خانه » آگهی های زیر مجموعه » آگهی استخدام شهرداری رازمیان آبان ۹۴

آگهی استخدام شهرداری رازمیان آبان ۹۴

متن آگهی:

شهرداری رازمیان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در رشته شغلی کارشناس عمران ، در نظر دارد از طریق برگزاری آزمون توانمندی های علمی ، انجام مصاحبه تخصصی و طی مراحل گزینشی صرفا از میان افراد بومی به شرط سکونت دارای مدرک تحصیلی حداقل لیسانس در رشته تحصیلی کارشناسی عمران به صورت قرارداد کار معین استخدام نماید .
الف : شرایط عمومی .
۱ ـ حداکثر سی و پنج سال تمام سن در اولین روز ثبت نام
۲ ـ تدین به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور در قانون اساسی
۳ ـ داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
۴ ـ التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۵ ـ اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی ایران
۶ ـ دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت قانونی
۷ ـ عدم اعتیاد به مواد مخدر
۸ ـ نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
۹ ـ نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی به موجب آراء مراجع قانونی
۱۰ ـ داشتن سلامت روانی ، توانایی و جسمانی کامل برای انجام کاری که در آن شغل استخدام می شوند
۱۱ ـ بومی و ساکن شهر رازمیان
ب ـ موارد زیر به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد .
۱ ـ داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه با طل (از تاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ لغایت ۲۹/۵/۱۳۶۷ ) ، به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل .
۲ ـاعضای خانواده شهدا ، آزادگان ، مفقودالاثرها، جانبازان (همسر ، فرزندان ،پدر،مادر، خواهر و برادر ) تا میزان ۵ سال
۳ ـ داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروه های ضد انقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و حضور درجبهه .
۴ ـ داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ، موسسات و شرکت های دولتی ، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آنها ، شرکت های بیمه دولتی ، شهرداریها ، موسسات و شرکت های تابعه و وابسته به آن موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است و همچنین موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده و موسساتی که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند ، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته اند ، به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها ، لازم به ذکر است سابقه خدمتی افرادی که در شرکتها ی طرف قرارداد شهرداری ها قرار دارند مشمول این بند نمی باشند ، به استثناء کارکنانی که بطور تمام وقت با پرداخت حق بیمه در شرکت های طرف قرارداد با شهرداری که تا قبل از ابتدای سال ۱۳۹۰ در واحدها و یا سازمانهای عمرانی اشتغال داشته اند .
ج ـ آزمون :
متعاقبا” از طریق استانداری اعلام می گردد .

د ـ مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر می باشد
۱ ـ تصویر آخرین مدرک تحصیلی
۲ـ تصویر صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات کلیه صفحات)
۳ـ تصویر کارت ملی (پشت و روی کارت)
۴ـ تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا کارت معافیت خدمت
۵ ـ مستندات ایثارگری و سوابق پرداخت بیمه در شهرداریها ، سازمانهای وابسته و دهیاریها
به مدارک ارسالی ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد .
محل تحویل مدارک : شهرداری رازمیان

زمان تحویل مدارک به شهرداری :

د ـ مواد آزمون تخصصی
آزمون تخصصی در هر رشته شغلی به صورت سئولات چهارگزینه ای بصورت کاربردی و تخصصی در حوزه رشته شغلی مربوط و سنجش هوش ، سرعت ، دقت ، و استعداد یادگیری با احتساب نمره منفی میباشد .(سه سوال غلط ، یک نمره منفی)
داوطلبان استخدام علاوه بر موفقیت در آزمون تخصصی میبایست در مصاحبه تخصصی نیز شرکت نمایند . مصاحبه تخصصی از سه نفر بالاترین امتیاز آزمون بعمل خواهد آمد .
نمره نهایی داوطلب از مجموع آزمون تخصصی با ضریب (۲) و امتیاز مصاحبه با ضریب (۱) محاسبه خواهد شد .

ذ ـ تذکرات
پنج درصد (۵%) سهمیه استخدامی به ایثارگران و خانواده های آنان شامل رزمندگان با سابقه حداقل شش متوالی یا نه ماه متناوب حضور داوطلبانه درجبهه ها و همسر و فرزنددان آنان ، آزادگان کمتر از یک ماه اسارت و همسر و فرزندان آنان ، جانبازان و همسر و فرزندان آنان و برادران شهداء اختصاص دارد .
داوطلب بومی : به داوطلبی گفته میشود که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشد :
ـ شهر محل صدور شناسنامه داوطلب یا همسر وی با شهر مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد .
ـ داوطلب حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی ، راهنمایی ، دبیرستان و یا دانشگاه) را بصورت متوالی یا متناوب در شهر محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد .
ـ همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح ( اعم از شاغل یا بازنشسته) که شهر محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهر محل مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد .
ـ داوطلب یا پدر ، مادر و یا همسر وی ، حداقل ۴ سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهر محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند . پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا” توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است .

رـ چنانچه در هر مرحله از مراحل از مراحل آزمون استخدامی محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده است یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است ، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود در اینصورت خسارت و هزینه تحمیل شده برابر مقررات از داوطلب اخذ خواهد شد .

پ ـ به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی پایینتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک در رشته های غیر مرتبط و معادل ( به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاهها و موسسه های آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند وگواهی مبنی بر ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر باارزش علمی دارند ) ترتیب اثر داده نخواهد شد . افرادی که مدارک تحصیلی یک مقطع بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده دارند میتوانند مشروط به ارائه تعهد نامه مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی بالاتر در آزمون شرکت نمایند .

ژـ داوطلبان میتوانند حداکثر ظرف دو هفته پس از اعلام نتایج اعتراض خود را به شهرداری رازمیان برای بررسی اعلام نمایند پس از مدت مذکور به اعتراض داوطلبان ترتیب اثر دادانخواهد شد .

واجدین شرایط می توانند جهت اطلاعات بیشتر از تاریخ ۹۴/۸/۱۷ به سایت www.razmiancity.ir یا به امور اداری شهرداری رازمیان مراجعه نمایند.

لینک آگهی

اطلاعات تماس

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.