خانه » استخدام در استان یزد » نتایج آزمون استخدامی دانشگاه یزد هفته اول اسفند اعلام می‌شود

نتایج آزمون استخدامی دانشگاه یزد هفته اول اسفند اعلام می‌شود

متن آگهی:

نتایج آزمون استخدامی دانشگاه یزد هفته اول اسفند اعلام می‌شود

آزمون علمی استخدامی برای پذیرش چهار برابر ظرفیت ۲۶ عضو غیر هیئت علمی دانشگاه یزد جمعه ۲۵ دی ‌ماه در دو سالن غدیر و فجر این دانشگاه برگزار شد.
دکتر سیدمحسن میرحسینی نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری با اعلام این خبر، درخصوص چگونگی اعلام نتایج این آزمون گفت: نتایج اولیه آزمون هفته اول اسفند ماه جاری اعلام خواهد شد و شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق وب‌سایت دانشگاه یزد کارنامه خود را مشاهده کنند. وی افزود: تاریخ دعوت به مصاحبه و آزمون عملی برای داوطلبانی که در آزمون کتبی حد نصاب علمی لازم را کسب کرده‌اند، بعد از نتایج این آزمون اعلام خواهد شد.

لینک خبر


خبر ۲۰ دی ۹۴ : آزمون استخدامی دانشگاه یزد ۲۵ دی‌ماه برگزار می‌شود

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری در گزارشی، زمان‌بندی انجام امور و نحوه شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه یزد را تشریح کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه یزد، سیدمحسن میرحسینی اظهار داشت: آزمون علمی استخدامی برای پذیرش چهار برابر ظرفیت ۲۶ عضو غیر هیئت علمی دانشگاه یزد، جمعه ۲۵ دی‌ماه جاری ساعت ۸:۳۰ صبح در دو سالن غدیر و فجر این دانشگاه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این آزمون ۹۵۱ زن و ۶۰۶ مرد شرکت‌ دارند، تصریح کرد: محل برگزاری آزمون بانوان در سالن غدیر و آقایان در سالن فجر است.
میرحسینی افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند از روز یک‌شنبه ۲۰ دی‌ماه از طریق سامانه اینترنتی آزمون در وب‌سایت دانشگاه یزد به نشانی www.Yazd.ac.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.
وی یادآور شد: باجه رفع نقص روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۳ و ۲۴ دی‌ماه در دانشگاه یزد روبه‌روی سالن فجر دایر است و افرادی که کارت‌های ورود به جلسه آنها دچار مشکل شده، می‌توانند در روزهای یاد شده از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۷ به این مکان مراجعه کنند.
میرحسینی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان باید نیم ‌ساعت قبل از شروع آزمون در سالن حضور داشته باشند، افزود: به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر برای همه شرکت‌کنندگان الزامی و همراه داشتن تلفن همراه و ماشین‌حساب در داخل جلسه ممنوع است.
وی یادآور شد: همه شرکت‌کنندگان در روز آزمون باید از ورودی دانش واقع در بلوار دانشگاه به دانشگاه یزد وارد شوند.
گفتنی است؛ دانشگاه یزد در نهایت پس از برگزاری این آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، ۲۶ نفر را در رشته‌های شغلی مختلف استخدام می‌کند.

اطلاعات تماس

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.