خانه » آگهی های زیر مجموعه » آگهی استخدام شرکت خدمات انفورماتیک

آگهی استخدام شرکت خدمات انفورماتیک

متن آگهی:

شرکت خدمات انفورماتیک از متخصصین مجرب و توانمند در حوزه های بانکداری الکترونیک، کسب و کار بانکی، مهندسی نرم افزار از طریق ثبت نام در سایت، شرکت دعوت به همکاری می نماید.
شرکت خدمات انفورماتیک در حال تولید یک سامانه جامع و یکپارچه بانکی بدیع می­باشد که بر اساس بهترین روش­های بانکی موجود دنیا بنا می­شود و لذا به دنبال جذب نیروهای متخصص و مجرب بانکی می­باشد تا به تحلیل و بررسی روش­ها، فرآیندها، و گزارشات تحلیلی بانکی مذکور بپردازند. موقعیت شغلی فعلی صرفا جهت ایجاد مدل­های کسب و کار بانکی، بدون لحاظ هرگونه فناوری مربوط به تحقق مدل­ها، می­باشد.
راه حل­های جامع و یکپارچه بانکی معتبر مشخصاّ بر مبنای مدل(های) کسب و کار بانکی بنا شده اند که نیازمندی­های مربوط به پیاده سازی فناوری برای تحقق مدلهای کسب و کار را، که تا حد ممکن در راستای استراتژی های بانک مورد نظر باشد، برآورده می­سازد.
متقاضی محترم، به عنوان یک متخصص حوزه­ی بانکی، به انجام فعالیت تعیین محدوده، و بومی سازی مدل­های موجود، که برخاسته از بهترین روش­ها و فرآیندهای کسب و کار بانکی هستند، به منظور تطبیق آن با کسب و کار مشتریان شرکت خدمات انفورماتیک در حوزه های زیر، خواهد پرداخت.

مهلت آگهی تا تاریخ ۹۳/۱۲/۲۵

آدرس سایت: www.isc.co.ir

لینک ثبت نام

اطلاعات تماس

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۲ دیدگاه تاکنون.

  1. ناهید گفت:

    یعنی کسی این مدارک داشته باشه این کارارو بلد باشه که دیگه نمیاد توشرکت شما

    [پاسخ]

  2. منوچهر گفت:

    دستتون درد نکنه اگه من خودم یکی از اینها رو بلد بودم و در حدی که شما انتظار دارید و سابقه هم می خواهید میرفتم واسه کشورهای غربی کار می کردم کلی هم دور سر آدم دور میزدنن … مسخره کردید …. من لیسانس نرم افزارم و در حد کم بلدم و سابقه هم ندارم یعنی ما آدم نیستیم …. بگردید پیدا می کنید

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.