خانه » استخدام در استان کردستان » آزمون استخدامی جذب نیرو برای شهرداری های استان کردستان

آزمون استخدامی جذب نیرو برای شهرداری های استان کردستان

متن آگهی:

آزمون استخدامی جذب نیرو برای شهرداری های استان کردستان برگزار می شود
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان گفت:با توجه به اعلام نیاز شهرداری های استان، آزمون جدید استخدامی جذب نیرو برای شهرداری ها در مهر و آبان امسال برگزار می شود و شهرداری دلبران هم در صورت اعلام نیاز می تواند از طریق این آزمون نیرو جذب نماید.
به گزارش خبرنگار ایرنا، آرتیکاس اقبال روز یکشنبه در مراسم معارفه شهردار دلبران از توابع شهرستان قروه افزود: شرط تامین کمبود نیروی انسانی در شهرداری ها تامین حقوق پرداختی به آنان است که با وضعیت سنجی و استعلام سالانه از سوی شهرداری ها، استخدام نیرو به صورت پیمانی برای آنان امکان پذیر خواهد بود.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرهای کوچک درآمد پایدار آنچنانی ندارند، افزود: شهردار، شهرداری و شورای اسلامی این وظیفه را دارند که درآمدهای پایدار را برای شهرداری تعریف و از محل تسهیلات ارزان قیمت دولتی طرح هایی را اجرایی کنند.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان با اشاره به ازمون سال گذشته جذب نیرو برای ادارات آتش نشانی استان نیز گفت: ۶۷ نیروی آتش نشان که در مراحل آخر استخدامی قرار دارند سال جاری به صورت پیمانی جذب شهرداری ها می شوند.
به گفته وی جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی باید محور اصلی فعالیت اعضای شورا و شهرداری های سطح استان قرار گیرد.
اقبال با اشاره به اینکه همفکری شورا و شهرداری نشان دهنده تعامل دستگاه های مدیریت شهری است ادامه داد: این تعامل باید به صورت پیوسته و مداوم در راستای خدمت بهتر به مردم قرار گیرد.
وی اظهار کرد: شهرداری ها ویترین تفکرات شورا هستند، اگر شهردار عملکرد موفقی داشته باشد بیانگر تفکرات خوب و موفق و همدلی و همفکری شورا خواهد بود و عکس آن نیز صادق است.
مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری کردستان افزود: ارائه خدمت بهینه به مردم باید در راس امور باشد چرا که مردم دلبران مستحق خدمات بیشتر و مطلوب تری هستند.
وی کمبود اعتبار شهرداری ها و کاهش در آمد آن را از مهمترین معضلات شهرداری ها دانست و گفت: تحریم در سال های اخیر تاثیرات مخربی بر روی اعتبارات داشته است که حل شدن آن نیازمند زمان است و نباید منتظر معجزه بود.
اقبال تاکید کرد: بودجه سال ۹۴ شهرداری دلبران در مقایسه با سال گذشته بر اساس بودجه بندی شورای اسلامی این شهر رشد دو برابری داشته است که این رشد می تواند تاثیر مثبتی بر روند اجرایی شدن برنامه های این شهرداری در اداره امور شهری داشته باشد.
اقبال افزود: در پنج ماهه نخست سال جاری بیش از دو میلیارد ریال به شهرداری دلبران کمک شده است.
اقبال گفت: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی می تواند برای درآمدزایی شهرداری های شهرهای کوچک کمک خوبی باشد.
در این مراسم از خدمات صفا زارعی شهردار سابق دلبران تجلیل و اکبر خادمی به عنوان شهردار جدید دلبران معرفی شد.
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.