خانه » استخدام در استان تهران » استخدام مؤسسه کارآفرینان آوا سلامت

استخدام مؤسسه کارآفرینان آوا سلامت

متن آگهی:

مؤسسه کارآفرینان آوا سلامت به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی (بیمارستان توانبخشی رفیده تهران) برای رشته های پرستاری (تعداد۱۰ نفر)، مدارک پزشکی و علوم آزمایشگاهی (هر کدام تعداد ۲ نفر) از طریق فراخوان (ارسال رزومه) نسبت به جذب و بکارگیری نیروی انسانی شرکتی اقدام می نماید. واجدین شرایط می توانند حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ (طبق فایل پیوست) از طریق همین صفحه رزومه خود را ارسال فرمایند.

 شرایط اختصاصی پرستاری:
 ۱-     دارا بودن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ­ارشد رشته های پرستاری از یکی از مؤسسات آموزش عالی مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
 ۲-     داشتن پایان طرح مشمولان خدمت پزشکان و پیراپزشکان و یا معافیت از آن
 ۳-     افرادی که در حال حاضی بصورت خرید خدمت در مراکز و بیمارستان­های تابعه دانشگاه فعالیت می نمایند مجاز به شرکت در این فراخوان نمی باشند.
 ۴-     داشتن حداکثر سن ۳۵ سال تا پایان آخرین روز ثبت نام
 شرایط اختصاصی علوم آزمایشگاهی:
 ۱-     دارا بودن مدرک کارشناسی علوم آزمایشگاهی
 ۲-     داشتن پایان طرح مشمولان خدمت پزشکان و پیراپزشکان و یا معافیت از آن
 ۳-     افرادیکه در حال حاضر بصورت خرید خدمت در مراکز و بیمارستان­های تابعه دانشگاه فعالیت می نمایند مجاز به شرکت در این فراخوان نمی باشند.
 ۴-     داشتن حداکثر سن ۳۵ سال تا پایان آخرین روز ثبت نام
 شرایط اختصاصی مدارک پزشکی:
 ۱-     دارا بودن مدرک کارشناسی  یا کارشناسی اشد در رشته های تحصیلی مدارک پزشکی، فناوری اطلاعات سلامت، آمار و اپیدمیولوژی
 ۲-      افرادیکه در حال حاضر بصورت خرید خدمت در مراکز و بیمارستان­های تابعه دانشگاه فعالیت می نمایند مجاز به شرکت در این فراخوان نمی باشند.
 ۳-     داشتن حداکثر سن ۳۵ سال تا پایان آخرین روز ثبت نام

تذکر: ارسال رزومه هیچ گونه حقی را برای داوطلب ایجاد نمی کند.

 –          مؤسسه کارآفرینان آوا سلامت در قبول و یا رد افراد، مجاز و مختار می باشد.
 –          در صورت پذیرش افراد، از آنان مصاحبه علمی و تخصصی به عمل می آید.
 –          پذیرش و بکارگیری منوط به تأیید هسته گزینش می باشد.
پذیرفته­ شدگان پس از مراحل قانونی بصورت قرارداد محدود و مدت معین به عنوان نیروی شرکتی همکار مؤسسه کارآفرینان آوا سلامت خواهند شد.
 تذکر: متقاضی گرامی لطفا جهت سهولت در پیگیری، کد پیگیری خود را پس از ارسال رزومه نگهداری نمایید.
 تذکر بسیار مهم : جهت ارسال رزومه لطفا فایل نمونه رزومه را از ** اینجا ** دانلود و طبق دستور العمل تکمیل و ارسال فرمایید، به فایل هایی که طبق این رزومه ارسال نشده اند ترتیب اثر داده نخواهد شد.
 «حجم فایل ارسالی نباید بیش از ۲ مگابایت باشد»
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.