خانه » استخدام های ویژه » آگهی استخدام بانک دی

آگهی استخدام بانک دی

متن آگهی:

بانک دی  صرفا به جهت تکمیل بانک اطلاعاتی از کسانی که در چهارچوب شرایط   مبتنی بر مدل شایستگی  قرار میگیرند اقدام به  پذیرش رزومه در سایت نموده  ودر فرصت مناسب بعد از کسب مجوز جذب نیرو اقدام به پذیرش و دعوت از داوطلبین برای سیر مراحل استخدام اعم از (آزمون ، مصاحبه ، گزینش و معاینات پزشکی) مینماید :

الف) شرایط عمومی

  • تابعیت ایران و متعهد و ملتزم به نظام جمهوری اسلامی ایران.
  • اعتقاد به دین مبین اسلام.
  • عدم سوء پیشینه کیفری (نداشتن سابقه محکومیت قضایی که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی گردد)، همچنین عدم اشتهار و محکومیت به فساد اخلاقی .
  • عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر.
  • توانایی جسمانی و روانی لازم (با تأیید پزشک معتمد بانک).
  • داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی به استثنای معافیت پزشکی. (مخصوص آقایان)
  • عدم اشتغال و یا نداشتن هرگونه تعهد خدمتی به سازمان ها ، نهادها ، مراکز آموزشی و مؤسسات دولتی و وغیر دولتی و نداشتن ممنوعیت استخدام .

ب ) شرایط سنی – تحصیلات : و رشته های مورد نیاز

  • لیــسـانس : حداقل سن ۲۱ سال ،  حداکثر سن ۲۸  سال     , حداقل معدل    ۱۴  چهارده
  • فوق لیسانس: حداقل سن ۲۳ سال  ، حداکثر سن۳۲ سال    , حداقل معدل  ۱۴   چهارده

*تمامی رشته های مرتبط بانکی اعم از مدیریتها ، حسابداری ، بانکداری ، کامپیوتر ، برق و مخابرات ، حقوق ، زبان انگلیسی ، روابط عمومی 
تبصره : داوطلبین همکاری بازنشسته و یا دارای سابقه کار مدیریتی داشتن حداکثر ۵۵ سال سن

و داوطبین دارای تجربه کار مرتبط بانکی حداکثر سن به شرط احراز شرایط در مصاحبه تخصصی  ۳۵ سال میباشد .
  ·         خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در شرایط یکسان در قیاس با سایر متقاضیان ، از اولویت برخوردار می باشند.

  • در صورت ارائه مدارک معتبر توسط افراد خانواده معظم ( شهدا، جانبازان،آزادگان ومفقودالاثرها) حداکثربه میزان ۵ سال به شرط سنی اضافه خواهد شد .
  • داوطلب بومی: بومی به داوطلبی اطلاق می شود که دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:

o        الف : محل تولد داوطلب با استان مورد تقاضا برای همکاری یکی باشد.

o    ب: حداقل چهارسال را بهمراه خانواده خود در استان مورد تقاضای همکاری ، سکونت داشته باشد. تایید میزان سنوات سکونت براساس محل صدور شناسنامه ، محل اخذ مدرک تحصیلی ، محل انجام خدمت وظیفه و تایید نهایی کارشناسان بانک ، صورت  می گیرد.

ب) مدارک موردنیاز :

  • بارگذاری عکس ۴*۳ تمام رخ جدید با فرمت jpg و حجم کمتر از ۱۰۰kb در سایت بانک

بارگزاری تصویر مدرک تحصیلی

بارگزاری گپی شناسنامه

بارگزاری کپی کارت ملی

ج) ضوابط لازم برای ثبت نام :

  • داوطلبان عزیز می بایست پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط همکاری (در صورت دارا بودن شرایط) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.

·       کلیه متقاضیان می بایست نسبت به ثبت اطلاعات و بارگذاری عکس و کلیه مدارک خواسته شده در فرم ثبت نام  و ارسال موفق آن اطمینان حاصل نموده و کد رهگیری مربوطه را جهت قرار گرفتن در مسیر مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند

  • کلیه متقاضیان جهت اطلاع از نحوه رسیدگی به درخواست و انجام بقیه مراحل با مراجعه به سایت در قسمت پیگیری می توانند مراحل بعدی را رصد نمایند .

تبصره:

  • ثبت نام صرفاً از طریق سایت بانک دی و با مراجعه به گزینه دعوت به همکاری صورت می پذیرد بنابر این به درخواست ها و یا مدارک ارسالی از طریق پست و یا مراجعه حضوری ، هیچگونه ترتیب اثری داده نشده و تعهدی نیز برای بانک ایجاد نخواهد کرد.
  • پذیرفته شدگان نهایی از طریق سایت و ایمیل اطلاع رسانی خواهند شد .

د) نکات مهم :

  • چنانچه متقاضی با مدرک تحصیلی بالاتر در مقطع تحصیلی پایین تر در آزمون شرکت نماید از همکاری و اشتغال وی در هر مرحله ، ممانعت بعمل خواهد آمد.
  • از پذیرفته شدگان تعهد خدمتی اخذ می گردد.
  • صرفاً فارغ التحصیلان رشته های مشخص شده در جدول رشته های مورد نیاز با گرایشهای ذکر شده می توانند در آزمون شرکت نمایند و پذیرش دیگر رشته ها وگرایش ها امکان پذیر نمی باشد.
  • ثبت نام و شرکت در آزمون هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نمی نماید.
  • در صورتیکه خلاف هر یک از موارد مندرج در فرم همکاری در مورد هر یک از داوطلبان به اثبات برسد ، از همکاری و اشتغال وی در هر مرحله ممانعت بعمل آمده و برابر ضوابط قانونی با وی برخورد خواهد شد .
  • مسئولیت هرگونه اشتباه در اطلاعات ارسالی یا تفسیر اشتباه شرایط اعلام شده در آگهی، با متقاضی می باشد.
  • در صورت قبولی در آزمون ، به مدارک ارائه شده فاقد معدل کل و یا گواهی های صادره از سوی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی که مبین گذراندن تعداد واحدهای مقاطع تحصیلی و یا ریز نمرات و یا برگ تسویه حساب باشد تحت هیچ عنوان ترتیب اثر داده نشده و قبولی داوطلب از درجه اعتبار ساقط میشود .

ه) مواد آزمون:

آزمون بصورت تستی  از طریق سیستم بوده و شامل موارد ذیل میباشد :۱) معارف اسلامی (عقاید – احکام – اخلاق).  ۲) هوش. ۳) شخصیت. ۴) علوم بانکی واقتصادی ۵) علوم رایانه ای در حد ICDL پیشرفته .

***** زمان آزمون و مصاحبه متعاقباً بعد از فیلتر های اولیه و ارزیابی رزومه ها از طریق تماس تلفنی و ایمیل به متقاضیان اعلام میگردد .

لینک ثبت نام

 

اطلاعات تماس

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۳۷ دیدگاه تاکنون.

  1. neda گفت:

    من شانس قبولیم به صفر رسیده فوق لیسانس بانکداری با معدل ۱۸ هستم اما هیچ بانکی قبول نمیشم.

    [پاسخ]

  2. akram گفت:

    باسلام من بخاطر استخدام در بانکها از کاردانی به کارشناسی ادامه دادم همه شرایط را دارم چراسن برای لیسانس ۲۸است لطفا تا ۳ اجازه
    ثبت نام دهید.ممنون

    [پاسخ]

  3. هانیه گفت:

    باسلام.من ترم آخرکارشناسی رشته مهندسی تکنولوزی نرافزلر هستم سهمیه جانبازی م دارم آیا منم میتونم شرکت کنم.

    [پاسخ]

  4. سارا گفت:

    نه شهر زده نه رشته مورد نظر؟/؟؟

    [پاسخ]

  5. ساناز گفت:

    درود، من بیماری ms دارم،
    معدل کارشناسی(کامپیوتر) چون تازه فهمیدم بیمار هستم و از لحاظ روحی بهم ریخته بودم کم شد(۱۳) البته به کمک خدا به بیماریم غلبه کردم، میتونم ثبت نام کنم؟

    [پاسخ]

  6. shahrzad گفت:

    دوستان عزیز اسم معرفو باید از دوستان و اقوام پر کنید برای تحقیق میخوان بعد از قبولی البته. بعد از اینکه رسیدگی بشه به موبایلتون پیام داده میشه. یادگیری مداوم حداقل شرط لازم برای موفقیت در هر زمینه ای است که در آن فعالیت میکنید از ثبت رزومه شما در بانک دی خرسندیم. روابط عمومی بانک دی….شاید دارن آمار بیکارا رو میگیرن……………

    [پاسخ]

  7. امیر رزمی گفت:

    سلام من فایل کارت پایان خدمت رو اشتباها وارد کردم…چطور میتونم اصلاحش کنم؟؟؟بعد از ثبت نهایی متوجه شدم

    [پاسخ]

  8. رضا گفت:

    با سلام.من در حال تحصیل هستم و سال دیگه تموم میشه میتونم شرکت کنم تو آزمون فرزند ازاده وجانباز۲۵درصد هستم

    [پاسخ]

  9. علیرضا گفت:

    باسلام ، مدتیست می خواهم ثبت نام کنم منتها در گام نخست و تایید آن پیام” کدملی تکراریست” را دریافت می نمایم .بنده کدملی ام را وارد می کنم اما در کمال تعجب این پیغام را دریافت می کنم. لطفا راهنمایی فرمایید که چه کار باید انجام دهم ؟با سپاس و احترام

    [پاسخ]

  10. حجت گفت:

    با سلام. من که فکر میکنم بانک دی فقط در راستای اهداف نظام که الان جامعه در حال انفجاره از بیکاری. فقط داره مردم رو دل خوش میکنه.. من قبلا هم ثبت نام کردم. رزومه خیلی قوی هم دارم

    [پاسخ]

  11. الهام گفت:

    سلام در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباح چطور میشه رزمه را اصلاح کرد
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    [پاسخ]

  12. مجید گفت:

    اوناییی که قبلا ثبت نام کردن : برید تو پیگیری و ویرایش
    اونایی که ثبت نام نکردن :برن ثبت نام کنن.تقریبا همه رشته ها میتونن
    تو فرم استخدامی ننوشته ولی تو گزینه های استخدام هستش
    در کل:

    تاحالا فرم به این مسخره ای رو برای استخدام پر نکردم

    [پاسخ]

  13. امین گفت:

    بابا بقیه ادم نیستن همش رشته حسابداری و امور بانکی من که مهندسی برق دارم باید چند سال بیکار باشم متاهلم ولی به هر دری میزنم نمیشه چی میشه رشته های دیگه هم بگیرین این واقعا نامردی در حق بقیست

    [پاسخ]

  14. راهنمایی گفت:

    باسلام و خسته نباشید ببخشید در یکی از مراحل ثبت نام که نا م معرفان رو خواسته من نام یک معرف را می نویسم ولی خطا میده و به گام بعدی نمیرود اگرممکنه لطف کنید و مراراهنمایی نمایید که چگونه این مشکل رو حل نمایم .باتشکر

    [پاسخ]

  15. حسین کامپیوتر گفت:

    رشته کشاورزی به درد بانکداری میخوره جناب
    یا میخواین داخل بانک سبزی یا یونجه بکارید یا بانک رو شخم بزنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    [پاسخ]

  16. نام شما گفت:

    سلام، من تو مراحل ثبت نام مشکل دارم. فایل عکسم هیچ مشکلی نداره نه اندازش و نه فرمتش، اما اپلود نمیشه، کسی میدونه دلیلش چیه؟

    [پاسخ]

  17. شادی گفت:

    سلام خواهش میکنم سوالات ما را بی جواب نذارید یه اطلاعیه آزمون دیدیم کلی ذوق کردیم ولی تو مراحل ثبت نام گیر کردیم (بخش معرفان) لطفا به موقع جواب بدید که دریافت پاسخ ما نشه نوش داروی سهراب باتشکرفراوان

    [پاسخ]

  18. ریاضی گفت:

    اگر فارغ‌التحصیل شده باشیم ولی مدرکمون را نگرفته باشیم٬ باید چیکار کنیم.

    [پاسخ]

  19. پرسش گفت:

    سلام من فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع از یکی از دانشگاه های معتبر و روزانه هستم .با توجه به اینکه واحد های مالی و اقتصاد جزء درسای دانشگاهیم بوده و گذروندم میتونم ثبت نام کنم ؟؟؟؟

    [پاسخ]

  20. بی نام گفت:

    رشته کشاورزی چه ارتباطی با بانکداری داره که دوستمون میگن این رشته رو هم تو آزمون قرار بدین؟
    ما که رشتمون مرتبطه هرچی آزمون میدیم نمیشه، دیگه کشاورزی که جای خود داره.

    [پاسخ]

  21. sara گفت:

    لطفا لطفا خواهشا رشته های مهندسی کشاورزی رو هم به لیست اضافه کنین. باور کنین ماهم از پس کار بانکی بر میام ناسلامتی رشته مون مهندسیه هم فیزیک خوندیم هم ریاضی هم کامپیوتر اونم با معدل الف از دانشگاه روزانه

    [پاسخ]

  22. زهرا گفت:

    سلام
    چرا رشته اقتصاد نزده؟

    [پاسخ]

  23. شادی گفت:

    سلام در یکی از مراحل ثبت نام که نوشته مشخصات معرف را وارد کنید منظور چه کسی است ؟وقتی اسم خواهر را وارد میکنیم خطامیده وارد مرحله دیگه نمیشه باید چیکارکنیم ؟لطفا بگید تاکی وقت برای ثبت نام هست؟

    [پاسخ]

  24. شکوفه گفت:

    سلام.
    چرا شهر های مورد نیاز مشخص نیست؟ مراحل ثبت نام رو هم هر چی پیش میرم مشخص نمیشه کدوم شهر ها نیرو میخان!!!
    من اصفهان هستم.

    [پاسخ]

  25. ولی امیری گفت:

    فوق لیسانس جغرافیا وبرنامه ریزی شهری هستم بومی شهرستان شیروان استان خراسان شمالی و عضو شورای پایگاه بسیج هستم متقاضی استخدام در هر سازمانی هستم

    [پاسخ]

  26. غلامرضا گفت:

    با سلام
    با رشته معماری امکان ثبت نام وجود نداره؟؟ برا کارهای عمرانی بانک

    [پاسخ]

  27. ali گفت:

    سلام چرا عکس و بارگذاری نمیکنه؟

    [پاسخ]

  28. سیران گفت:

    سلام
    رشته کارشناسی ارشد من آموزش زبان انگلیسیه که در قسمت ثبت نام نیست با وجود اینکه جزو مجموعه زبان انگلیسیه،من باید چیکار کنم؟یعنی نمی تونم ثبت نام کنم؟

    [پاسخ]

  29. نام شما گفت:

    باسلام جدول رشته های مورد نیازو پیدا نمیکنم لطفا راهنماییم کنید

    [پاسخ]

  30. نام شما گفت:

    می خواستم بدونم چرا در مورد ازمون و شغل هایی که می خوان هیچی ذکر نشده

    [پاسخ]

  31. نام شما گفت:

    حداکثر ۲۸ سال! یه بار هم که از رشته ما بر میدارن محدودیت سنی اجازه نمیده. دهه ۶۰ همینجوری دیده نشده کم کم داره از صفحه روزگار حذف میشه.

    [پاسخ]

  32. هستی-ف گفت:

    سلام . چند ماه پیش همین آگهی با همین متن زده شده بود و ما ثبت نام کردیم. خواهش میکنم الکی دلخوشمون نکنید . من شدیدا پیگیر کار هستم و خونوادمم بانکی هستن خواهش میکنم پیگیر باشید.

    [پاسخ]

  33. صادقی گفت:

    سلام
    چند تا سوال داشتم خیلی ممنونتون میشم که جوابمو بدین:
    تا کی فرصت داریم ثبت نام اولیه رو انجام بدیم؟
    من تقریبا تا یه هفته دیگه تاریخ فراغت از تحصیلم ثبت میشه و احتمالا تا ۵ ماه دیگه مدرک فارغ التحصیلیم رو بهم میدن میخواستم بدونم اگه الان اقدام به ثبت نام کنم به دلیل نداشتن مدرک فارغ التحصیلی عکس چه مدرکی رو به جای اون بفرستم؟
    میشه به جای اون یه گواهی اشتغال به تحصیل بفرستم؟
    خواهش میکنم راهنماییم کنید چون تاالان به همین خاطر توی هیچ استخدامی شرکت نکردم و نمیدونم تکلیفم چیه

    [پاسخ]

  34. برق گفت:

    سلام.
    ببخشید همه ی گرایش های برق رو میخواد یا فقط برق مخابرات؟

    [پاسخ]

  35. فاطمه گفت:

    تا کی مهلت ثبت نام هستش؟ بروجنم نیرو میخواد؟

    [پاسخ]

  36. Akz گفت:

    باسلام،
    من معلولیت جسمی حرکتی دارم نمیتونم در این ازمون شرکت کنم؟؟

    [پاسخ]

  37. ali گفت:

    سلام
    لطفا رشته های کشاورزی را هم در آزمون استخدامی قراردهید
    با تشکر

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.