خانه » استخدام در استان فارس » استخدام اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس(برگزاری مجدد آزمون)

استخدام اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس(برگزاری مجدد آزمون)

متن آگهی:

  • خبر ۲۳ تیر ۹۷: اطلاعیه برگزاری مجدد آزمون استخدام اداره کل حفاظت محیط زیست فارسبه اطلاع کلیه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی پنج شنبه مورخ ۹۷/۴/۲۱ اداره کل حفاظت محیط زیست فارس (حاضرین در جلسه آزمون) می رساند از آنجاییکه مجری برگزاری آزمون فوق الذکر، دانشگاه صنعتی شیراز بوده و در زمان برگزاری آزمون بنا به اذعان مسئولین و مجریان برگزاری آزمون به دلیل بروز مشکلات فنی؛ پاسخنامه های چاپ شده برای شرکت کنندگان  مخدوش بوده؛ لذا باهماهنگی و تائید این اداره کل به عنوان کارفرما  و سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس به عنوان دستگاه ناظر آزمون و به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه شبهه و شائبه در روند برگزاری صحیح آزمون و جلوگیری از تضییع حق و حقوق کلیه شرکت کنندگان، مقرر گردید آزمون استخدامی مذکور روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۵/۴ رأس ساعت ۱۵ تجدید گردد. ضمنا مقتضی است جهت دریافت مجدد کارت آزمون از تاریخ شنبه ۹۷/۴/۳۰ لغایت دوشنبه  ۹۷/۵/۱ از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی  اقدام نمایید.
    از شرکت کنندگان محترم تقاضا می گردد کلیه اخبار مربوط به آزمون مجدد را تنها از طریق پورتال اداره کل حفاظت محیط زیست فارس پیگیری نموده و از مراجعه حضوری خودداری نمایند.

  • خبر ۱۴ تیر ۹۷: تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام اداره کل حفاظت محیط زیست فارس با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در بازه زمانی اعلام شده نتوانسته اند نام نویسی نمایند، مهلت نام نویسی حداکثر تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۶ تیرماه تمدید شد.ضمنا به داوطلبان محترم توصیه می شود نام نویسی را به ساعات پایانی موکول نکنند.

    جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید


  • خبر ۶ تیر ماه ۹۷ –  بر اساس  آگهی استخدامی اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس برای جذب نیروی انسانی قراردادی و نام نویسی داوطلبان بصورت حضوری و تشکیل پرونده ایشان،با توجه به کثرت تعداد داوطلبان این آزمون،با هماهنگی انجام شده با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس مقرر شد داوطلبان ابتدا در آزمون کتبی شرکت نمایند و پس از تعیین نفرات برگزیده آزمون کتبی و انجام مصاحبه، افراد برگزیده نهایی انتخاب شوند.

    بر این اساس سامانه ای برای ثبت نام و انجام فرآیند تکمیلی ثبت نام پیش بینی شده و داوطلبان باید با ورود به این سامانه و درج اطلاعات خواسته شده،فرآیند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

    با توجه به هزینه های برگزاری آزمون،از هر داوطلب،مبلغ ۲۸۵۰۰۰ریال به عنوان هزینه شرکت در آزمون دریافت می شود.

    همانگونه که در اطلاعیه های قبلی نیز اعلام شده است،این سامانه،تنها به افرادی اجازه ثبت نام می دهد که پیش از این و در مهلت تعیین شده،نام نویسی نموده و تشکیل پرونده داده اند بنا بر این در این مرحله ، امکان ثبت نام جدید و اضافه نمودن داوطلب جدید وجود ندارد.

     جدول برنامه زمانی ثبت نام و اجرای آزمون به شرح زیر اعلام می شود.چنانچه برنامه اجرایی تغییر یابد از طریق همین سامانه به داوطلبان محترم اطلاع رسانی خواهد شد:

    ردیفعنوان فعالیتتاریخ
    ۱شروع فرآیند ثبت نامچهارشنبه ۶تیرماه تا چهارشنبه ۱۳ تیرماه ۱۳۹۷
    ۲ویرایش اطلاعاتشنبه ۱۶ تیر ماه ۱۳۹۷
    ۳توزیع کارت آزمون۱۸ و ۱۹  تیرماه۱۳۹۷
    ۴برگزاری آزمونپنجشنبه ۲۱ تیرماه ۱۳۹۷
    ۵اعلام نتایج آزمون کتبی به تعداد ۳ برابر ظرفیت و اعلام تاریخ مصاحبه برگزیدگان آزمونحداکثر ۱۰ روز پس از آزمون

    مواد آزمون:

    ردیفمواد آزمونعنوان شغل
    ۱مبانی و شناخت محیط زیست-بوم شناسی و مدیریت حیات وحش-آلودگی محیط زیستمأمور اجرایی محیط زیست
    ۲مبانی و شناخت محیط زیست-بوم شناسی و مدیریت حیات وحش-آلودگی محیط زیستکارشناس پایش محیط زیست
    ۳اصول حسابداری-حسابداری دولتیحسابدار
    ۴مکانیک خاک-استاتیک و مقاومت مصالح-سازه های فلزی و بتونیکارشناس فنی و مهندسی
    ۵اصول روابط عمومی-اصول سازمان و مدیریت-افکار عمومیکارشناس روابط عمومی
    ۶حقوق اساسی-حقوق مدنی- حقوق اداریکارشناس حقوقی
    ۷اصول سیستم عامل-پایگاه داده-شبکه های کامپیوتریکارشناس فناوری اطلاعات
  • جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک کنید
  • جهت دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی اینجا کلیک کنید

  • خبر ۵ تیر ۹۷ – داوطلبان محترم آزمون استخدام قراردادی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان فارس می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۰۶/۰۴/۱۳۹۷ با مراجعه به آدرس http://sutech.gcs.irنسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام و واریز وجه شرکت در آزمون به مبلغ ۰۰۰/۲۸۵ ریال از طریق درگاه پرداخت اینترنتی پیش‌بینی شده بر روی سامانه مذکور اقدام نمایند.

    لازم به ذکر است که مهلت تکمیل فرآیند ثبت‌نام حداکثر به مدت یک هفته خواهد بود و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس، آزمون در بعداز ظهر روز  پنجشنبه ۲۱/۰۴/۱۳۹۷  در شهر شیراز برگزار و نفرات برگزیده این آزمون به جلسه مصاحبه دعوت خواهند شد.

    مواد آزمون، تاریخ صدور کارت ، ساعت و محل دقیق برگزاری آزمون از تاریخ ۰۶/۰۴/۱۳۹۷ در سامانه مذکور(http://sutech.gcs.ir) اطلاع‌رسانی می گردد.

    تذکّر مهم: فقط کسانی مجاز به ثبت‌نام در آزمون خواهند بود که قبلاً و درمهلت اعلام شده در اداره کل حفاظت محیط زیست استان نام‌نویسی نموده و تشکیل پرونده داده‌اند. بنابراین سامانه ثبت‌نام آزمون، فقط مشخصات این افراد را خواهد پذیرفت.

    ضمناً با توجه به اینکه مشخصات داوطلبان نام‌نویسی شده در سامانه بارگزاری شده و امکان تعریف یا ثبت‌نام جدید در این مرحله وجود ندارد؛ خواهشمند است از هرگونه مراجعه برای ثبت‌نام داوطلبان جدید خودداری شود.

  • جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک کنید
  • جهت دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی اینجا کلیک کنید

  • خبر ۲۰ خرداد ماه ۹۷ – به اطلاع داوطلبان محترم استخدام قراردادی موضوع مجوز شماره ۱۷۴۸۴۴۵ که مدارک خود را به اداره کل حفاظت محیط زیست فارس تحویل داده اند می رساند با توجه به کثرت تعداد متقاضیان و عدم امکان مصاحبه با داوطلبان استخدام ، براساس هماهنگی انجام شده با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مقرر گردید داوطلبان ابتدا در آزمون کتبی شرکت نموده و سپس بر اساس نمرات اخذ شده ، از افراد واجد شرایط مصاحبه تخصصی گرفته شود . لذا داوطلبان محترم می بایست ازتاریخ ۹۷/۴/۵ با ورود به سامانه آزمون ، نام نویسی نموده و در آزمون شرکت نمایند .لازم به ذکر است صرفا” کسانی مجاز به ثبت نام در آزمون کتبی خواهند بود که پیش از این و در موعد مقرر ثبت نام نموده و مدارک خود را به اداره کل حفاظت محیط زیست فارس تحویل داده اند ،بنابراین ثبت نام جدیدی انجام نخواهد شد .آدرس سامانه ثبت نام ،زمان و مکان ،صدور کارت و برگزاری آزمون در تاریخ ۹۷/۴/۵ متعاقبا” از طریق سایت اداره کل حفاظت محیط زیست فارس به آدرس fars.doe.ir اعلام خواهد شد

  • خبر ۱۹ خرداد ماه ۹۷ – اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود ، طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری از محل مجوز شماره ۱۷۴۸۴۴۵ مورخ ۹۶/۱۲/۲۰ سازمان اداری و استخدامی کشور تعداد ۲۸ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری مصاحبه تخصصی، آزمون عملی (حسب مورد ) و طی مراحل گزینش به صورت قراردادی به شرح پیوست استخدام می نماید.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.