شما ها چقدر ساده اید!! این ی متن انحرافی هست که بعدا دلیلی باشه واسه قبول نشدن خیلی ها!!وگرنه افراد حراست آشناهای افراد پارتی کلفت هستن که خیلی ها هم دیپلم ندارند جانم!!

    [پاسخ]

  88. ارمان گفت:

    منظور از حراست اداره هانگهبانی نیست کسی هست که اختیاراتش از رییس ادارات هم بیشتر است وبه دلیل اینکه باید روی کارهای همه کارمندان نظارت داشته باشد باید مدرک وسواد بالایی داشته باشد

    [پاسخ]

  89. هادی گفت:

    این دیگه از اون نو برا هستا

    [پاسخ]

  90. آزرده دل گفت:

    واقعا برای ارگان دولتی خوزستان متاسفم این وظیفه ی ماست که به انجا زنگ بزنیم و به توهینی که کردن جواب بدیم هیئت مدیره ی این ارگان مدرک دکتری نداره وای بر ما کوروش کبیر کجایی ببینی چه بر سر این مملکت اومده

    [پاسخ]

    محمد پاسخ در تاريخ خرداد ۱۰ام, ۱۳۹۱ ۵:۰۱ ق.ظ:

    ۱۴۰۰ ساله که فرهنگ ما پارسی رو به تاراج بردن.از پدرانمون بپرسین که چرا ۳۰ سال پیش کاری کردن که نسل ما بشه نسل سوخته

    [پاسخ]

  91. shibib گفت:

    من روز اولی که این آگهی رو دیدم خیلی بهم بر خورد چون خودم خدمات اینترنتی دارم هر کسی هم که می اومد ردش میکردم و توصیه میکردم که به این چیزا دل نبنده

    [پاسخ]

  92. یلدا گفت:

    کسی که این فتوا رو داده یعنی گفته مامور حراست دکتر ا داشته باشه یه بی سواد ابله هستش که نمیدونه و درک نمیکنه که یه مقام دکتری یعنی چی چون بیشتر از اون تو مخیله اش نیست.اون بیسوادا برن دنبال اختلاس هاشون. با این مدیریت ضعیفشون عوض اینکه یارو خودش بره حراست یه مدرک دکترا میخاد واسه حراست

    [پاسخ]

  93. الف.ب.پ.ت... گفت:

    با سلام

    منظورشان از مامور حراست پست کارشناس حراست بوده نه پست نگهبانی.
    ضمنا از حدود ۱۰ سال پیش به تصویب سازمان مدیریت و برنامه ریزی سابق تمامی مشاغل شغلی در رده ی کارشناسی و با لاتر نیازمند مدرک لیسانس و بالاتر می باشد.که بسیار مناسب می باشد.چرا که بدنه ی کارشناسی دولت را بایستی افرادی تشکیل دهند که در حیطه ی کاری خود صاحب تخصص باشند.
    ———–
    مدیر سایت : اگه دقت کنید نوشته شده “مامور حراست” نه کارشناس

    [پاسخ]

  94. هر كي گفت:

    آخه مگه تو کی هستی که با مدرک دکترا قرار استخدام بشی ؟! خدا شانس بده ما با دیپلم هنوز بیکاریم اون وقت دکترا ها باید برن سر کار ! آخه مگه من کی هستم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    [پاسخ]

  95. ماهد گفت:

    اگر کسی درس خونده باشه وبدونه برای گرفتن دگتری تخصصی چه زحمتی نیاز هست از این اگهی طرفداری نمیکنه این توهین به کل تحصیل کرده های مملکته

    [پاسخ]

  96. داود پوراکبریان نیاز گفت:

    کشور توسط مهره های دست نشانده و گماشته ای اداره میشود که ماموریت انهدام اخلاقیات دین مذهب غرور شخصیت و تمامیت ماهیت انسانی آحاد ملت و تامین شرایط لازم برای امکان دستیابی شرکتهای چپاولگر به نفت رایگان ایران را دارند.

    [پاسخ]

    آزاد پاسخ در تاريخ خرداد ۶ام, ۱۳۹۱ ۱۰:۱۸ ق.ظ:

    از احوال تولدت پیش والدین خود حتما سراغ بگیر اوضاع فکریت خیلی خرابه

    [پاسخ]

  97. جواد گفت:

    سلام
    باید خدمتتون عرض کنم که مامور حراست با نگهبان تفاوت داره. مامور حراست، بیشتر، کارش اداری است تا عملیاتی.
    موفق باشید.

    [پاسخ]

  98. نیره گفت:

    خدا انشالله ریشه ظلم را از این جامعه میکند

    [پاسخ]

    امید پاسخ در تاريخ خرداد ۷ام, ۱۳۹۱ ۱۰:۰۳ ق.ظ:

    انشالا

    [پاسخ]

  99. علی گفت:

    این آگهی رو خودم دیدم اگهی استخدامی استانداری خوزستانه کاملا درسته هرکی شک داره بره نگاه کنه

    [پاسخ]

  100. آرمین گفت:

    سقوط ارزش ها فقط همین

    [پاسخ]

  101. رضا گفت:

    من تو اداره کارگری میکردم :)) رئیس اون قسمت پایان دوره دبستان داشت شما کجای کارید

    [پاسخ]

  102. مسعود گفت:

    وقتی مدیران ارشد مملکت با مدارک جعلی دکترا بدون حتی دیپلم در دانشگاهها تدریس می کنند هیچ جای تعجب نیست که یک فارغ التحصیل دکتری بشود دربان اداره ای که رئیسش حتی دیپلم هم نداره باورتون نمیشه سری به بانکها بزنید و به حال قشر تحصیل کرده جامعه گریه کنید و شاید هم بخندید!!!!!

    [پاسخ]

  103. meterr گفت:

    hamine karish nemishe kard charash daste kie khoda midone
    kar peida kardan sakhte khodai kari ke betoni khodeto va savadeto neshon bedi kame

    [پاسخ]

  104. 8میلیون جوان بیکار گفت:

    من با متن سایت موافقم یه روزی میاد که با مدرک دکتری باید کوچه ها را تمیز کرد(سوفوری).شما هایم که میگید اشکال نداره ای کاش خودتونو جای ما بیکارا میزدید.

    [پاسخ]

  105. هوتن گفت:

    نه خیر درستشم همینه. شما دارید اشتباه میکنید که میگید کسی نباید با مدرک دکتری بره نگهبان بشه. به نظر من دکتری که خوبه

    [پاسخ]

  106. ghasem گفت:

    بسیار عالی و خوب است. از بیکاری که بهتر است!!!۱
    کسی که ادعای دقت دارد اشتباه جزیی یک اداره را تا این حد بزرگ نمایی نمی کند.

    [پاسخ]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *