خانه » استخدام در استان تهران » استخدام اعضای هیات علمی در دانشگاه خاتم الانبیاء

استخدام اعضای هیات علمی در دانشگاه خاتم الانبیاء

متن آگهی:

خبر ۳۰ آبان ماه ۹۷ – قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظورتامین کادر هیئت علمی دانشگاه خاتم الانبیاء (ص) از دارندگان مدرک دکترا در رشته های مشروحه زیر به صورت کارمندی پیمانی (ماده ۳۸) داوطلب مرد می پذیرد.

الف) شرایط جذب:

شرایط عمومی:
۱-تابعیت جمهوری اسلامی ایران ۲- متدین به دین مبین اسلام و اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و احکام اسلامی ۳- نداشتن سوء پیشینه کیفری،سیاسی و اخلاقی ۴- عدم سابقه اعتیاد به مواد مخدر و محرومیت از خدمات دولتی۵- داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر گواهی اداره بهداشت و درمان(حداقل قد۱۶۰ سانتیمتر)۶- موفقیت در آزمایش های ورودی برابر مقررات استخدامی ۷- داشتن مدرک‌ فارغ‌التحصیلی معتبر در رشته‌های مورد نیاز۸- نداشتن تعهد خدمت به سازمان‌های دولتی و غیردولتی به صورت رسمی، آزمایشی و یا پیمانی.
شرایط اختصاصی

حداکثر سن ۴۰ سال تمام (متولدین ۰۱/۰۹/۱۳۵۷ به بعد) می باشد.
تبصره: داوطلبانی که خدمت دوره ضرورت را انجام داده اند طول مدت دوره به حداکثر سن آنان اضافه خواهد شد.
استخدام مشمولین وظیفه عمومی مستلزم ارایه مدرکی دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت آنان از اداره وظیفه عمومی می‌باشد. (استخدام مشمولین غایب و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع است).
فرزندان معظم شهدا ، جانبازان و آزادگان از کار افتاده کلی با ارائه مدرک معتبر از شرط سن و معدل معاف می باشند.
فرزندان کارکنان نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران از امتیاز های مصوب برخوردار می شوند.

ب) امتیازها:

داوطلبان در صورت تغییر وضعیت به هیئت علمی وزارتی تابع قوانین و مقررات وزارت علوم و فناوری از نظر حقوق و مزایا خواهند بود.
داوطلبان در طول مدت خدمت پیمانی از حقوق و مزایا و امتیازات برابر قوانین و مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران همانند بیمه خدمات درمانی برای خود عائله تحت تکفل (تنها همسر و فرزند مستخدم)،کارت اعتباری خدمات حکمت کارت ،بیمه عمر و سایر خدمات رفاهی برابر مقررات و ضوابط موجود بهره مند می‌گردند.

ج) نحوه جذب و استخدام:

پس از ثبت نام داوطلبان صلاحیت عمومی آنان در هیئت اجرایی جذب ارتش جمهوری اسلامی ایران بررسی می گردد.
داوطلبان حائز شرایط حداقل ۲ ترم تحصیلی به صورت مدرس مدعو غیرسازمانی در دانشگاه خاتم الانبیاء (ص) بکارگیری شده تا فرصت فعالیت های آموزشی و پژوهشی برای آنان فراهم گردد.
پس از کسب شرایط صلاحیت علمی (حداکثر ۲ سال)توسط داوطلبان بررسی صلاحیت علمی داوطلبان بر اساس مدارک و مستندات ارائه شده در هیئت اجرایی جذب انجام و در صورت تایید و کسب امتیازات لازم ،سوابق جهت صدور حکم هیئت علمی پیمانی به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ارسال می‌گردد.

در صورت صدور حکم پیمانی توسط وزارت پیش گفته ، هم زمان حکم استخدام پیمانی داوطلبان در ارتش نیز صادر و از آن تاریخ بمدت ۲ تا ۴ سال فرصت خواهند داشت تا اقدامات لازم جهت تبدیل وضعیت آزمایشی به رسمی را انجام دهند(تا قبل از دریافت حکم هیئت علمی پیمانی وزارتی فعالیت حق التدریس داوطلبان تمدید یا به صورت قرار دادی ادامه همکاری خواهند داد).
در صورت عدم احراز شرایط عضویت هیئت علمی سازمان مجاز است به خدمت پیمانی داوطلبان خاتمه دهد.
برای داوطلبان دوره کوتاه مدت کارمندی(آشنایی با ارتش)پیش بینی و اجرا خواهد شد.
متقاضیان استخدام که قبلا دارای سابقه خدمت پیمانی در نیروهای مسلح بوده‌اند ، واجد شرایط استخدام مجدد به صورت پیمانی نمی‌باشند.

د)مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:

۱- دو قطعه عکس ۴×۳

۲-روگرفت کارت ملی و شناسنامه از تمام صفحات

۳-روگرفت کا رت پایان خدمت و یا گواهی اشتغال به خدمت یا کارت معافیت دائم غیر پزشکی و یا برگه اعزام به خدمت.

تبصره: فارغ التحصیلان نیمه اول سال جاری به علت برخورداری از معافیت تحصیلی،از ارائه مدرک یاد شده معاف می باشند.

۴- روگرفت مدرک تحصیلی .

۵- خانواده درجه یک شهدا، جانبازان، آزادگان، فرزندان نظامی و بسیجیان فعال، روگرفت مدرک معتبراز سازمان مربوطه را جهت برخورداری از امتیازات مصوب ارسال نمایند.

۶-دارندگان مدارک تحصیلی که مشمول طرح نیروی انسانی می باشند ، باید گواهی اتمام طرح خود و یا معافیت ازآن راهنگام ثبت ‍‍‍‌نام ارائه نمایند.

ه) نحوه ثبت نام:

۱- مهلت ثبت نام برای داوطلبان از مورخه ۰۱/۰۹/۹۷ لغایت ۱۵/۰۹/۹۷ بوده و داوطلبان می توانند مدارک خود را به همراه تلفن تماس، از طریق پست به نشانی:

تهران – بزرگراه بسیج – خیابان شهید رحیمی – جنب سازمان بسیج مستضعفین – دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)-مدیریت نیروی انسانی کد پستی ۱۳۵۱۳-۱۷۸۱۸ ارسال نمایند.

۲- به مدارکی که پس از تاریخ تعیین شده واصل شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.