خانه » دسته‌بندی نشده » آموزش و پرورش گیلان در سه سال اخیر حتی یک ورودی استخدامی نداشته است

آموزش و پرورش گیلان در سه سال اخیر حتی یک ورودی استخدامی نداشته است

متن آگهی:

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مهدی حاجتی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه گیلان در سال‌های اخیر روند رو به رشدی در حوزه مبارزه با بی‌سوادی را داشته است اظهار داشت: طبق آخرین آمار در گیلان ۱۴ هزار و۲۴۶  نفر بی‌سواد در محدوده سنی ۱۰ تا ۴۹ شناسایی شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه امسال گیلان متعهد به ثبت نام ۴۸۰۰ نفر بی‌سواد در بحث سواد آموزی است افزود: هیچ محدودیتی برای ثبت نام افراد در این حوزه در استان وجود ندارد.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه چهار شهرستان رشت، تالش، صومعه‌سرا و فومن بیشترین آمار بی‌سوادی را در استان دارند خاطرنشان کرد: ۱۴ منطقه در استان وجود دارد که آمار بی‌سوادی در این مناطق زیر ۲۰۰ نفر است.
حاجتی با بیان اینکه در سال ۹۵ تا به امروز ۹۵۲ نفر در بحث سواد آموزی در استان جذب شده‌اند تصریح کرد: در میزان جذب افراد بی‌سواد در تحقق تعهد سالانه نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تاکید بر اینکه گیلان در جذب افراد بی‌سواد در سال گذشته رتبه ۱۳ کشوری را داشته است خاطرنشان کرد: در سال جدید گیلان در جذب افراد بی‌سواد رتبه نخست کشوری را دارد.
حاجتی با اشاره به اینکه گیلان در دامنه جذب افراد ۱۰ تا ۴۹ ساله، رتبه ۷ کشوری را دارد خاطرنشان کرد: امید است با همدلی و انسجام تمامی مدیران استان در این رتبه نیز به مقام نخست کشوری دست یافته و تعداد افراد بی‌سواد استان را علاوه بر تعهدات پیش بینی شده به نصف کاهش دهیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اینکه در پایان سال تحصیلی گذشته  گیلان در پروژه ملی مهر بسیار موفق ظاهر شده است تصریح کرد: تلاش است با فعالیت‌های همه جانبه در اول مهر، آغاز پرشکوهی از سال تحصیلی را داشته باشیم.
حاجتی تغییر و تجهیز، ساماندهی، تبلیغ، تعیین صلاحیت‌ها و نظارت و بازرسی را پنج محوریت آغاز سال تحصیلی آموزش و پرورش گیلان عنوان کرد  و افزود: با اجرای صحیح این محوریت‌ها به‌طور قطع یک پروژه مهر استاندارد و قابل قبول را در آغاز سال تحصیلی جدید داریم.
وی با اشاره به اینکه آماده‌سازی و فضاسازی مراکز آموزشی در استان به خوبی در حال انجام است تصریح کرد: حضور مدیران کل در آغاز سال تحصیلی در مدارس محل تحصیل خود در استان در سال گذشته برای نخستین بار در گیلان انجام شد که پیامدهای خوبی را در روحیه دانش‌آموزان داشت و این اقدام در سال تحصیلی جدید نیز انجام می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر بحث ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی در نظام آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: در سه سال اخیر آموزش و پرورش گیلان حتی یک ورودی استخدامی نداشته اما سقف نیرو‌های حق التدریسی استان را از تعداد ۳۰ هزار و ۱۰۰ نفر به ۱۵ هزار و ۱۰۰ نفر کاهش داده‌ایم.
حاجتی این اقدام را یک موفقیت در ساماندهی نیروی انسانی عنوان کرد و افزود: از تمامی ظرفیت های نیروی انسانی در این حوزه به صورت مطلوب استفاده شده است.
وی با اشاره به اینکه گیلان در رابطه با هدایت تحصیلی جز استان‌های مطلوب کشور است خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان  واجد شرایط انتخاب رشته در گیلان متقاضی ورود به رشته علوم تجربی هستند که این امر برای استان امکان پذیر نیست.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تصریح کرد: امید است با تلاش‌های صورت گرفته از سوی آموزش و پرورش استان و همکاری اولیا دانش آموزان هدایت تحصیلی در استان با موفقیت بیشتری به پیش رود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.