خانه » استخدام در استان خراسان جنوبی » آگهی استخدام دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

آگهی استخدام دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

متن آگهی:

بدینوسیله به اطلاع می رساند شرکت های همیاران سلامت قهستان و سلامت فجر خراسان جنوبی طرف قرارداد دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در نظر دارند به منظور تامین نیروی انسانی پایگاه های سلامت واقع در شهرهای بیرجند، قاین، فردوس و طبس تعداد ۱۳۲ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق فراخوان و طی مراحل قانونی پس از انجام آزمون کتبی یا مصاحبه تخصصی با هماهنگی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی بصورت شرکتی (طبق جدول ذیل) بکارگیری نمایند

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

نحوه ثبت نام و تحویل مدارک :

متقاضیان واجدالشرایط می بایست از تاریخ ۹۵/۰۱/۲۵ لغایت پایان روز /۹۵/۰۲/۰۳ به آدرس اینترنتی .www.bums ac. ir مراجعه و اقدام به ثبت نام و کد رهگیری دریافت نمایند و مدارک ومستندات مورد نظر را حداکثر تا پایان وقت اداری روز یک شنبه مورخ ۹۵/۲/۱۲ مطابق بند ج این فراخوان تحویل شرکت مورد نظر داده و رسید دریافت نمایند. ضمناً هر گونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون یا مصاحبه از طریق همین سایت انجام خواهد . شد لذا داوطلبین محترم می بایست جهت آگاهی از اطلاعیه های بعدی حداقل هر ۲۴ ساعت یکبار به سایت مذکور مراجعه و کسب اطلاع نمایند

بدیهی است اطلاعات ارسالی در ثبت نام اینترنتی صرفا ملاک عمل جهت شرکت در آزمون خواهد بود و اعلام نتایج اولیه پس از برگزاری آزمون و کنترل مدارک و سحت و سقم مدارک ارسالی و تحویلی افراد با اطلاعات ثبت شده اولیه در سیستم (از نظر مدرک تحصیلی ، شرط سنی ، بومی ، …………) و با رعایت سهمیه های در نظر گرفته شده و به ترتیب نمره فضلی آزمون از طریق سایت www.bums ac. ir اعلام خواهد شد.

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

آدرس و شماره تماس شرکت های طرف قرارداد :

Untitled

جدول مشاغل مورد نیاز:

Untitled1

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده شرایط و متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

اطلاعات تماس

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.