خانه » استخدام در استان خوزستان » استخدام دانشگاه علوم پزشکی اهواز

استخدام دانشگاه علوم پزشکی اهواز

متن آگهی:

خبر ۲۸ آذر ۹۴: استخدام پرستار، بهیار، تکنسین اتاق عمل و تکنسین هوش‌بری در دانشگاه علوم پزشکی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: دانشگاه در راستای اجرای کامل بسته ارتقا کیفیت هتلینگ بیمارستانی در طرح تحول نظام سلامت و خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به بیماران در رشته های پرستاری، بهیاری، تکنسین اتاق عمل و تکنسین هوش‌بری نیرو استخدام می کند.
به گزارش خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز،‌ ایرج نظری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: با پیگیری و رایزنی‌های صورت گرفته با وزارت بهداشت و در راستای اجرای کامل بسته ارتقا کیفیت هتلینگ بیمارستانی در طرح تحول نظام سلامت و خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به بیماران، در سال ۹۳ مجوز جذب ۱۲۰۰ نفر از نیروهای گروه پرستاری در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از سوی وزارت بهداشت صادر شد.
وی افزود: رشته‌هایی که در این مجوز ذکر شده‌اند شامل پرستار، بهیار، تکنسین اتاق عمل و تکنسین هوش‌بری هستند که در سال ۹۳ طی ۲ مرحله فراخوان، تعداد ۴۸۰ نفر جذب شدند.
نظری بیان کرد: بیشتر این تعداد، افرادی بودند که به صورت قراردادی در دانشگاه مشغول به فعالیت بودند و نیاز کادر درمان در واحدهای تابعه دانشگاه مرتفع نشد.
وی تصریح کرد: با توجه به نیاز واحدهای درمانی تابعه دانشگاه به رشته‌های نامبرده، این امکان برای افرادی که دارای مدرک دانشگاهی مرتبط و شرایط جذب هستند، فراهم است تا با مراجعه به معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه مدارک لازم را ارائه دهند و بعد از تایید و طی شدن مراحل قانونی در مراکز درمانی دانشگاه شروع به کار کنند.
معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: در حال حاضر اولویت جذب در اهواز به ترتیب با بیمارستان‌های ابوذر، امام خمینی(ره)، گلستان و طالقانی است و در شهرستان‌ها نیز اولویت با بیمارستان سینا شهرستان کارون و بیمارستان مادر رامهرمز است ولی امکان جذب نیروی مورد نظر برای تمامی شهرهایی که دارای بیمارستان هستند، وجود دارد.
وی گفت: در شهرستان مسجدسلیمان نیز با توجه به راه‌اندازی بیمارستان جدید، مجوز جذب نیرو نیز برای این بیمارستان به صورت اختصاصی گرفته شده که اقدامات لازم برای جذب افراد مورد نظر انجام شده است و در چند روز آینده آغاز به کار می‌کنند. با اشتغال این افراد مشکل کمبود نیروی درمانی در این شهرستان تا حدود بسیار زیادی مرتفع می‌شود.
عضو هیئت رئیسه دانشگاه اظهار کرد: همچنین در زمینه نیروهای پشتیبانی مانند کمک بهیار، بیماربر و خدماتی نیز کمبودهایی وجود دارد که فعلا مجوزی برای جذب آنها برای دانشگاه صادر نشده و در صورت اخذ مجوز، اقدامات لازم برای جذب افراد در شغل‌های مذکور نیز انجام خواهد شد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.