خانه » آگهی های زیر مجموعه » آگهی استخدام دانشگاه علوم پزشکی شیراز سال ۹۵

آگهی استخدام دانشگاه علوم پزشکی شیراز سال ۹۵

متن آگهی:

۱۹ تیر ماه ۹۵ –  فراخوان جذب هیات علمی ضریب کا یا قراردادی در مرکز تحقیقات شیمی دارویی و گیاهینظر به اهداف مراکز تحقیقات مبنی بر گسترش فعالیت های تحقیقاتی و بنا بر مصوبه کمیته ۷ نفره جذب هیات علمی مراکز تحقیقاتی دانشگاه ، به اطلاع می رساند که مرکز تحقیقاتی شیمی دارویی و گیاهی متقاضی جذب هیات علمی پژوهشی ضریب کا یا قراردادی می باشند.

رشته آموزشی مورد نیاز

تعداد ظرفیت

دکترای تخصصی ( Ph.D ) در یکی از رشته های شیمی دارویی یا گرایش های مختلف شیمی دارای تجربه قابل توجه پژوهشی عملی در زمینه آنالیز دستگاهی ترکیبات بیولوژیک و دارویی با استفاده از روشهای اسپکتروسکوپی و کروماتوگرافی

۱ نفر

دکترای تخصصی ( Ph.D )در یکی از رشته های شیمی دارویی، گرایش های مختلف شیمی یا شیمی فیزیک یا گرایش های مختلف بیولوژی یا رشته های مرتبط دارای تجربه قابل توجه پژوهشی عملی در زمینه روش های کامپیوتری طراحی و غربالگری دارو یا شبیه سازی ماکرومولکول های بیولوژیک

۱نفر

داوطلبان می توانند درخواست کتبی، رزومه ( CV ) به همراه مستندات مربوطه و حداقل دو توصیه نامه علمی تا تاریخ ۲۵/۴/۱۳۹۵ به آدرس زیر ارسال نمایند. لازم به توضیح است که جذب به صورتضریب کا یا قراردادی است و دانشگاه هیچ گونه تعهدی نسبت به تبدیل وضعیت به پیمانی ندارد و تمدید ضریب کا یا قرارداد منوط به فعالیت علمی قابل قبول سالانه و رضایت مرکز تحقیقات مورد نظر می باشد. ضمنا افراد در حال تحصیل مجاز به شرکت در این فراخوان نمی باشند.

آدرس جهت ارسال مدارک : شیراز- خیابان زند – جنب داروخانه هلال احمر – ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز – طبقه هفتم – معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه – امور آموزشی و هیات علمی مراکز تحقیقاتی دانشگاه – صندوق پستی : ۱۹۷۸-۷۱۳۴۵
ایمیل : vcr-libs7@sums.ac.ir

تلفن تماس : ۳۲۳۰۵۴۱۰-۰۷۱ داخلی ۷۳۸۶ – خانم مولودی

جهت مشاهده اطلاعیه در سایت علوم پزشکی شیراز اینجا کلیک کنید

اطلاعات تماس

  • تلفن: ۳۲۳۰۵۴۱۰-۰۷۱ داخلی ۷۳۸۶
  • ایمیل: vcr-libs7@sums.ac.ir
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.