خانه » استخدام در استان مازندران » استخدام دانشگاه علوم پزشکی مازندران

استخدام دانشگاه علوم پزشکی مازندران

متن آگهی:

خبر ۱۲ اسفند ماه ۹۷ – شرکت کیان پردازش مازندران، درنظر دارد جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز در پایگاه های اورژانس۱۱۵ تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی مازندران، در مشاغل ذیل به تعداد ۵۷ نفر صرفاً مرد از افراد واجد شرایط را برابر مفاد آگهی مذکور به صورت شرکتی (خرید خدمات) از طریق برگزاری امتحان کتبی(عمومی و تخصصی) و مصاحبه به شرح شرایط و ضوابط ذیل بکارگیری نماید.

عنوان شغلمحل جغرافیایی خدمتتعداد مورد نیازشرایط احراز از نظر مدرک و رشته تحصیلیتوضیحات
کاردان و کارشناس فوریتهای پزشکیرامسر۱دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی در یکی از رشته های تحصیلی پرستاری، فوریتهای پزشکی، هوشبری و دارا بودن گواهینامه پایه دو قدیم (۱۰ ساله) یا گواهینامه ب ۲ جدید (مجاز به رانندگی با آمبولانس)درصورتیکه داوطلبان با مدرک تحصیلی کارشناسی، حد نصاب نمره را کسب نمایند، اولویت انتخاب با آنان خواهد بود، در غیر اینصورت و عدم تکمیل ظرفیت از بین داوطلبان با مدرک تحصیلی کاردانی انتخاب صورت خواهد گرفت.
تنکابن۲
عباس آباد۵
چالوس۴
نوشهر۳
نور۶
محمودآباد۳
آمل۶
فریدونکنار۲
بابلسر۴
قائمشهر۴
سوادکوه۳
میاندرود۱
ساری۶
بهشهر۶
گلوگاه۱

 شرایط عمومی

داشتن تابعیت ایران
تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی
عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان
نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی برای انجام کاری که برای آن بکارگیری می­شوند (طبق نظریه ,شرکت های طب کار دارای مجوز قانونی

نکات مهم در خصوص شرایط عمومی: افرادی که مجاز به شرکت در این آزمون نیستند عبارتند از:

۱- مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی ، قراردادی وشرکتی دستگاه های اجرایی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت.

۲- انفصال شدگان از خدمت و یا اخراج شدگان توسط واحدهای تابعه دانشگاه/دانشکده و سایر دستگاه ها و موسسات دولتی.

۳- افرادی که به موجب آراء مراجع قضائی و ذی صلاح، از خدمات دولتی منع شده باشند.

۴- افرادی که تعهد خدمت به سایر سازمان ها، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آن ها مستلزم ذکر نام است، دارند.

۵- دارندگان مدارک تحصیلی معادل در رشته تحصیلی آگهی شده.

۶- دانشجویان در هر مقطع تحصیلی.

۷- دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر و یا بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در آگهی.

* لازم به ذکر است در صورت شرکت هر یک از مشمولین بندهای مذکور، در هر یک از مراحل فراخوان که یکی از موارد فوق محرز گردد از انجام مراحل بعدی محروم و حتی در صورت بکارگیری ، اخراج می گردند.

** ملاک عمل تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و یا پایان خدمت نظام وظیفه و محاسبه سن، آخرین روز ثبت نام می­باشد.
شرایط اختصاصی

۲-۱-۱- شرایط سنی داوطلبان:

داشتن حداقل ۲۰ سال و حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کاردانی وکارشناسی

تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

الف) جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسر شهدا، فرزندان و همسر جانبازان بیست و پنج درصد( ۲۵%) و بالاتر، فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه (دارندگان گواهی از معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین یا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا معاونت توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی؛ و یا ستاد مشترک نیروهای مسلح(در خصوص کارکنان پایور نیروهای مسلح و نیروهای وظیفه) از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

ب) افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر، برادر) تا میزان ۵ سال.

پ) رزمندگان دارای کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور در جبهه.

ح) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف(اجباری و یا در قالب تمدید طرح) را باستناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده­اند، به میزان انجام خدمت فوق.

خ) مدت خدمت سربازی انجام شده.

۲-۱-۲- ضوابط و مقررات پذیرش مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان:

الف) مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته های دارای طرح «اجباری» می بایست دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه باشند.

تبصره: مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان که در حین انجام خدمت قانونی در واحدهای تابعه این دانشگاه می باشند، به شرطی می توانند در آزمون شرکت نمایند که تعهدات طرح نیروی انسانی آنان تا پایان سالجاری(۲۹/۱۲/۹۷) به اتمام برسد.

۲-۱-۳- علاوه بر شرایط فوق الذکر، داشتن شرایط ذیل نیز الزامی می باشد:

داشتن سلامت کامل جسمانی و عدم ابتلاء به بیماری­های مزمن، واگیر و صعب العلاج مانند دیابت، فشار خون، آسم، نارسایی کلیه، بیماریهای پیشرفته قلبی و مانند اینها.
نداشتن صرع و هرگونه بیماری اعصاب و روان.
نداشتن تغییر شکل مادرزادی یا اکتسابی اسکلتی بخصوص اندام ها (که مغایر با توان فیزیکی پرسنل در ارائه خدمت طبق شرح وظایف سازمانی باشد).
داشتن قدرت تکلم طبیعی زبان ( نداشتن لکنت زبان)
داشتن قدرت بینایی و شنوایی کامل .
دارا بودن قد ۱۶۵ سانتی متر وبالاتر.

۷. دارای شاخص توده بدنی BMI(Body Mass Index) کمتر از ۳۰ و بیشتر از ۱۹.

تبصره: افرادی که BMI آنها در محدوده تعیین شده نبوده و نسبت به موضوع معترض باشند طبق دستورالعمل اجرایی مربوطه برای انجام”تست بیو الکتریک امپدانس” معرفی می شوند و تصمیم گیری نهایی در خصوص آنها طبق جداول دستورالعمل صورت می­گیرد.

تذکر: اندازه گیری “قد” و “BMI” اولین مرحله از مصاحبه می­باشد و در صورتی که داوطلب هر یک از این شرایط را احراز ننماید، از انجام سایر مراحل مصاحبه( تست آمادگی جسمانی، آزمایشات پاراکلینیکی و…) باز می­ماند.

۰۸ دارا بودن گواهینامه پایه دو قدیم (۱۰ ساله) و یا گواهینامه ب۲ جدید(مجاز به رانندگی با آمبولانس)

۹ داشتن آمادگی جسمانی و مهارت­های بدنی برای امدادرسانی سریع و صحیح (بدین منظور از حداکثر (۳) سه برابر داوطلبان واجد شرایط به ترتیب نمره فضلی و پس از اعمال اولویت­ها و امتیازات کسب شده در آزمون کتبی، آزمون آمادگی جسمانی به عمل خواهد آمد).

۲- مدارک مورد نیاز در هنگام ثبت نام اینترنتی:

۲-۱- تکمیل برگ درخواست شغل

۲-۲- اسکن رسید بانکی (فیش پرداختی به مبلغ ۰۰۰/۴۵۰ ریال)

۲-۳- اسکن یک قطعه عکس ۴×۳ که بایستی متناسب با توضیحات سایت اینترنتی دانشگاه باشد.

۲-۴- اسکن مدرک تحصیلی مندرج در آگهی

۲-۵- اسکن کارت ملی

۲-۶- اسکن شناسنامه عکسدار

۲-۷- اسکن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم

۲-۸- فابل اسکن شده مدارک دال بر ایثارگری( ویژه داوطلبان ایثارگر)

۲-۹- اسکن مدارک دال بر بومی بودن (حسب مورد بر اساس هر یک از موارد ذکر شده در بند «ب» «امتیازات و سهمیه­های قانونی»)

۲-۱۰- اسکن گواهی مبنی بر موافقت با «انصراف از طرح» برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان که در حال تمدید طرح می باشند»

نکات مهم در خصوص مدارک مورد نیاز:

با توجه به اینکه مدارک متقاضیان، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی توسط شرکت طرف قرارداد بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان (به ویژه مدارک ایثارگری، بومی بودن، گواهی اشتغال به کار) مغایر با شرایط مندرج در این آگهی باشد هیچ‌گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از فراخوان، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه شرکتی و حتی درصورت پذیرش نهایی، امتیاز، اولویت یا سهمیه مربوطه از داوطلب سلب خواهد شد و داوطلب حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارد. ضمناً در صورت نیاز، مدارک از مراجع ذیربط استعلام خواهد گردید و تطبیق اولیه انجام شده، ملاک قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود.
نحوه و مهلت ثبت نام

۳-۱- متقاضیان واجد شرایط موظفند از روزشنبه ۱۱/ ۱۲/ ۹۷ لغایت روز سه­ شنبه ۱۴/ ۱۲/ ۹۷ به سایت اینترنتی کیان پردازش مراجعه و پس از مطالعه دقیق مفاد فراخوان و سایر موارد مرتبط با فراخوان که در همان صفحه قابل مشاهده است در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

تذکر ۱: داوطلبان موظفند قبل از ثبت نام مبلغ ۰۰۰/۴۵۰ ریال به حساب شماره ۲۱۷۸۴۳۵۱۲۶۰۰۰ و با شناسه واریز ۱۲۶۰۰۰۴۱ نزد بانک ملی شعبه مرکزی، بنام حساب متفرقه دانشگاه واریز نموده و فیش پرداختی را همراه با سایر مدارک در زمان ثبت نام اسکن نمایند.

تذکر ۲: هر داوطلب تنها امکان یکبار ثبت نام را دارد و امکان ثبت نام بعدی وجود ندارد و ثبت نام اولیه ملاک عمل می باشد بنابراین داوطلبان در تکمیل فرم ثبت نام نهایت دقت را بعمل آورند.

۴- مدارک مورد نیاز پس از اعلام نتایج که به منظور بررسی اولیه، باید توسط پذیرفته شدگان اولیه به شرکت مذکور تحویل گردد:

– پرینت برگ ثبت نام اینترنتی

– یک قطعه عکس ۴ Î ۳ با زمینه سفید و پشت نویسی شده (با رعایت حجاب اسلامی)

– اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه

– اصل و تصویر مدرک تحصیلی

– اصل و تصویر پشت و رو کارت ملی

– اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم

– اصل رسید بانکی مبنی بر پرداخت حق ثبت نام آزمون .

– اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن

– اصل و تصویر مدارک مربوط به فرزند کارکنان شاغل و بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی مازندران (حکم کارگزینی یا بازنشستگی پدر یا مادر )

– اصل و تصویر گواهی ایثارگری (ویژه ایثارگران)

– تصویر سایر مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت

توجه: به ثبت ­نام ناقص و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی ترتیب اثر داده نخواهد شد و مدارک و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی­شود.
زمان و محل توزیع کارت و برگزاری مصاحبه

زمان آزمون روز جمعه مورخ ۱۷/۱۲/۹۷ در محل مجتمع پیامبر اعظم (ص) دانشگاه به نشانی: ساری، میدان خزر، کیلومتر ۱۸ جاده فرح آباد خواهد بود. داوطلبان موظفند یک روز قبل از تاریخ آزمون، نسبت به دریافت پرینت کارت ورود به جلسه از طریق سایت شرکت مربوطه اقدام نمایند.
مواد آزمون کتبی

به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی داده خواهد شد.

کلیه دروس آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهارگزینه­ای، با ضریب یک (۱) برای سوالات عمومی و ضریب دو (۲) برای سوالات تخصصی طراحی خواهد شد. ضمناً به ازای هر سه پاسخ غلط، یک نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

الف : مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین می­شود:

۱- فنّاوری اطلاعات (مهارت های هفت­گانه (ICDL

۲- ریاضی و آمار مقدماتی

۳- زبان و ادبیات فارسی

۴- معارف اسلامی

۵- زبان انگلیسی عمومی

۶- اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی

۷- هوش و توانمندی های عمومی

تبصره- اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سوا­ل­های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

ب : مواد آزمون تخصصی:

سوال­های حیطه­ های تخصصی آزمون با توجه به دانش و مهارت­های تخصصی متناسب با رشته­های شغلی، خواهد بود.

نحوه پذیرش داوطلبان و اعلام نتیجه:اعلام نتیجه، تعیین حد نصاب و انتخاب افراد در هر یک از عناوین شغلی به ترتیب زیر صورت خواهد گرفت:

۱- تعیین حدنصاب نمره علمی لازم: شرط لازم (و نه کافی) برای اعمال امتیازات و سهمیه های قانونی و انتخاب داوطلبان جهت معرفی به دانشگاه به منظور بررسی مدارک، بر مبنای کسب حداقل ۵۰ درصد میانگین امتیاز سه نفر دارای بالاترین نمره آزمون می باشد.

تبصره- در صورت عدم تامین نیروهای مورد نیاز، ممکن است حسب نظر دانشگاه حد نصاب نمره آزمون تا تکمیل ظرفیت کاهش داده شود.

۲- اعمال اولویت ها و سهمیه های قانونی و محاسبه نمره کل نهایی و اعلام فهرست پذیرفته شدگان مرحله اول، بر اساس نمره فضلی، حداکثر سه برابر ظرفیت، از طریق وب سایت شرکت اعلام خواهد شد.

۳- دعوت از مشمولین جهت بررسی مدارک و مستندات در زمان مقرر.

۴- انطباق سوابق و مدارک و مستندات ارائه شده با خود اظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نام که به تایید (امضا و اثر انگشت) داوطلب رسیده باشد و تایید آن از سوی دانشگاه.

۵- اعمال امتیازات و سهمیه های تایید شده (بر اساس مدارک و مستندات مثبته)

۶- اعلام نتیجه با توجه به ظرفیت پذیرش پس از انجام مصاحبه ، بر اساس هفتاد درصد (۷۰%) نمره کل آزمون کتبی (پس از احتساب سهمیه ها و ضرایب مربوطه) و سی درصد (۳۰%) نمره مصاحبه.

۷- معرفی افراد به گزینش، (در صورت داشتن مصاحبه پس از انجام مصاحبه) به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش، به ترتیب نمره کل نهایی.

۷- امتیازات و سهمیه­های قانونی و نحوه اعمال آنها

الف) سهمیه ایثارگران

۱- استفاده از سهمیه ایثارگران صرفاً از طریق شرکت در فراخوان ومشروط به برخورداری داوطلبان از کلیه شرایط مندرج در آگهی ( شرایط احراز مدرک تحصیلی، شرایط بومی و شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در آگهی ) و با رعایت موارد ذیل خواهد بود.

الف ) بیست و پنج درصد (۲۵%) سهمیه به ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یکسال اسارت و برادر شهید اختصاص می یابد.

ب ) پنج درصد ( ۵%) سهمیه به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت اختصاص می یابد .

ج ( انتخاب ایثارگران درحد سهمیه مربوطه به ترتیب نمره فضلی از بین ایثارگران واجد شرایط در مقایسه با یکدیگر، انجام خواهد شد.

ذ ) پذیرش مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.

ر ) جانبازان وخانواده محترم شهدا درصورت داشتن کارت شناسایی ازبنیاد شهید وامورایثارگران با ارائه تصویر آن نیازی به اخذ وارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند. شایان ذکر است افراد موصوف در صورت نداشتن کارت ایثارگری معتبر، ملزم به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور می­باشند.

۲- تمامی باقیمانده سهمیه مجوز به سایر داوطلبان بومی درصورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی اختصاص می یابد.

نکات بسیار مهم در خصوص ایثارگران:

– برای مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران (به استثناء برادر شهید) صرفاً رعایت شرط سن، و همچنین کسب حد نصاب نمره آزمون الزامی نمی­باشد. بدیهی است سایر شرایط اختصاصی درج شده در آگهی لازم الرعایه خواهد بود.

– مشمولین سهمیه ۲۵ درصد مجاز به بهره­مندی از سهمیه استخدامی ۵ درصد و یا بالعکس نمی­باشند. به عبارت دیگر هر داوطلب می­تواند در هنگام ثبت نام در صورت مشمول بودن، صرفاً یکی از سهمیه­های مشخص شده را انتخاب نماید که قابل تغییر در هنگام بررسی مدارک نیز نخواهد بود.

ب) سهمیه آزاد

کلیه سهمیه پس از کسر سهمیه­های استخدامی ایثارگران، به داوطلبان بومی «شهرستان» درصورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی و کسب حدنصاب نمره، به ترتیب نمره فضلی، اختصاص خواهد یافت. در صورتی که ظرفیت مورد نیاز هر یک از رشته های شغلی مندرج در آگهی از بین داوطلبان بومی شهرستان محل خدمت تکمیل نگردد، پذیرش بقیه افراد تا تکمیل ظرفیت از بین داوطلبان سایر شهرستانها به عنوان «بومی استان » با اولویت همان رشته شغلی به ترتیب نمره فضلی صورت می پذیرد.

شرایط بومی بودن: افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی­های زیر باشند، حسب مورد داوطلب بومی «شهرستان» یا بومی «استان» تلقی می­گردند.

بومی شهرستان و استان:

۱- شهرستان و استان محل تولد داوطلب، همسر، پدر و مادر وی با شهرستان و استان رشته محل (مورد تقاضا) یکی باشد.

۲- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان و استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان و استان رشته محل (مورد تقاضا) یکی باشد.

۳- داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان و استان رشته محل (مورد تقاضا) طی کرده باشد.

تبصره: افراد غیر بومی استان مازندران حق شرکت در آزمون را نخواهند داشت.

۸- قابل توجه داوطلبان :

– انجام کلیه فرآیندهای بکارگیری و اشتغال نیروها و پاسخگویی به آنان در خصوص نحوه فراخوان و بکارگیری بعهده شرکت کیان پرداش مازندران خواهد بود.

– انعقاد قرارداد با نیروهای پذیرفته شده در فراخوان توسط شرکت مذکور بصورت موقت بوده و در صورت رضایتمندی از نحوه خدمتی، برحسب نیاز قرارداد آنان تمدید خواهد شد.

– نیروهای جذب شده هیچگونه رابطه استخدامی با دانشگاه علوم پزشکی مازندران را نخواهند داشت و تعهدی برای دانشگاه برای تداوم اشتغال و استخدام آنان ایجاد نخواهد کرد.

– مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن فراخوان برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل ثبت­نام، امتحان و جذب، محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف واقع داده یا فاقد شرایط مندرج در فراخوان است از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و حتی پس از انعقاد قرارداد کار از شرکت اخراج خواهد شد.

– داوطلبان باید به شرکت طرف قرارداد متعهد شوند که کلیه مدارک و مستندات ارائه شده صحیح بوده و در صورت دادن اطلاعات خلاف واقع، شرکت مجاز به اخراج آنها بوده و داوطلب باید خسارت وارده به شرکت و دانشگاه را بپردازد.

– ارائه اصل و یا تائیدیه کلیه مدارک ارسالی در صورت پذیرفته شدن داوطلب به شرکت الزامی خواهد بود.

– پذیرفته شدگان نهایی برای بررسی و تایید صلاحیت عمومی از طریق شرکت به هسته گزینش دانشگاه معرفی خواهند شد و ادامه اشتغال آنان پس از طی مراحل گزینشی و تائید صلاحیت عمومی بلامانع خواهد بود و در صورت عدم تائید از ادامه اشتغال منع خواهند شد.

– پذیرفته شدگان نهایی موظفند پس از اعلام اسامی آنان به هسته گزینش، طبق برنامه تنظیمی در مهلت مقرر، برای تکمیل پرونده گزینشی به هسته گزینش دانشگاه مراجعه نمایند. در صورت عدم مراجعه، در مهلت مقرر قبولی آنان کان لم یکن تلقی شده و نفرات بعدی بجای وی به گزینش معرفی خواهند شد.

پذیرفته شدگان اصلی پس از دعوت به کار، حداکثر ۱۵ روز فرصت خواهند داشت جهت تکمیل مدارک و شروع بکار به شرکت مراجعه نمایند. در صورت عدم مراجعه در مهلت مقرر از نفرات بعدی به ترتیب نمره جهت شروع بکار دعوت بعمل می آید.

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.