خانه » استخدام در استان خوزستان » استخدام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

استخدام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

متن آگهی:

خبر ۱۳ آذر ماه ۹۶ – دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در رشته دستیار دندانپزشک به استناد دستورالعمل اجرایی برنامه­ پزشک خانواده و بیمه روستایی (نسخه ۱۷) برای واحد های دندانپزشکی مراکز خدمات جامع سلامت، در نظر دارد تعداد ۳۷ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی و مهارتی با رعایت دستور العمل های مربوطه و بر اساس جدول زیر(حاوی شغل محل های مورد نیاز و شرایط احراز) به صورت خرید خدمات ( بخش خصوصی) به­کارگیری نماید.

دستیار دندانپزشک مورد نیاز مراکز خدمات جامع روستایی

  

ردیف

نام شهرستان

تعداد مورد نیاز مراکز روستایی

نام مراکز روستایی

شرایط احراز

۱

امیدیه

۱

جایزان

الف -دارا بودن مدرک تحصیلی کاردان سلامت دهان یا کاردان پرستار دندانپزشکی ب -درصورت نبودن متقاضی با مدارک کاردانی واجد شرایط، نیروی بومی دارای دیپلم متوسطه همراه با گواهی دوره دستیاری دندانپزشکی صادر از موسسه جهاددانشگاهی یا انجمن پرستاری

۲

اندیمشک

۲

حسینیه –جااردو

۳

کارون

۳

ابوناگه – غزاویه – قلعه چنعان

۴

غرب اهواز

۳

الهایی – الباجی – ام تمیر

۵

شرق اهواز

۱

غیزانیه

۶

ایذه

۲

پشت پیان – ترشک

۷

دشت آزادگان

۱

بستان

۸

رامهرمز

۱

 باوج

۹

ماهشهر

۱

مقطوع علیا

۱۰

اندیکا

۴

قلعه خواجه – زاووت چلو – جعفرآباد  – کوشک

۱۱

باغملک

۴

شماره دو – صیدون – میداوود – قلعه تل

۱۲

هفتکل

۱

شماره یک

۱۳

لالی

۲

شماره یک – شماره دو

۱۴

هویزه

۱

  رفیع

۱۵

حمیدیه

۱

شماره یک

۱۶

هندیجان

۲

شماره یک – چم خلف

۱۷

رامشیر

۲

شماره یک – ام الصخر

۱۸

باوی

۳

ویس – ملاثانی – عماشیه

۱۹

مسجد سلیمان

۱

نفتک

۲۰

دهدز

۱

شماره یک

۱-شرایط عمومی پذیرش:

۱/۱- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۲/۱- -داشتن تابعیت ایران.

۳/۱- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم ازخدمت (ویژه آقایان)

۴/۱- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان

۵/۱-نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر

۶/۱- داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی برای انجام کاری که بکارگیری می شوند

۷/۱- نداشتن منع استخدام در دستگاه­های دولتی به موجب آرای مراجع قانونی

۸/۱ – داوطلبان نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه­های دولتی و یا بازخرید خدمت باشند.

۹/۱ – التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۲- شرایط اختصاصی پذیرش :

۱/۲- حداقل سن ۲۰سال و حداکثر ۳۰ سال سن(در زمان ثبت نام) می باشد.

تبصره: موارد زیر به شرط ارائه تأییدیه های معتبر، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.

۲/۲ -جانبازان ، آزادگان، فرزندان و همسر شهدا، فرزندان و همسر جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر، فرزندان و همسر آزادگان که حداقل  یک ‌سال و بالاتر سابقه اسارت دارندو رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه (دارندگان گواهی از معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین یا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا معاونت توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی ویا ستاد مشترک نیروهای مسلح«درخصوص کارکنان پایور نیروهای مسلح ونیروهای وظیفه»)از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

۳/۲ – افراد خانواده معظم شهدا(شامل پدر، مادر،خواهر و برادر) تا ۵ سال.

۴/۲ – رزمندگان  دارای کمتراز شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه به میزان حضور در جبهه .

۵/۲ – مدت خدمت سربازی

۶/۲ داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و متعهدین خدمت قانون مذکور انجام داده اند به میزان انجام خدمت .

۷/۲ – مشمولین خدمت پزشکان وپیراپزشکان می بایست دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه  باشند.( فارغ التحصیلان رشته تحصیلی پرستاری دندانپزشکی قبل از ۰۱/۰۷/۱۳۸۶ مشمول طرح اجباری نمی باشند)

۸/۲ – داشتن مدرک تحصیلی مرتبط  :

-دارا بودن مدرک تحصیلی کاردان سلامت دهان یا کاردان پرستار دندانپزشکی

– درصورت نبودن متقاضی با مدارک کاردانی واجد شرایط، نیروی بومی دارای دیپلم متوسطه به همراه گواهی دوره دستیاری دندانپزشکی صادر از موسسه جهاد دانشگاهی  یا انجمن پرستاری

۳ – نحوه و زمان ثبت نام متقاضیان :

متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند از روز یکشنبه تاریخ ۱۲/۹/۹۶حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه تاریخ ۱۸/۹/۹۶ نسبت به ثبت­نام الکترونیکی اقدام نمایند.

به ثبت­نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۴ – مدارک مورد نیاز ثبت نام مقدماتی:

الف) پرداخت مبلغ ۰۰۰/۲۵۰ ریال(دویست و پنجاه هزار ریال) به­عنوان حق شرکت درامتحان ازطریق آدرس اینترنتی فوق الذکر

الف-۱) فرزندان معزز شهداء از پرداخت حق شرکت در آزمون معاف می باشند

الف-۲) سایرایثارگران پنجاه درصد(۵۰%) مبلغ حق شرکت در آزمون

ب ) تکمیل برگ درخواست شغل(تکمیل مراحل ثبت­نام در سامانه­ی فوق الذکر)

ج) متقاضیان می­بایست یک قطعه عکس ۴×۳ متناسب با توضیحات مندرج در فرم ثبت­نام الکترونیکی سامانه­ جذب دانشگاه(با فرمت jpgو حجم KB ۱۵۰) به انضمام تصویر مدارک زیر اسکن نماید:

– تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه­ی عمومی یا معافیت دائم ویژه آقایان

– تصویرمدرک تحصیلی و گواهی دوره برابر توضیحات مندرج در قسمت  مدارک مورد نیاز آزمون

۵-تذکرات

۱/۵ – ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه سابقه­ حضور داوطلبانه در جبهه­های جنگ تحمیلی دارند و نیز خانواده های معظم شهداء، جانبازان، مفقود الاثر، آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت (ارائه گواهی از بنیاد شهید) و رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه  حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی (ارائه گواهی  به تاریخ روز از معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین یا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا معاونت توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی ویا ستاد مشترک نیروهای مسلح«درخصوص کارکنان پایور نیروهای مسلح ونیروهای وظیفه» مبنی بر انجام خدمت داوطلبانه)، در صورت دارا بودن شرایط مندرج در فراخوان با رعایت قوانین و مقررات مربوطه از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود.

۲/۵ – از کل مجوز تخصیص یافته به دانشگاه سی(۳۰) درصد آن برابر قوانین و مقررات برای پذیرش ایثارگران اختصاص می­یابد. از ۳۰ درصد فوق­الذکر، بیست و پنج (۲۵) درصد آن به جانبازان و آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج (۲۵) درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان یک­سال و بالای یکسال اسارت و خواهر و برادر شهید معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امورایثارگران استان اختصاص داده شده و پنج(۵) درصد سهمیه­ باقیمانده را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه­ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج (۲۵) درصد و آزادگان زیر یک(۱) سال اسارت اختصاص می یابد.

تبصره: فرزندان (شهید، جانباز بیست و پنج درصد و بالاتر، آزاده، اسیر و مفقودالاثر) بازنشسته­ مراکز تابعه­ دانشگاه/دانشکده نیز مشمول بند فوق هستند.

۳/۵ – انتخاب ایثارگران در حد سهمیه­ ۵ درصد به ترتیب نمره­ فضلی از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت­نام نموده­اند، انجام خواهد شد.

۴/۵ – پذیرش مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه­ ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.

۵/۵ – جانبازان و خانواده محترم شهدا در صورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه­ تصویر آن، نیازی به اخذ و ارائه گواهی نخواهند داشت.

۶/۵ – در فرآیند جذب و استخدام فرزندان شاهد و سایر ایثارگران(بیکار و غیر دانشجو) مشمول سهمیه­ی ۲۵ درصد اولویت ایثارگری آن­ها مطابق ضوابط و مقررات جاری و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام خواهد شد.

۷/۵ – فرزندان شاهد و ایثارگرانی که حسب ضوابط جاری بنیاد استان در شمول سهمیه­ استخدامی ۲۵ درصد قرار نمی­گیرند و احیاناً به ­صورت غیر رسمی شاغل و یا دانشجو باشند در صورت تمایل می­توانند در آزمون ثبت­نام نمایند و صرفاً از معافیت شرط حداقل معدل و حداکثر سن بهره­مند می­شوند و ملزم به رعایت سایر شرایط استخدام می­باشند.

۸/۵- معلولین عادی به شرط دارا بودن شرایط مندرج در آگهی از ۳ % سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود.

تذکر: معلولین محترم می بایست توانایی انجام کاری که جهت آن بکارگیری می شوند را داشته باشند.

۹/۵ – تمامی باقیمانده سهمیه مجوز به داوطلبان بومی درصورت برخورداری از شرایط مندرج در فراخوان به ترتیب نمره فضلی اختصاص می­یابد.

تبصره: با عنایت به­اینکه تعیین اولویتهای سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران طبق هماهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان صورت گرفته است، سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران رأساً توسط سازمان یادشده معرفی شده­اند بنابراین سهمیه مذکور در این آزمون بلااثر می­باشد و شرکت کنندگان با این شرایط صرفاً براساس نمره و سایر سهمیه­ها (بومی و…) با دیگر متقاضیان رقابت خواهند کرد. و قادر خواهند بود از شرط حذف شرایط سنی مندرج در ردیف های ۲/۲ و۳/۲ شرایط اختصاصی پذیرش بهره­مند شوند.

۱۰/۵- داوطلب بومی به افرادی اطلاق می­شود که واجد یکی از شرایط ذیل باشد:

الف) شهرستان واستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان و استان مورد تقاضا برای جذب یکی باشد.

ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان و استان خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای جذب آنان یکی باشد.(ارائه گواهی از محل خدمت و حکم کارگزینی)

ج) داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای جذب طی کرده باشد. (ارائه اصل و تصویر کارنامه­های سنوات تحصیلی یا گواهی طی سنوات تحصیلی از آموزش و پرورش یا مدارس)

د) داوطلب یا پدر، مادر ویا همسر وی، حداقل چهار(۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان مورد تقاضا برای جذب را داشته باشند.(گواهی ممهور و تأیید شده از سازمان بیمه­گر)

(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است).

تبصره­ی۱ : مبنای استان ،شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت­نام می­باشد.

تبصره­ی۲ : درصورتی که ظرفیت مورد نیاز رشته­شغلی مندرج درفراخوان از بین متقاضیان بومی شهرستان تکمیل نگردد، پذیرش بقیه افراد تا تکمیل ظرفیت و همچنین انتخاب افراد ذخیره از بین داوطلبان با اولویت بومی استان و سپس متقاضیان غیر بومی رشته­شغلی به ترتیب نمره­ فضلی صورت می­پذیرد.

۱۱/۵ – مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط وشرایط اعلام شده در متن فراخوان بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل ثبت نام، امتحان و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در فراخوان است ، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد، حتی در صورت صدور قرارداد، حکم مزبور لغو و بلااثر می­شود.

تبصره ­ی ۱: مدارک تحصیلی بالاتر یا پائین­تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده درشرایط احراز مشاغل در فراخوان و همچنین  مدارک معادل، برای شرکت  در آزمون  معتبر نمی­باشد.

۱۲/۵ – انتخاب داوطلبان به ترتیب بالاترین نمره کل ماخوذه در آزمون با رعایت ظرفیت پیش­بینی شده  و اولویت های قانونی می­­باشد.

* انتخاب نهایی پذیرفته­شدگان پس از طی مراحل گزینش صورت خواهد گرفت.

* پذیرفته شدگان نهایی متعهد می­شوند در محل مورد تقاضا خدمت نمایند در غیر این صورت قرارداد آنان لغو و از وجود افراد ذخیره وفق مقررات استفاده می­شود.

* با پذیرفته­شدگان قرارداد ۸۹ روزه منعقد و تمدید قرارداد منوط به احراز شرایط گزینش توسط هسته­ی گزینش خواهد بود­.

* هر گونه اطلاع رسانی در خصوص نحوه­، زمان و مکان امتحان متعاقباً از طریق سامانه­ اینترنتی مذکور خواهد بود و داوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را از این طریق دریافت خواهند کرد. بنابراین داوطلبان می­بایست به طور مرتب به سایت مراجعه نمایند.

توجه :  پذیرفته شدگان نهایی آزمون به هیچ وجه امکان انتقال و جابجایی نخواهند داشت.

۶ – زمان و محل تحویل مدارک مورد نیاز:

زمان: روز دوشنبه(تاریخ ۲۰/۰۹/۹۶) و سه شنبه( تاریخ ۲۱/۰۹/۹۶)… از ساعت ۸ صبح  لغایت ۱۵.

محل: اهواز- گلستان- خیابان اسفند – دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز- جنب واحد امور منازل مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی

مدارک مورد نیاز:

-اصل و تصویر پشت و روی کارت ملی

-اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه

-اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم »ویژه آقایان«

– اصل و تصویر  مدرک تحصیلی کاردان سلامت دهان ،کاردان پرستار دندانپزشکی

– اصل و تصویر  مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه

– اصل و تصویر گواهی دوره آموزشی دستیار دندانپزشک صادر از موسسه جهاد دانشگاهی یا انجمن پرستاری

– مدارک لازم جهت احراز شرایط ایثارگری مطابق توضیحات شامل:

– ارایه  اصل و تصویر کارت و یا گواهی ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران به تاریخ روز و همچنین تصویر تمام صفحات شناسنامه پدر و همسر درصورت استفاده از سهمیه ایثارگران ویژه‌ داوطلبان ایثارگر برابر مفاد آگهی.

– گواهی معتبر از مراجع ذیصلاح(با تایید معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاونت توسعه و منابع جهاد کشاورزی) جهت استفاده از سهمیه ی ایثارگری فرزند رزمنده با قید حضور داوطلبانه در جبهه ی جنگ(برای کسانی که خدمت سربازی را گذرانده اند سه چهارم مدت در جبهه داوطلبانه محسوب می شود).

– تصویر تمام صفحات شناسنامه پدر یا همسر در صورت استفاده از سهمیه‌ی ایثارگر(ویژه‌ی داوطلبان ایثارگر مشمول سهمیه‌ی جانبازان، آزادگان و رزمندگان)

-مدارک لازم جهت احراز شرایط بومی مطابق توضیحات شامل:

 الف. محل تولد داوطلب و یا همسر وی با محل شهرستان و یا استان شغل مورد نظر یکی باشد. بنابراین جهت این مورد اصل و تصویر شناسنامه داوطلب و یا همسر وی باید ارایه شود.

ب. همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح(اعم از شاغل و یا بازنشسته) که محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با محل شهرستان و یا استان مورد تقاضا یکی باشد.بنابراین جهت این مورد می بایست مدارک زیر ارایه شود:

– اصل و تصویر حکم بازنشستگی(پیمانی، رسمی، نیروهای مسلح) پدر، مادر، همسر به انضمام گواهی بازنشستگی از محل خدمت(به تاریخ روز با قید محل خدمت بازنشستگی ) و تصاویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی جهت افراد بازنشسته .

-گواهی اشتغال از محل خدمت (به تاریخ روز با قید محل خدمت ) به انضمام آخرین حکم کارگزینی پیمانی، رسمی یا نیروهای مسلح پدر ،مادر،همسر جهت افراد شاغل و تصاویر تمام صفحات کارت ملی و شناسنامه  آنان.

ج.حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی داوطلب (ابتدایی،راهنمایی،دبیرستان) به صورت متوالی یا متناوب در محل شهرستان و یا استان مورد تقاضا باشد.ارائه مدارک زیر الزامی است:

۱.اصل و تصویر کارنامه های تحصیلی به تفکیک هر سال

۲.گواهی اشتغال به تحصیل معتبر با قید تاریخ شروع و فراغت از تحصیل تایید شده با مهر آموزشگاه و امضای مسئول مربوطه.

د.حداقل چهار سال سابقه  پرداخت بیمه یکی از افراد (داوطلب،پدر،مادر،همسر)تا تاریخ ثبت نام در محل شهرستان و یا استان مورد تقاضا باشد.ارائه  مدارک زیر برای این مورد الزامی است:

گواهی سابقه پرداخت حق بیمه حداقل چهار سال مربوط به یکی از افراد(داوطلب،پدر،مادر،همسر)از شعب پرداخت حق بیمه ممهور به مهر سازمان بیمه  مربوطه و همچنین اصل و تصویر تمتم صفحات شناسنامه و کارت ملی فرد بیمه شده.

-گواهی معتبر از سازمان بهزیستی استان محل اقامت جهت استفاده از سهمیه معلولین عادی با قید عبارت استفاده از سهمیه ۳ درصد استخدامی.

– تصویر فرم ثبت نام در سامانه

۷-توضیحات:

۱/۷-کلیه مدارک فوق الذکر  می­بایست در زمان تعیین شده به مسئولین مربوطه تحویل شود.

۲/۷-در صورت عدم انطباق مدارک با شرایط مندرج در آگهی و یا مغایرت در اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب در زمان ثبت نام با مستندات ارائه شده توسط ایشان، پذیرش فرد موصوف در فراخوان امکان پذیر نمی­باشد. همچنین عدم مراجعه در تاریخ مقرر به منزله­ی انصراف از طی مراحل گزینش و اشتغال خواهد بود.

-متقاضیان مکلف خواهند بود در مهلت مقرر به هسته­ گزینش دانشگاه برای تکمیل پرونده گزینشی مراجعه نمایند. در صورت عدم مراجعه ،  قبولی فرد کان لم یکن تلقی خواهد شد.

دانلود نمونه سوالات علوم پزشکی کشور

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.