خانه » استخدام در استان بوشهر » استخدام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

استخدام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

متن آگهی:

خبر ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ – دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر، در نظر دارد برای تأمین نیروهای مورد نیاز ، جهت خدمت در واحدهای تابعه خود بر اساس مجوز شماره ۱۱۹۴۹ مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ مصوب کمیته سرمایه انسانی  مورخ  ۱۴۰۱/۰۴/۰۶  به  تعداد ۲۰ نفر افراد واجدالشرایط را از طریق آزمون کتبی و مصاحبه و پس از طی کردن مراحل گزینش توسط هسته گزینش دانشگاه ، به صورت قرارداد شرکتی به شرح ذیل جذب نماید.
جدول رشته شغلی مورد نیاز

۱ –  شرایط عمومی جذب نیروی شرکتی

عنوان شغلمحل جغرافیایی خدمتتعداد مورد نیازجنسیتشرایط احراز از نظر مدرک و رشته تحصیلی
زنمرد
متصدی خدمات عمومیمرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر۲۰۸۱۲صرفا دیپلم(کلیه رشته ها )

۱/۱- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی
۲/۱- داشتن تابعیت ایران
۳/۱- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت .(معافیت پزشکی مورد قبول نمی باشد)
۴/۱- ارائه گواهی عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردانها
۵/۱- ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
۶/۱- نداشتن منع استخدام در دستگاه¬های دولتی به¬ موجب آرای مراجع قانونی
۷/۱- داوطلبان نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه¬های دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند.
۸/۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۹/۱- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که برای آن استخدام می¬شوند بر اساس ماده ۳۴ دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون استخدامی که به تایید هیات امنا در تاریخ ۱/۱/ ۱۳۹۸ رسیده است.
تبصره : ماده ۳۴  دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون  استخدامی (استخدام پذیرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی نموده باشند منوط به تایید توانمندیهای جسمی، روانی، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمیسیون پزشکی (طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت متبوع ) است).

۲- شرایط اختصاصی جذب نیروی شرکتی
۱/۲ – سن : حداقل ۲۰سال و حداکثر ۳۵ سال تا تاریخ انتشار آگهی
۲/۲-پرداخت مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ ریال (پانصد هزار ریال) به شماره شناسه واریز ۳۸۶۰۸۰۸۷۳۱۲۴۰۰۴۰۰۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۸۰۰  و شبا حساب ۴۹۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۸۰۸۰۳۰۲۵۳۴۸ IR به نام معاونت توسعه و منابع دانشگاه نزد بانک ملی مرکزی.
اولویت ها :
افراد ی که دارای هریک از شرایط ذیل باشند بترتیب در اولویت پذیرش قرار دارند :
الف- ایثارگران بر اساس بند ۷ آگهی مربوطه
۳- نحوه ثبت نام ومدارک مورد نیاز :
۱/۳- ثبت نام به صورت الکترونیکی  از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ لغایت ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ و از طریق سایت دانشگاه به آدرس: Www.Bpums.Ac.Ir می گیرد.
متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند، نسبت به ثبت نام به صورت الکترونیکی اقدام نمایند.و پس از تایید ثبت نام و چاپ فرم تقاضانامه ،کدرهگیری را نزد خود نگهداری نمایند.
*تاریخ توزیع کارت مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ الی ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ می باشد. جهت دریافت کارت از طریق سایت دانشگاه اقدام نمایید.
*آزمون در تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ در دانشگاه علوم پزشکی برگزار میگردد
۲/۳- مدارک مورد نیاز ثبت نام :
– تکمیل فرم درخواست شغل بصورت کامل
– یک قطعه عکس ۴×۳  جدید و تمام رخ با فرمت JPG با حجم حداکثر ۱۰۰ کیلوبایت مربوط به سال جاری و زمینه سفید اسکن و بارگذاری شود.
–  تصویر مدرک تحصیلی
– تصویر کارت ملی (پشت و رو)
– تصویر شناسنامه به همراه تصویر تمام صفحات آن
– تصویر فیش واریزی
– تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت جهت برادران
– مستندات ایثارگری
*باستناد مصوبه مورخ ۱۴۰۰/۸/۱۹مجلس شورای اسلامی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ازای تاهل و داشتن هر فرزند دودرصد و حداکثر ده درصد به مجموع امتیاز آزمون کتبی و مصاحبه داوطلب اضافه می شود
۳/۳- به ثبت نام ناقص و یا ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و عواقب آن بر عهده فرد متقاضی می باشد.
۴ – زمان و مکان مصاحبه متعاقبا اعلام میگردد.
۵ – مواد امتحان :
۱/۵- امتحان عمومی شامل دروس ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی، ریاضیات، کامپیوتر، اطلاعات عمومی، گزارش نویسی که به تعداد ۶۰ سوال چهارگزینه ای و زمان آزمون ۷۵ دقیقه می باشد. ضمنا آزمون دارای نمره منفی می‌باشد.
۶- حد نصاب = ۵۰درصد×  میانگین نمره کل اولیه سه نفر دارای بالاترین امتیاز در هر شغل محل
۷- تذکرات :
۱/۷- ایثارگران شامل جانبازان ، آزادگان و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی دارند و نیز خانواده های معظم شهداء، جانبازان ، مفقودین ، آزادگان کمتر از یک سال و بالای یک سال اسارت و رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی ، درصورت دارا بودن شرایط مندرج درآگهی با رعایت قوانین ومقررات مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود.
۲/۷- از کل مجوز تخصیص یافته به دانشگاه سی (۳۰) درصد آن برابر قوانین و مقررات برای پذیرش ایثارگران اختصاص می‌یابد . از ۳۰ درصد فوق¬الذکر ، بیست وپنج (۲۵) درصد آن به جانبازان وآزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و فرزندان و همسران جانبازان بیست وپنج (۲۵) درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان یک¬سال و بالای یکسال اسارت و پدر و مادر، خواهر و برادر شهید معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امورایثارگران استان و پنج (۵) درصد سهمیه باقیمانده را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست وپنج (۲۵) درصد و آزادگان زیر یک (۱) سال اسارت اختصاص می یابد.
۳/۷- انتخاب ایثارگران در حد سهمیه ۵ درصد به ترتیب نمره فضلی از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند ، انجام خواهد شد.
۴/۷- جانبازان و خانواده محترم شهدا در صورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه تصویر آن ، نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.
۵/۷- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده و یا هرگونه مغایرت بین اطلاعاتی که داوطلب در زمان تکمیل تقاضانامه ثبت نام اعلام می نماید با مستنداتی که در اعلام نتیجه اولیه و بررسی مدارک ارائه خواهد شد بر عهده داوطلب خواهد بود و در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی(بالاتر و پایین تر )،پایان خدمت یا معافیت دایم،سن،ایثارگری و همچنین اطلاعات خود اظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نامی،مغایر با شرایط مندرج در این آگهی باشد،هیچ گونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون استخدامی موسسات،(اعلام نتایج اولیه،مصاحبه استخدامی،گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی و یا صدور حکم استخدامی) امتیاز یا اولویت مربوطه از داوطلب سلب و حق هیچ گونه اعتراضی ندارد.
۶/۷- داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی مرحله اول پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی درمهلت مقرر به هسته گزینش دانشگاه مراجعه نمایند. درصورت عدم مراجعه فرد به مدت ده روز پس از کسب اطلاع و ابلاغ از سوی بیمارستان/ مرکز بهداشت شهرستان، قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده واز افراد ذخیره به ¬جای وی به گزینش معرفی خواهد شد.
۷/۷- هرگونه اطلاع رسانی درخصوص امتحان از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خواهد بود و داوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد.
۸/۷- باتوجه به این که ملاک ثبت نام ازمتقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است در تکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده و هیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.
۹/۷-انتخاب داوطلبان به ترتیب بالاترین نمره کل ماخوذه در آزمون با رعایت ظرفیت پیش بینی شده میباشد
۱۰/۷- بیمارستان /شبکه هیچگونه تعهدی جهت تامین غذا ، ایاب و ذهاب و  مسکن پذیرفته شدگان ندارد.
۱۳/۷- داوطلبان بایستی به مبنای تاریخ های اشاره شده در آگهی توجه کافی داشته باشند.لازم به ذکر است ملاک عمل برای تاریخ گواهی فراغت از تحصیل،معافیت دایم و پایان خدمت نظام وظیفه آخرین روز ثبت نام و ملاک محاسبه سن،اولین روز ثبت نام می باشد.

جهت ثبت نام کلیک نمایید.

جهت دریافت فرم درخواست شغل متصدی خدمات عمومی شرکتی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر کلیک نمایید.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.